Jump to content

Eredivisie 2011/2012


Dutchy3010

Recommended Posts

Zo, wat een fantastische middag weer zeg! PSV verloren, Twente 3 - 0 achter bij NEC, Ajax op 2 - 0 voorsprong tegen RKC én Feyenoord dat punten lijkt te laten liggen tegen FC Utrecht. Straks alleen AZ dan nog, en Ajax is de grote winnaar van het weekend :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    27

  • BoerTijger

    27

  • Guardian1980

    20

  • NandroDavids

    19

ADO Is de winnaar van het weekend want ze hebben uit tegen Heracles voor de eerste keer in 2012 gewonnen en voor het eerst bij Heracles uit. Verder heeft het weinig zin om over winnaars te praten aangezien volgend weekend alles weer anders is.

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal met je eens. :D De laatste tijd gaat het erg goed met Ajax, en de andere clubs laten punten liggen. PSV heeft sowieso de laatste seizoenen een probleem bij NAC.

Om nog even terug te komen op gisteren, wat denken jullie van Bas Dost. Blijft hij of gaat hij na dit jaar weg, en welke club zou dan het beste voor hem zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom in de meest vage competitie ter wereld genaamd de Eredivisie! Wat een uitslagen... Ik heb echt geen idee wie er kampioen word.

RKC Wordt kampioen! Het is alsnog mogelijk! En alvast voor de mensen die hierdoor geirriteerd raken dit is NIET serieus bedoelt. Kom maar op met de arrogantie vanwege 1 overwinning.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, het zou me niet eens verbazen als Heerenveen er met het kampioenschap vandoor gaat. :puh:

Maar als ik er geld op zou moeten zetten, denk ik toch Twente. Hebben nog een wedstrijd tegoed tegen De Graafschap.

Link to comment
Delen op andere websites

Sluit de andere clubs ook niet uit.

Gisteren heeft PSV Rutten op straat gezet. Het was te verwachten, maar of het iets oplost vraag ik me af. Ik zie het zelf somber in als PSV-supporter. Nu nemen de onervaren Philip Cocu en Ernest Faber (assistent-trainer) het over. We zullen zien hoe dit gaat worden en wat het de competitie nog kan brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Sluit de andere clubs ook niet uit.

Gisteren heeft PSV Rutten op straat gezet. Het was te verwachten, maar of het iets oplost vraag ik me af. Ik zie het zelf somber in als PSV-supporter. Nu nemen de onervaren Philip Cocu en Ernest Faber (assistent-trainer) het over. We zullen zien hoe dit gaat worden en wat het de competitie nog kan brengen.

Ik denk niet dat PSV het nu beter gaat doen. Rutten is op zich een prima trainer, en ik zie ook niet dat hij het verkeerd doet. Het is natuurlijk alleen veel makkelijker om de trainer te ontslaan in plaats van achttien spelers.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, daar heb je wel gelijk in. Je kunt moeilijk 18 basis spelers ontslaan. We zullen zien hoe de trainerswissel uitpakt. Ik verwacht er zelf niet veel van, want je hebt de trainer wel ontslagen maar het probleem ligt achterin. Want PSV heeft gewoon een dramatische verdediging.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...