Jump to content

Eredivisie 2011/2012


Dutchy3010

Recommended Posts

Sommige zeggen wel dat niet zomaar het veld mag gaan. En dat dan de winst naar Ajax gaat. Maar Ajax moet ook vrezen, want als iemand al een stadionverbod heeft hoe kan die dan in het stadion komen? Dat is gewoon slechte controle.

Ik denk niet dat Ajax verliest. Het is de KNVB als het de UFEA was geweest, was het een ander verhaal geweest. Maar de KNVB durft zoiets niet. En zeker niet bij Ajax.

Edit: De aanklager betaald voetbal heeft de rode kaart van Esteban geseponeerd. Ik vind het niet meer dan terecht. Ik denk dat 80% van de mensen hetzelfde zou gedaan hebben.

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    27

  • BoerTijger

    27

  • Guardian1980

    20

  • NandroDavids

    19

De enige club die door dit voorval benadeeld wordt, is ajax. Er is namelijk geen rode kaart meer en ik vermoed dat de wedstrijd helemaal opnieuw wordt gespeeld. Dus ajax verliest een voorsprong. Van je eigen fans moet je het maar hebben...

Heb de wedstrijd zelf niet gezien. Was die keeper zo goed aan het keepen dan of zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke is dat je dan ook nog verhalen hoort van dat hij er niks meer vanaf weet. Oftewel dat er veel drank in het spel was. Ik vind persoonlijk zelf dat ze ook alcohol gewoon moeten afschaffen in de stadion's. Dan hadden ze dit best een groot gedeelte kunnen voorkomen. Ook even om het uit de ouden doos te halen; 12 jaar geleden was er zo'n soort actie ook gebeurd in de Champions League met Ajax. Ze werden toen uit de CL gezet. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Terecht dat de rode kaart is geseponeerd.

@Dutchy: Viel wel mee hoor :puh: Hij had alleen een hekel aan de keeper, wat betekent dat het ook nog gericht een doel was. Dit gaat nog grappig worden Xd

Ik vind het onterecht, waarom?

Stel je voor dat 2 voetballers in een duel zitten. En 1 voetballer geeft de andere voetballer een rotschop voor z'n schenen, de voetballer die geraakt is draait zich om en schopt terug. Daarop besluit de scheidsrechter om rood te geven naar de speler die terug schopt. Dan kan die speler zeggen van: Maar bij Esteban was die ook geseponeerd, daarmee bedoel ik dat voetballers er altijd op kunnen terugkomen.

Precedent heet dat

Ik zou het anders hebben gedaan, wel een straf geven in de vorm van een jaar voorwaardelijk, anders doet die het nog een keer omdat die denkt dat hij toch maar 0 wedstrijden krijgt.

Igg een domper voor de voetbalgeschiedenis van De Eredivisie.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar vind ik dat je in de fout gaat. Een speler is iemand die deelneemt aan het spel en een supporter niet hea. Daar zit een wereld van verschil in. Als twee spelers dan met elkaar in aanraking komen is iets anders dan wat er bij Esteban is gebeurt. Dus als jouw conflict voorkomt kunnen ze daar niet op terugvallen omdat dat een andere situatie is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar nu is het ook dat Ajax moet spelen dat hij niet bij de Amsterdam Arena of het centrum van Amsterdam mag zijn. Hij moet zich dan melden bij het politie bureau. Of ja zo had ik het volgens mij ergens gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij dan wel doet, want anders wordt je een paar dagen opgesloten of je krijgt een dikke boete.

Dit is hetzelfde principe als de voetbalwet die de tweede en eerste kamer steeds niet wil aannemen...

Link to comment
Delen op andere websites

30 Jaar stadionverbod, het is aan de KNVB of hij landelijk stadionverbod krijgt.

Stadionverbod heeft toch geen enkele zin als Ajax zich daar niet aan kan houden..

En jij denkt werkelijk dat Feyenoord wel altijd alles goed controleert? Naïef... :7

Link to comment
Delen op andere websites

30 Jaar stadionverbod, het is aan de KNVB of hij landelijk stadionverbod krijgt.

Stadionverbod heeft toch geen enkele zin als Ajax zich daar niet aan kan houden..

En jij denkt werkelijk dat Feyenoord wel altijd alles goed controleert? Naïef... :7

Heb ik het over Feyenoord? Drogredenen.. Hmm

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...