Jump to content

Eredivisie 2011/2012


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    27

  • BoerTijger

    27

  • Guardian1980

    20

  • NandroDavids

    19

Utrecht-PSV 1-1.

Ben dik tevreden, had toch een grotere uitslag als 0-3 verwacht. Mooie eindstand! :tu:

Ik heb alleen maar de samenvatting gezien, maar het leek mij dat Utrecht weinig moeite had met PSV.

Link to comment
Delen op andere websites

Utrecht-PSV 1-1.

Ben dik tevreden, had toch een grotere uitslag als 0-3 verwacht. Mooie eindstand! :tu:

Ik heb alleen maar de samenvatting gezien, maar het leek mij dat Utrecht weinig moeite had met PSV.

Ik zat er zelf vanmiddag. :D

Vond de eerste helft wel vrij saai. Weinig kansen van beide kanten, en bij Utrecht was het meer de bal naar voren rossen en zien wat de aanvallers ermee konden. Tweede helft werd het al wat leuker en brak de wedstrijd open met de goal van Stefano Lilipaly. Jammer genoeg maakte Toivonen 5 minuten later alweer gelijk. :( Vlak daarna had het 2-1 kunnen staan als Fernandez die prachtige reddingen niet maakte. Voor de rest had PSV ook niet erg veel in te brengen. Op zich wel een prima resultaat voor Utrecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax, Guidetti snoert jullie weer de mond. :cya:

Grappenmaker.

Er was maar één man die vanmiddag Ajax de mond snoerde, en dat was Kuipers, de scheidsrechter. Dat hij in die kansloze fopduik van Guidetti trapte, ongelofelijk. Dat bracht Feyenoord terug in de wedstrijd, en heeft uiteindelijk de wedstrijd beslist. Toegegeven, Ajax speelde opnieuw niet goed (zoals ook al tegen AZ), maar Feyenoord kon tot de 1 - 1 ook weinig uitrichten. Op zich kan ik wel met een nederlaag leven, maar dan liever wanneer we op kwaliteit worden verslagen. Dit is nu al de tweede wedstrijd in korte tijd (zie de bekerwedstrijd tegen AZ) waarin de scheidsrechter met een onterechte strafschop Ajax benadeeld. Erg jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha, Guidetti wat een man. Ik had vrijdag al tegen wat vrienden gezegd als Guidetti niet mee doet wint Ajax als Guidetti wel mee doet wint Feyenoord. En zo was het vandaag ook. Maar ik ben ook bang voor Feyenoord dat ze straks te afhankelijk worden van Guidetti. Eind van het seizoen gaat hij weer terug naar Man City.

En weer mooi dat PSV bovenaan staat! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha, Guidetti wat een man. Ik had vrijdag al tegen wat vrienden gezegd als Guidetti niet mee doet wint Ajax als Guidetti wel mee doet wint Feyenoord. En zo was het vandaag ook. Maar ik ben ook bang voor Feyenoord dat ze straks te afhankelijk worden van Guidetti. Eind van het seizoen gaat hij weer terug naar Man City.

Ik ben er mee eens, Feyenoord is te afhankelijk van Guidetti.

Meestal, als Guidetti niet meespeeld is Feyenoord niet zo goed als Guidetti wel meespeeld.

Ik denk dat Feyenoord, net zo word als 2 jaar/3 jaar geleden als Guidetti Feyenoord verlaat aan het eind van het seizoen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat denk ik juist niet. Ik vind dat ze het bij Feyenoord nu goed op de rit hebben met Koeman. Dus Feyenoord zakt echt niet meer zo ver af als het is geweest. Dat ze nu een beetje afhankelijk zijn van Guidetti dat kan. Alleen zo'n club komt daar echt wel overheen en ze vinden wel weer een goede vervanger.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat denk ik juist niet. Ik vind dat ze het bij Feyenoord nu goed op de rit hebben met Koeman. Dus Feyenoord zakt echt niet meer zo ver af als het is geweest. Dat ze nu een beetje afhankelijk zijn van Guidetti dat kan. Alleen zo'n club komt daar echt wel overheen en ze vinden wel weer een goede vervanger.

Dat is waar, maar de kans is mogelijk dat Feyenoord weer net word als eerst dat is eigenlijk wat ik probeerde tezeggen.

Maar net zoals je zegt met Koeman is de kans goed mogelijk dat dat niet gebeurd. Maar ik denk dat de kans wel zo is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En als Koeman weg zou gaan dan maakt dat niet zo heel veel uit. Degene die Feyenoord dit jaar weer heeft laten opleven is Martin van Geel. Hij haalde spelers zoals Guidetti binnen. Die nu goud zijn voor de club.

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax, Guidetti snoert jullie weer de mond. :cya:

Grappenmaker.

Er was maar één man die vanmiddag Ajax de mond snoerde, en dat was Kuipers, de scheidsrechter. Dat hij in die kansloze fopduik van Guidetti trapte, ongelofelijk. Dat bracht Feyenoord terug in de wedstrijd, en heeft uiteindelijk de wedstrijd beslist. Toegegeven, Ajax speelde opnieuw niet goed (zoals ook al tegen AZ), maar Feyenoord kon tot de 1 - 1 ook weinig uitrichten. Op zich kan ik wel met een nederlaag leven, maar dan liever wanneer we op kwaliteit worden verslagen. Dit is nu al de tweede wedstrijd in korte tijd (zie de bekerwedstrijd tegen AZ) waarin de scheidsrechter met een onterechte strafschop Ajax benadeeld. Erg jammer.

Ik snap de kant van Kuipers ook wel, als je op een positie staat als scheidsrechter en je ziet er een strafschop in dan geef je die. En als je de beelden terug kijkt en het is geen strafschop dan baal je. Scheidsrechters beoordelen het vanuit de positie waarin ze staan. En dan kon het goed dat het zichtbaar was dat het een strafschop was, en ja ik spreek uit ervaring.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er mee eens, Feyenoord is te afhankelijk van Guidetti.

Meestal, als Guidetti niet meespeeld is Feyenoord niet zo goed als Guidetti wel meespeeld.

Ik denk dat Feyenoord, net zo word als 2 jaar/3 jaar geleden als Guidetti Feyenoord verlaat aan het eind van het seizoen. ;)

Afhankelijk van Guidetti? Valt wel mee hoor, zijn genoeg aanvallers die op zijn plek kunnen staan. Hij is een zeer goede speler, maar ik denk dat Feyenoord meer afhankelijk is van het middenveld. El Ahmadi, Clasie. Beide goede spelers die het team erg vooruit trekken.

Penalty had gegeven kunnen worden, ook niet. Maarja, boeiend, 4-2 is een prima eindstand, heerlijk.

♥ Feyenoord ♥

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er mee eens, Feyenoord is te afhankelijk van Guidetti.

Meestal, als Guidetti niet meespeeld is Feyenoord niet zo goed als Guidetti wel meespeeld.

Ik denk dat Feyenoord, net zo word als 2 jaar/3 jaar geleden als Guidetti Feyenoord verlaat aan het eind van het seizoen. ;)

Afhankelijk van Guidetti? Valt wel mee hoor, zijn genoeg aanvallers die op zijn plek kunnen staan. Hij is een zeer goede speler, maar ik denk dat Feyenoord meer afhankelijk is van het middenveld. El Ahmadi, Clasie. Beide goede spelers die het team erg vooruit trekken.

Penalty had gegeven kunnen worden, ook niet. Maarja, boeiend, 4-2 is een prima eindstand, heerlijk.

♥ Feyenoord ♥

Inderdaad ja, door Clasie, El Ahmadi, Bakkal enzo is Guidetti zo heerlijk bezig in de spits, doordat zei de bal juist naar voren sturen inc. Guidetti,

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax, Guidetti snoert jullie weer de mond. :cya:

Grappenmaker.

Er was maar één man die vanmiddag Ajax de mond snoerde, en dat was Kuipers, de scheidsrechter. Dat hij in die kansloze fopduik van Guidetti trapte, ongelofelijk. Dat bracht Feyenoord terug in de wedstrijd, en heeft uiteindelijk de wedstrijd beslist. Toegegeven, Ajax speelde opnieuw niet goed (zoals ook al tegen AZ), maar Feyenoord kon tot de 1 - 1 ook weinig uitrichten. Op zich kan ik wel met een nederlaag leven, maar dan liever wanneer we op kwaliteit worden verslagen. Dit is nu al de tweede wedstrijd in korte tijd (zie de bekerwedstrijd tegen AZ) waarin de scheidsrechter met een onterechte strafschop Ajax benadeeld. Erg jammer.

Wat een onzin.. Op de eerste 20/30 minuten na heeft ajax amper een kans gehad.. En dat heeft helemaal geen drol met Kuipers te maken, maar gewoon met Ajax die geen kansen creëren. Natuurlijk het was geen penalty, maar het is toch echt ajax zelf dat daarna geen kans meer creëert.

Daarnaast was het inderdaad geen penalty, maar als je geen herhaling tot je beschikking hebt kan ik me goed voorstellen dat Kuipers er wel een penalty in zag. Scheidsrechters maken nou eenmaal fouten, zonder beelden is daar niets aan te doen. En een nederlaag daarop afschuiven is nogal triest.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...