Jump to content

[LA] Speel jij nog L.A Noire?


GTAKevin023

  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. Speel jij nog L.A Noire?

    • Ja, maar niet zo vaak meer.
      13
    • Ja, best vaak.
      2
    • Nee, ik had er al gauw genoeg van.
      5
    • Nee, want ik heb de storyline uitgespeeld.
      10
    • Anders.
      7
  2. 2. UPDATE: Zo, dus de meeste zijn het al zat met dit spel. Dus RDR is toch de beste?

    • Ja, op gta na dan natuurlijk
      15
    • Ja, is altijd al de beste spel geweest.
      7
    • Nee.
      8


Recommended Posts

Hey,

Speel jij nog L.A Noire?

Ik niet. Het spel is niet wat ik ervan verwacht had. Ik had hetzelfde soort spel verwacht als met RDR. Heel anders dan gta maar wel met vrijheid. En deze heeft bijna geen vrijheid. Je kan niet je wapen trekken als je wilt en je speelt maar één rol. RDR kon je van alles zijn. Een held, een normaal iemand (Jager?) of een crimineel. En mijn favoriete een gekke idioot die alles neerschiet en kapot maakt wat ik tegen kom. Dat kan niet met dit spel. Het klopt dat het geen freeroam spel is, dat weet ik. Maar ze hadden van mij wel wat meer vrijheid erin mogen doen.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    4

  • Bassieboy35

    3

  • TekaLoca

    2

  • blackops

    2

Nee, ik had er al gauw genoeg van. Ik had ook verwacht dat er meer vrijheid in zat. Maar goed, het is wel een leuk spel, maar niet wat ik verwacht had. Dus ik speel hem niet meer, misschien een keer met een vriend maar anders niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn doel was gewoon het spel kopen > verhaallijn uitspelen > enkele simpele achievements nog verdienen > spel in de kast leggen en dat is wat er gebeurde. Ook ben ik niet van plan te herbeginnen met de verhaallijn of eventueel zijmissies te doen. Wel heb ik de Street Crime missies gedaan :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is momenteel het enige wat ik speel. Bij spellen die ik koop probeer ik altijd de 100% te halen, en zoveel mogelijk achievements. Ik moet nog een paar film-reels en heel veel verschillende voertuigen, dus ben nog wel even bezig. En daarna ga ik misschien ook nog voor de achievement waarbij je voor alle cases 5 sterren moet halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel nog niet. Ik heb gewacht op meningen van anderen en een stel artikelen van bladen en sites die er verstand van hebben, en één ding had alles gemeen: 't spel is net een achtbaan. Je stapt in, beleefd het verhaal, en daarna is er vrijwel geen reet meer te doen. Dus nee, ik ga het spel niet kopen en dus ook niet spelen, heb wel wat beters te doen

2300e League of Legends game spelen ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Ik heb de verhaallijn en alle street-crimes gedaan en dan heb je het leukste wel gedaan. Die Film Reeles hoef ik nou niet perse te hebben, dat is denk gewoon op youtube kijken en opzoeken.

Moet je een beetje 50 van die dingen zoeken. :\ Wel moet ik nog eens alle DLC downloaden omdat ik die pass had gekocht.

@Kai-ShockWave

Je onderschrift loopt achter dan, daar staat nog 94%. ;)

Bewerkt: door Yannick(NL)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er nét mee begonnen. Ik heb LEGO: Pirates uit, hoef ik alleen nog maar een paar dingen in de freeplay, dus ik vond het tijd voor een nieuwe.

Zoals in elk spel kan ik totaal niet rijden, maar ik vind het wel leuk, haha!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou hem wel kopen, maar na de meeste reacties hiergelezen te hebben, denk ik dat ik mezelf die 50/60 euro ga besparen. Ik denk eraan om Mafia 2 te kopen. Lekker goedkoop en ik heb wel zin in dat sfeertje.

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...