Jump to content

[LA] Speel jij nog L.A Noire?


GTAKevin023

  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. Speel jij nog L.A Noire?

    • Ja, maar niet zo vaak meer.
      13
    • Ja, best vaak.
      2
    • Nee, ik had er al gauw genoeg van.
      5
    • Nee, want ik heb de storyline uitgespeeld.
      10
    • Anders.
      7
  2. 2. UPDATE: Zo, dus de meeste zijn het al zat met dit spel. Dus RDR is toch de beste?

    • Ja, op gta na dan natuurlijk
      15
    • Ja, is altijd al de beste spel geweest.
      7
    • Nee.
      8


Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    4

  • Bassieboy35

    3

  • TekaLoca

    2

  • blackops

    2

  • 2 weken later...

Heb hem al uitgespeeld, doe nu sommige zaken over omdat ze gewoon mooi waren :)

Maar nadat je hem hebt uitgespeeld is ie haast niks meer aan. Je kunt alleen die zaken doen waarvoor je opgeroepen word, (dus die op straat enzo) en je kunt de 'Landscapes' zoeken en in alle auto's proberen te rijden. Verder is ie niks meer aan :(

Link to comment
Delen op andere websites

"Anders", ik moet de laatste paar missies nog van de verhaallijn, maar kom gewoon tijd te kort. Ik hoop hem volgende week uit te spelen, wanneer ik nog verlof heb en de herfstvakantie voor zoonlief voorbij is.

Op vraag twee, op GTA na vindt ik RDR inderdaad een sterkere game. Al moet ik zeggen dat wanneer GTA het vergelijkende product is, ik RDR eerder de minder slechte game vindt vergeleken met LA Noire. Het ziet er allemaal prachtig uit hoor, begrijp me niet verkeerd, maar de gameplay is voor mij veel te lineair.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

ik had La noire al na dat ik m had uitgespeeld aan de kant gelegd erna nog wat dlc's gekocht en daarna nooit meer aangeraakt ik kan hem trouwens ook niet meer vinden. het kan best zijn dat ik m al heb verkocht.

haha, of je verkoopt heel veel games.. of je bent vergeetachtig :clown: dat soort dingen vergeet ik nooit :D

ik her-speel af en toe weer eens wat missies

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

ik had La noire al na dat ik m had uitgespeeld aan de kant gelegd erna nog wat dlc's gekocht en daarna nooit meer aangeraakt ik kan hem trouwens ook niet meer vinden. het kan best zijn dat ik m al heb verkocht.

haha, of je verkoopt heel veel games.. of je bent vergeetachtig :clown:

Ik denk allebei :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik had La noire al na dat ik m had uitgespeeld aan de kant gelegd erna nog wat dlc's gekocht en daarna nooit meer aangeraakt ik kan hem trouwens ook niet meer vinden. het kan best zijn dat ik m al heb verkocht.

haha, of je verkoopt heel veel games.. of je bent vergeetachtig :clown:

Ik denk allebei :puh:

hehe ^_^

blijf de interior- details wel mooi vinden in L.A Noire, soms kan je gewoon in een huis zitten en net als een schilderij, stilstaan hen het gaan bekijken :puh:

rockstarlanoire10.jpg

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...