Jump to content

Een belangrijke vraag over de activiteit van de Golfgang.


Torritor

Recommended Posts

Hallo,

Normaal gesproken ben ik zelden tot nooit op GTAForum te vinden, maar ik kom wel naar dit forum toe als ik bijvoorbeeld een vraag heb over een missie, gang, wapen of wat dan ook.

Dat is nu het geval. De vraag gaat namelijk over de activiteit van de Golfgang, één van de 9 gangs (de Vance Family tel ik niet mee) van GTA: Vice City.

Sinds kort ben ik weer GTA: Vice City gaan spelen. Toen ik een keer Leaf Links bezocht van zo'n 12 minuten, viel me ineens op dat er heel weinig leden van de Golfgang te zien waren.

Wat nog gekker was, is dat er helemaal geen Caddy's (de gangcar van de gang) gespot waren door mij, terwijl ze normaal gesproken wel aanwezig horen te zijn.

Ook viel me op dat de leden vrijwel alleen overdag te zien waren, en niet 's nachts. De meeste gangs laten zich echter 24 uur per dag zien en/of horen.

Tijdens mijn 2e bezoek aan Leaf Links kwam hetzelfde probleem gewoon weer opdagen.

Ik had dat toevallig ook met de Streetgang, maar het probleem is daar (veel) minder groot, aangezien er in hun 2 gebieden (Prawn Island en noordelijk Vice Point) weliswaar genoeg Gang Burrito's voorbij kwamen, maar minder leden dan normaal. (In noordelijk Vice Point kan ik dat nog wel begrijpen, maar op Prawn Island niet.)

Weet iemand of dat normaal is in GTA: Vice City? Komt 't bijvoorbeeld, omdat de 2 gangs kleiner zijn dan de andere (meeste) gangs?

Wat mij betreft hoort dat volgens mij niet, want beide gangs moeten normaal gesproken ongeveer net zo actief zijn als de Cubans, Haitians, Patrol Invest Group, Army Gang, Diaz Gang en Vercetti Gang. Al die genoemde gangs zijn in ieder geval wel gewoon normaal actief naar behoren.

De activiteit van de Biker Gang ga ik nog nader controleren.

Gr. Torritor

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Normaal gesproken ben ik zelden tot nooit op GTAForum te vinden, maar ik kom wel naar dit forum toe als ik bijvoorbeeld een vraag heb over een missie, gang, wapen of wat dan ook.

Dat is nu het geval. De vraag gaat namelijk over de activiteit van de Golfgang, één van de 9 gangs (de Vance Family tel ik niet mee) van GTA: Vice City.

Sinds kort ben ik weer GTA: Vice City gaan spelen. Toen ik een keer Leaf Links bezocht van zo'n 12 minuten, viel me ineens op dat er heel weinig leden van de Golfgang te zien waren.

Wat nog gekker was, is dat er helemaal geen Caddy's (de gangcar van de gang) gespot waren door mij, terwijl ze normaal gesproken wel aanwezig horen te zijn.

Ook viel me op dat de leden vrijwel alleen overdag te zien waren, en niet 's nachts. De meeste gangs laten zich echter 24 uur per dag zien en/of horen.

Tijdens mijn 2e bezoek aan Leaf Links kwam hetzelfde probleem gewoon weer opdagen.

Ik had dat toevallig ook met de Streetgang, maar het probleem is daar (veel) minder groot, aangezien er in hun 2 gebieden (Prawn Island en noordelijk Vice Point) weliswaar genoeg Gang Burrito's voorbij kwamen, maar minder leden dan normaal. (In noordelijk Vice Point kan ik dat nog wel begrijpen, maar op Prawn Island niet.)

Weet iemand of dat normaal is in GTA: Vice City? Komt 't bijvoorbeeld, omdat de 2 gangs kleiner zijn dan de andere (meeste) gangs?

Wat mij betreft hoort dat volgens mij niet, want beide gangs moeten normaal gesproken ongeveer net zo actief zijn als de Cubans, Haitians, Patrol Invest Group, Army Gang, Diaz Gang en Vercetti Gang. Al die genoemde gangs zijn in ieder geval wel gewoon normaal actief naar behoren.

De activiteit van de Biker Gang ga ik nog nader controleren.

Gr. Torritor

Golfgang is geen gang.

Ze worden zo genoemd omdat ze vaak in een groepje golven.

Het zijn gewone mensen die daar spellen.

Link to comment
Delen op andere websites

De Golf Gang is niet echt bepaald een soort 'gang' die je tussen het rijtje van de Haitians, Cubans of Bikers kunt zetten. Ze houden zich enkel in groepjes op en vallen je aan als je een Caddy probeert te stelen. Je kunt ze een beetje vergelijken met de Army Gang, deze kun je ook beschouwen als mensen die in dienst zijn gegaan voor het leger, de golfers behoren bij een soortgelijke groep.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Wat nog gekker was, is dat er helemaal geen Caddy's (de gangcar van de gang) gespot waren door mij, terwijl ze normaal gesproken wel aanwezig horen te zijn.

Ook viel me op dat de leden vrijwel alleen overdag te zien waren, en niet 's nachts.

Bij mij rijden er wel Caddy's op Leaf Links. Dat ze er 's nachts niet zouden zijn is toch ook niet vreemd hè: Wie gaat er nou 's nachts golfen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is waar. De Golf Gang komt echter wel af en toe in aanraking met de Patrol Invest Group.

Daarnaast lopen de leden van de groep (bijna) altijd in groepjes en bovendien praten ze ook nog eens met elkaar op en rond hun golfterreinen.

De Army Gang is inderdaad zo ongeveer hetzelfde. De militairen schieten alleen maar op je als je te dicht bij ze in de buurt komt en kunnen op sommige momenten (heel) gevaarlijk zijn. Ik kom nauwelijks in hun gebied, dus die groep is niet voor mij belangrijk.

In mijn ogen is de Patrol Invest Group trouwens ook geen echte 'gang'. Het is eigenlijk meer een beveiligingsgroep.

Ze treden op tegen de 5 'echte' (grote) gangs van GTA: Vice City: De Cubans, Haitians, Streetgang, Diaz Gang en de Vercetti Gang. Ook komen ze soms tot regelmatig in aanraking met de Golf Gang en/of de Army Gang.

Daarnaast schieten ze ook nog op mensen die de openbare orde verstoren.

Dat zijn 2 taken die heel erg normaal zijn voor een beveiligingsgroep. Een echte gang zoals de Cubans of Haitians zullen dit soort dingen echter anders aanpakken, al laten ze reden 2 natuurlijk zelden tot nooit zien in GTA: Vice City.

Wat mij ook opvalt, is dat de leden van de Patrol Invest Group (net als bij sowieso de meeste gangs in GTA: Vice City) ook achterna gezeten worden door de politie, terwijl ze (normaal gesproken) allemaal in een beveiligingsgroep zitten. Beveiligingsgroepen werken juist (vaak) samen met de politie. In GTA: Vice City hebben ze dat dus blijkbaar anders aangepakt. :bonk:

Heel apart allemaal.

Trouwens, nog een mededeling over m'n 'probleem': Inmiddels heb ik al meer dan 10 Caddy's van de Golf Gang voorbij zien rijden en ook het aantal leden en Gang Burrito's van de Streetgang is flink toegenomen. Dit heeft ook effect op de overige gangs in Vice City.

Ik heb ontdekt dat het 'probleem' heel normaal is in GTA. Soms komt er bijvoorbeeld een bepaald type voertuig meer voor dan andere voertuigen, en die komen dan weer later aan de beurt. Dat geldt ook voor voetgangers.

Er is dus niks aan de hand, dus de boel is (wat mij betreft) opgelost.

Eigenlijk heb ik dit topic voor niets geopend. :duh:

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Eigenlijk heb je hem zoiezo voor niks geopend, wie maakt zich nu druk om die bejaarden met hun golfsticks? Daar maak jij vast zo een einde aan als die je lastig vallen ;) wat ze overigens nooit doen, tenzij jij het uitlokt. haha, succes verder met vice city!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...