Jump to content

Welke missies zijn verplicht?


RocketShooter

Recommended Posts

Volgens het missieoverzicht op WikiGTA zijn er een aantal missies niet verplicht voor de verhaallijn, maar volgensmij klopt dit niet helemaal... Kan iemand me vertellen welke missies nou niet verplicht zijn? Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja sorry net toen ik zag dat er een nieuw bericht was geplaatst stond er Liberty city stories :bonk:

Maar Ik heb even gekeken de licht geel gekleurde missies hoef je niet te doen maar dit zijn er dan wel veel maar er staat ook bij dat die pagina onder constructie is maar ik heb het spel zelf niet dus ga daar maar van uit maar zoals grandthefttwano al zei voor de 100% moet je alles doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Van die pagina klopt geen fuck, om het even direct te houden. Dus niet teveel op letten.. :puh: Ik heb ergens een overzicht van m'n eigen ondervindingen, want wie de huidige pagina heeft gemaakt heeft gebruik gemaakt van onvolledige informatie, overduidelijk.

Alles is inderdaad nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Hm, ik weet niet of we over hetzelfde praten maar ik heb het dus over dit:

GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!> Grand Theft Auto> GTA Stories> GTA Liberty City Stories

weetjewel.. Oftewel snap ik er gewoon geen zeik van :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...