Jump to content
Joriz

Vannacht de 46ste The Lazlow Show!


Vannacht om 12 uur (Nederlandse tijd) zal live vanuit de Compound de 46ste The Lazlow Show te horen/zien zijn. Lazlow werkt sinds GTA3 bij Rockstar Games mee aan onder andere de Grand Theft Auto serie waar hij is te horen op de fictieve radiozenders waaronder Chatterbox en Integrity 2.0. Naast zijn werk bij Rockstar Games heeft Lazlow ook een paar keer in het jaar samen met onder andere Reed Tucker en Big Wayne een eigen radioprogramma met de naam The Lazlow Show.

Met de 46ste aflevering van The Lazlow Show zal er geld worden ingezameld voor Big Wayne om de rekeningen te kunnen betalen voor het liggen in het ziekenhuizen bij de spoedeisende hulp. Met nog steeds geen door Obama voorgestelde zorgstelsel, een land dat bijna failliet is en Big Wayne die waarschijnlijk (weer) geen werk heeft zal Big Wayne nog een hoop geld moeten inzamelen om de rekeningen van het ziekenhuis te kunnen betalen. Naast Big Wayne gezondheidsproblemen schijnt Reed Tucker ook nog eens in London getrouwd te zijn met een vrouw. Kortom weer genoeg gespreksonderwerpen voor vannacht naast de mogelijke vragen van fans over GTA5.

http://www.ustream.tv/recorded/16339599



Hierboven is de 46ste Lazlow Show terug te kijken

LET OP: De Lazlow Show bevat inhoud voor volwassenen en wordt gehost door mannen die zich gedragen als kinderen. Luisteren dus geheel op eigen risico!

Bron: Lazlow.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik wil niet weten hoeveel keer ik hem al 'fuck' heb horen zeggen. :7

Oh, by the way:

make sure when you click through that you are on ustream. earlier link was to livestream which doesn’t host the show anymore.

Edit: Afgelopen. Jammer dat ik zo laat begonnen ben met kijken.

Bewerkt: door Big Boss

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is al geweest hoor... :7

Inderdaad. Volgens de promo en de starter van The Lazlow Show is het programma elke maand. Echter is dit al jaren niet meer zo aangezien ze niet meer op K-Rock zijn en omdat Lazlow veel te druk is bij Rockstar Games.

Ik heb al een deel van de show van gister geluisterd. Inderdaad weer het oude niveau waarbij het weer helemaal over niets en van alles gaat.

Ze schijnen trouwens meer dan 1500 dollar voor Big Wayne te hebben opgehaald. Sommige Europeaanen doneerde wel 250 dollar voor deze gast. :cab:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Om dit goed te kunnen volgen moet je ook een stukkie ouder zijn, als je alles snapt is het namelijk hílarisch :7.

Ja,ik kan nog namelijk niet goed Engels verstaan.

Wat ik moet doen weet ik wel,maar verstaan niet.

daarom heb ik ook bij GTA de ondertiteling aan staan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...