Jump to content

Counter-Strike: Global Offensive


Svenie

Recommended Posts

Counter-Strike: Global Offensive

Ontwikkelaar: Valve

Uitgever: Valve

Genre: Actie

Platforms: PC, Xbox360, PS3

Aantal spelers: Multiplayer

Release: Voorjaar 2012

Demo: /

Website: Klik

Vandaag 12 augustus heeft Valve het gerucht over een standalone uitbreiding voor Counter-strike Source bevestigd. Global Offensive wordt een volledig geüpdate versie van het spel zoals we het nu kennen. De uitbreiding zal onder meer nieuwe wapens, maps en leaderboards omvatten. Het grootste nieuws is misschien dat het spel ook wordt uitgebracht voor de Xbox360 en PS3 via hun respectievelijke stores.

css-go.jpg

Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO) will expand upon the team-based action gameplay that it pioneered when it was launched 12 years ago.

CS: GO features new maps' date=' characters, and weapons and delivers updated versions of the classic CS content (de_dust, etc.). In addition, CS: GO will introduce new gameplay modes, matchmaking, leader boards, and more.

"Counter-Strike took the gaming industry by surprise when the unlikely MOD became the most played online PC action game in the world almost immediately after its release in August 1999," said Doug Lombardi at Valve. "For the past 12 years, it has continued to be one of the most-played games in the world, headline competitive gaming tournaments and selling over 25 million units worldwide across the franchise. CS: GO promises to expand on CS' award-winning gameplay and deliver it to gamers on the PC as well as the next gen consoles and the Mac."

CS: GO is being developed by Valve in cooperation with Seattle-based Hidden Path Entertainment. The title is targeted for release in early 2012 and will be playable at this year's PAX Prime and Eurogamer Expo.[/quote']

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik vind het een beetje op cod lijken. Alsof je met een beetje sprayen meteen iemand dood schiet.

:O

CS is veel beter dan cod, en het is ook meer arcade achtig, het gaat niet om de levels en prestiges.

Gewoon schieten en anders leuke gamemodes zoals bunnyhop, surfen en deathmatch.

Zo te zien gebruiken ze de zelfde engine als portal 2 en l4d2.

Ik kan iig niet wachten om er meer over te horen en mischien koop ik hem nog wel voor bij mn valve verzameling :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een beetje op cod lijken. Alsof je met een beetje sprayen meteen iemand dood schiet.

Daar gaat CS dan ook helemaal om :/

Volgens mij is het trouwens een game op zich hoor, en geen uitbreiding. Natuurlijk is het wel een upgrade van de originele game.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een beetje op cod lijken. Alsof je met een beetje sprayen meteen iemand dood schiet.

:O

CS is veel beter dan cod, en het is ook meer arcade achtig, het gaat niet om de levels en prestiges.

Gewoon schieten en anders leuke gamemodes zoals bunnyhop, surfen en deathmatch.

Zo te zien gebruiken ze de zelfde engine als portal 2 en l4d2.

Ik kan iig niet wachten om er meer over te horen en mischien koop ik hem nog wel voor bij mn valve verzameling :puh:

Valve gebruikt al jaren de source engine voor elke game dat ze maken :7

Maar CS was er al láááng voor COD , en toch is het nog leuk ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind het een beetje op cod lijken. Alsof je met een beetje sprayen meteen iemand dood schiet.

:O

CS is veel beter dan cod, en het is ook meer arcade achtig, het gaat niet om de levels en prestiges.

Gewoon schieten en anders leuke gamemodes zoals bunnyhop, surfen en deathmatch.

Zo te zien gebruiken ze de zelfde engine als portal 2 en l4d2.

Ik kan iig niet wachten om er meer over te horen en mischien koop ik hem nog wel voor bij mn valve verzameling :puh:

Valve gebruikt al jaren de source engine voor elke game dat ze maken :7

Maar CS was er al láááng voor COD , en toch is het nog leuk ^^

Weet ik dat ze al jaren de source engine gebruiken, maar voor l4d2 en portal 2 hebben ze hem iets aangepast qua menu enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Dit topic maar weer even uit het stof halen. De officiële website van de game is inmiddels online gezet, welke je hier kunt vinden. Op de website staan de reeds gekende maps, waaronder de ons alle bekende de_dust, de_inferno, cs_italy,... Daarnaast zijn ook alle wapens, verschillende screenshots en video's op de website terug te vinden.

csgoscreen11.png

Link to comment
Delen op andere websites

FYI, ik zit in de BETA, maar ik heb nog niet echt de tijd gehad om er naar te kijken. Noch heb ik de originele CS gespeeld, noch is het mijn type spel.

Maar qua graphics ziet het er goed uit. Voelt totaal niet zwaar aan.

Hoe kom je in de BETA terecht dan ? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een mooie grafische update heeft Counter-Strike gekregen, alleen in de omgevingen mag wel wat meer detail. Als voorbeeldje zal ik even Batllefield 3 pakken, daar zijn de omgevingen goed opgevuld met waaiende kranten, afval, reclame enz. Dat mis ik toch wel een beetje in Counter-Strike Global Offensive, voor de rest gaat dit als een speer verkocht worden. Het is en blijft een prachtig concept.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...