Jump to content

Counter-Strike: Global Offensive


Svenie

Recommended Posts

Kan iemand de titel even veranderen? Het is namelijk geen uitbreiding :7

Zeggen dat CSGO een uitbreiding is, is als het zeggen dat MW2 een uitbreiding was van 1, of dat Red Alert 2 dat was van 3, en zo voorts.

>>> Door Svenie: Consider it done.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Altijd veel plezier gehad met CS:S, alleen weinig van mijn vrienden speelde het helaas ooit. Nu het ook op console uitkomt denk ik daNt ik het wel weer ga kopen.

Hopelijk is Counter Strike for kids ingebouwd, voor de kindertjes die van Call of Duty afkomen. God, hopelijk team killen ze mij niet per ongeluk.

Link to comment
Delen op andere websites

FYI, ik zit in de BETA, maar ik heb nog niet echt de tijd gehad om er naar te kijken. Noch heb ik de originele CS gespeeld, noch is het mijn type spel.

Maar qua graphics ziet het er goed uit. Voelt totaal niet zwaar aan.

Hoe kom je in de BETA terecht dan ? :7

Ik ben moderator van de Nederlandse vertaling op Steam. Elk moderatorgroepje kreeg 5 keys om te verdelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 1 year later...

Ik geef dit topic ook maar weer een kick met de video die ik zojuist gemaakt heb van m'n game daarnet.

Was op een USA server met 120 ping, heh. Check ook m'n andere video's als je nog meer nice plays wilt zien en binnenkort ook shitty edits. :puh: Rank is overigens Legendary Eagle / Legendary Eagle Master.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...