Jump to content

Battlefield Bad Company 2


TZG

Recommended Posts

Heel simpel.

Je gaat naar de Xboxlive marketplace of playstation store en je download hem :D

en wat als ik nou op de PC speel?

Ik heb even mijn goede vriend google gevraagd dit op te zoeken

Klik

en dan staat er get acces to the beta :D

ja maar er staat ook bij dat je dan eerst moet pre-orderen oftewel,het gaat geld kosten en ik vroeg nu juist om een manier te hebben voor gratis BETA/demo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 580
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    93

  • Dakendak

    34

  • commando

    29

  • Vercetti24

    27

ja maar er staat ook bij dat je dan eerst moet pre-orderen oftewel,het gaat geld kosten en ik vroeg nu juist om een manier te hebben voor gratis BETA/demo.

Je aanmelden voor de beta en geduldig afwachten... Een andere mogelijkheid is er niet, helaas.

Ik heb inmiddels een key gekregen, maar nu moet ik het spel zelf nog aan de praat zien te krijgen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heel simpel.

Je gaat naar de Xboxlive marketplace of playstation store en je download hem :D

en wat als ik nou op de PC speel?

Weet ik veel, misschien de BattleField Bad Company 2 site?

Ik ga vandaag proberen met de gedachte, het gaat toch niet lukken. Maar gelukkig krijg ik dit te zien:

We have received your submission! If you receive a PC Beta key, we will email it to you.

Heb niks speciaals gedaan. Gister nog wel een geschiedenis en cookies en al die rotzooi clean gedaan, maar daarna deed hij het nog niet. Denk gewoon dus dat EA eens een keertje Klantvriendelijkheid in hun woordenboek heeft opgezocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zitten jullie zo moeilijk te doen met beta keys? Er is toch gewoon een demo die je kunt downloaden?

ik weet niet of er voor de PC een demo is die gratis is.

Ohw oops, mijn excuses. Daar had ik niet aan gedacht. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Die mini helikopter (UAV) is echt vet! Als je ergens een computer ziet staan als aanvaller, 'stap' dan op de computer. Je krijgt een afstandsbestuurbare helikopter die Hellfire raketten kan afvuren. Je kunt de raket inde lucht nog bijsturen. :D En je kan als je iets doet ( ik weet niet wat, maar ik heb het wel) kun je een extra machinegeweer op het UAV'tje plaatsen. Dan heb je een goed machinegeweer en een raket als wapen. :D

Alleen hij kan maar een paar kogels hebben en dan is ie kapot. Je moet ook zo hoog mogelijk vliegen met dat ding.

Ohja, 1 tip: Als je met de UAV vliegt en je ziet een tegestander, mik dan op hem en druk op SELECT (ps3). Dan krijgt je tegenstander een rood ding boven zn hoofd en dan kun je hem veel beter volgen omdat het beeld een beetje onduidelijk is met de UAV.

Ik vind het btw echt een topspel, waarmee je niet zonder teamwork kan. :D

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Die mini helikopter (UAV) is echt vet! Als je ergens een computer ziet staan als aanvaller, 'stap' dan op de computer. Je krijgt een afstandsbestuurbare helikopter die Hellfire raketten kan afvuren. Je kunt de raket inde lucht nog bijsturen. :D En je kan als je iets doet ( ik weet niet wat, maar ik heb het wel) kun je een extra machinegeweer op het UAV'tje plaatsen. Dan heb je een goed machinegeweer en een raket als wapen. :D

Alleen hij kan maar een paar kogels hebben en dan is ie kapot. Je moet ook zo hoog mogelijk vliegen met dat ding.

Ohja, 1 tip: Als je met de UAV vliegt en je ziet een tegestander, mik dan op hem en druk op SELECT (ps3). Dan krijgt je tegenstander een rood ding boven zn hoofd en dan kun je hem veel beter volgen omdat het beeld een beetje onduidelijk is met de UAV.

Ik vind het btw echt een topspel, waarmee je niet zonder teamwork kan. :D

Kun je me uitleggen hoe je raketten moet afvuren? Want soms lukt het bij mij en soms ook niet? Wat moet ik indrukken? Ik heb een PS3 maar als je je 360 Controls zegt kom ik er ook wel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn weten E = mc². Met andere woorden: demo = beta. Hele rare vergelijking, maar dit was het eerste dat in me opkwam voor een rare opmerking :)

Inderdaad. De normale persoon gebruikt de demo en de beta om dezelfde doeleinden te behalen. Namelijk, plezier beleven aan een spel wat nog niet uit is. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die expliciet beta's downloaden om de bugs en glitches te zoeken, eruit te halen, en die gaan melden, zonder echt te spelen.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Die mini helikopter (UAV) is echt vet! Als je ergens een computer ziet staan als aanvaller, 'stap' dan op de computer. Je krijgt een afstandsbestuurbare helikopter die Hellfire raketten kan afvuren. Je kunt de raket inde lucht nog bijsturen. :D En je kan als je iets doet ( ik weet niet wat, maar ik heb het wel) kun je een extra machinegeweer op het UAV'tje plaatsen. Dan heb je een goed machinegeweer en een raket als wapen. :D

Alleen hij kan maar een paar kogels hebben en dan is ie kapot. Je moet ook zo hoog mogelijk vliegen met dat ding.

Ohja, 1 tip: Als je met de UAV vliegt en je ziet een tegestander, mik dan op hem en druk op SELECT (ps3). Dan krijgt je tegenstander een rood ding boven zn hoofd en dan kun je hem veel beter volgen omdat het beeld een beetje onduidelijk is met de UAV.

Ik vind het btw echt een topspel, waarmee je niet zonder teamwork kan. :D

Kun je me uitleggen hoe je raketten moet afvuren? Want soms lukt het bij mij en soms ook niet? Wat moet ik indrukken? Ik heb een PS3 maar als je je 360 Controls zegt kom ik er ook wel uit.

Je kan de raketten gewoon met R1 afvuren ;)

Bewerkt: door Daffy Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...