Jump to content

Emigreren


Bassieboy35

Emigreren  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil je (later) emigreren

    • Ja
      35
    • Nee
      8
    • Weet ik nog niet
      14


Recommended Posts

Een vakantie huisje in Spanje of VS lijkt me wel leuk

Dat is niet emigreren jongeman. Dit topic gaat over emigreren! :t

Emigreren = wonen in een ander land. Als ik nu een half jaar ga wonen in een ander land en luie dingen doe? :t

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    7

  • Guardian1980

    7

  • Bassieboy35

    6

  • flippie13

    5

Een vakantie huisje in Spanje of VS lijkt me wel leuk

Dat is niet emigreren jongeman. Dit topic gaat over emigreren! :t

Emigreren = wonen in een ander land. Als ik nu een half jaar ga wonen in een ander land en luie dingen doe? :t

Zwerver :t.

Link to comment
Delen op andere websites

Een vakantie huisje in Spanje of VS lijkt me wel leuk

Dat is niet emigreren jongeman. Dit topic gaat over emigreren! :t

Emigreren = wonen in een ander land. Als ik nu een half jaar ga wonen in een ander land en luie dingen doe? :t

Zwerver :t.

Een zwerver heeft geen huis, ik wel :t Maargoed, nu weer ontopic.

Btw:

Veel mensen hier denken later te emigreren maar ik betwijfel of de meerderheid het ook werkelijk doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een vakantie huisje in Spanje of VS lijkt me wel leuk

Dat is niet emigreren jongeman. Dit topic gaat over emigreren! :t

Emigreren = wonen in een ander land. Als ik nu een half jaar ga wonen in een ander land en luie dingen doe? :t

Zwerver :t.

Een zwerver heeft geen huis, ik wel :t Maargoed, nu weer ontopic.

Btw:

Veel mensen hier denken later te emigreren maar ik betwijfel of de meerderheid het ook werkelijk doet.

ik zwerf altijd rond in m'n huis... ben ik nu een swerver? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Emigreren. Ik weet er alles van. Wij zijn 3 jaar geleden naar Frankrijk verhuisd omdat m'n ouders daar het leven zo goed vonden. Maar raad eens waar ik nu zit? In ons oude huis in Nederland. :7 Omdat het huis maar niet werd verkocht en de schulden zich opstapelden.

Link to comment
Delen op andere websites

In ons oude huis in Nederland. :7 Omdat het huis maar niet werd verkocht en de schulden zich opstapelden.

Daar ben je klaar mee. Wat ik sowieso zou doen bij verhuizen, zowel binnen Nederland als emigreren, is eerst je huidige woning verkopen en daarna pas een nieuw huis kopen. Dit om dubbele lasten te voorkomen.

Een collega van me heeft ooit eens een huis gekocht, maar kon haar eigen woning niet verkopen. Toen heeft ze na een paar maanden het nieuwe huis weer met verlies verkocht. Ze was er echt zuur van.

Link to comment
Delen op andere websites

In ons oude huis in Nederland. :7 Omdat het huis maar niet werd verkocht en de schulden zich opstapelden.

Daar ben je klaar mee. Wat ik sowieso zou doen bij verhuizen, zowel binnen Nederland als emigreren, is eerst je huidige woning verkopen en daarna pas een nieuw huis kopen. Dit om dubbele lasten te voorkomen.

Precies. Maar toen we vertrokken hadden we een ton spaargeld en dit huis is gewoon een prachtig huis in een mooi park. Niemand snapt waarom het nog niet verkocht is. We dachten dat we gebeiteld zaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een vakantie huisje in Spanje of VS lijkt me wel leuk

Dat is niet emigreren jongeman. Dit topic gaat over emigreren! :t

Emigreren = wonen in een ander land. Als ik nu een half jaar ga wonen in een ander land en luie dingen doe? :t

:7 Je emigreert pas als je verhuist door financiële en/of politieke redenen, of om bij een geliefde te wonen. Dit is gewoon een lange vakantie.

En dan ook, je kan 6 maanden (en soms 9 maanden) in het buitenland verblijven zonder dat er sprake is van wonen. Lange vakantie dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een vakantie huisje in Spanje of VS lijkt me wel leuk

Dat is niet emigreren jongeman. Dit topic gaat over emigreren! :t

Emigreren = wonen in een ander land. Als ik nu een half jaar ga wonen in een ander land en luie dingen doe? :t

:7 Je emigreert pas als je verhuist door financiële en/of politieke redenen, of om bij een geliefde te wonen. Dit is gewoon een lange vakantie.

En dan ook, je kan 6 maanden (en soms 9 maanden) in het buitenland verblijven zonder dat er sprake is van wonen. Lange vakantie dus.

Waar slaat dat op ? Je bent pas emigreerd als je permanent in een ander land gaat wonen. Ik ben zelf naar België geëmigreerd. Heeft niks te maken met die redenen. Al zou ik zelf graag terug willen want hier is geen zak te doen. In Nederland zie je nog is iemand op straat hier zie je alleen oude vrouwtjes hun afval dumpen in de bosjes.. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een vakantie huisje in Spanje of VS lijkt me wel leuk

Dat is niet emigreren jongeman. Dit topic gaat over emigreren! :t

Emigreren = wonen in een ander land. Als ik nu een half jaar ga wonen in een ander land en luie dingen doe? :t

:7 Je emigreert pas als je verhuist door financiële en/of politieke redenen, of om bij een geliefde te wonen. Dit is gewoon een lange vakantie.

En dan ook, je kan 6 maanden (en soms 9 maanden) in het buitenland verblijven zonder dat er sprake is van wonen. Lange vakantie dus.

Waar slaat dat op ? Je bent pas emigreerd als je permanent in een ander land gaat wonen. Ik ben zelf naar België geëmigreerd. Heeft niks te maken met die redenen. Al zou ik zelf graag terug willen want hier is geen zak te doen. In Nederland zie je nog is iemand op straat hier zie je alleen oude vrouwtjes hun afval dumpen in de bosjes.. :bonk:

En wat zeg ik dan chef?

Link to comment
Delen op andere websites

En wat zeg ik dan chef?

Dat emigreren altijd om een politieke en/of financiële reden is, of om bij een geliefde te wonen. Wat natuurlijk onjuist is. Als ik in een ander land ga wonen om b.v. het weer is dat ook emigreren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...