Jump to content

Gran Turismo 5 Meeting 2012


GekkieJ01

GT5 Meeting  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Doen of niet?

    • Ja
      9
    • Nee
      1
  2. 2. Welke dag?

    • 25 Augustus 2012, 19:30
      5
    • 26 Augustus 2012, 20:30
      3
    • 1 September 2012, 19:30
      0
    • 2 September 2012, 20:30
      0


Recommended Posts

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    28

  • GekkieJ01

    26

  • GolfG60

    16

  • PorZ19

    12

Op dit moment heb ik geen tijd voor deze meeting. Moet nog veel dingen maken voor school en aangezien dat bij mij op prio 1 staat.

Ook kwa lestijden zit het niet mee, heb elke dag tot 5 uur les en ben dan pas rond 6 uur thuis, meestal ben ik daarna bezig met huiswerk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Ik vind het allemaal best, vorig jaar kwam het er helaas niet van. Misschien dat ik dit jaar er verandering in kan brengen, ik zal volgende week een post aanmaken en het allemaal updaten. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er in ieder geval ook erg zin in. Deze week krijg ik waarschijnlijk de nieuwe ps3 slim, en dan ga ik opnieuw beginnen met GT5.

EDIT: Weet iemand een goede datum? :bier:

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Bump: Een goede datum. ergens in de vakantie ofzo. en dan in een weekend. een zondag bijvoorbeeld, dan doet toch meestal niemand iets.

En op Zaterdag werken er meestal mensen (ik bijvoorbeeld).

Ik weet niet of er nog plannen zijn hiervoor, maar ik ben benieuwd

Link to comment
Delen op andere websites

Het topic is inderdaad een beetje gezakt qua activiteit/intiatief. Ik ga binnekort even peilen of er nog steeds interesse is, misschien dat we het nog deze vakantie kunnen inhalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een idee van mijn kant, een meeting kan prima. maar kan je niet een toernooi organiseren.

Opgedeeld in PP klasses en dat bepaalde auto's uitgesloten zijn.

Ik noem maar als voorbeeld: Suzuki GSX-R/4. Die auto is gewoon te goed voor bepaalde PP klasses.

Ik dacht aan de volgende opzet.

400PP/450 PP/550 PP/650 PP/750 PP Dat je zeg maar 5 klasses hebt. en dat een toernooi doet waar 3 klasses in voorkomen.

Ik weet niet of dit mogelijk is online. (ik namelijk nog niet zo ver met GT5 in het online gebeuren)

Link to comment
Delen op andere websites

Cruisen is niet mijn ding, leuk voor met vrienden. maar ik hou van een beetje strijd.

Vraagje hoe hebben jullie de hulpmiddelen staan. Ik rij met ABS op 1 en nog automaat. de rest staat uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Cruisen is niet mijn ding, leuk voor met vrienden. maar ik hou van een beetje strijd.

Vraagje hoe hebben jullie de hulpmiddelen staan. Ik rij met ABS op 1 en nog automaat. de rest staat uit.

Alles uit op soms ABS na, en handbak :Y

Ik ben ook wel in voor een meeting, mag ook wel eens tijd worden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...