Jump to content
Jacky-2007

Releasedatum voor L.A. Noire - Complete Edition (PC) bekend


GTAGames.nl afbeelding

Op 23 juni jongstleden was al te lezen in dit artikel dat L.A.Noire, de alom geprezen detective game van Team Bondi/Rockstar Games, in de herfst op de PC te verwachten zou zijn. Veel konden we er helaas nog niet over vertellen, maar daar is zojuist verandering in gekomen.

Rockstar Games heeft in een uitgebreid bericht aan zijn investeerders vandaag laten weten wanneer we L.A.Noire op de PC kunnen verwachten. Op elf november 2011 is het zover! En er is nog meer: Ook inhoudelijk is er een heleboel informatie vrijgegeven.

Zo is het een opvallend feit dat de downloadable contents die op de console-versies via PSN / Xbox LIVE Marketplace te verkrijgen waren in ruil voor betaalde credits bij de PC-versie gratis worden aangeboden. Iedere koper van "L.A.Noire - Complete Edition" krijgt bij zijn game een unieke code geleverd waarmee alle DLC's binnen te halen zijn, zoals wapens en outfits maar ook de vijf cases:
  1. "Nicholson Electroplating" Arson case
  2. "Reefer Madness" Vice case
  3. "The Consul's Car" Traffic case
  4. "The Naked City" Vice case
  5. "A Slip of the Tongue" Traffic case



De eerste vraag die bij iedereen zal spelen is uiteraard wat de systeem-vereisten worden en of het spel er op de PC-versie ook beter uit zal zien dan de beide consoleversies. Rockstar Games zelf over dit onderwerp: "It will run on a wide range of PCs and feature increased resolution and graphical detail along with keyboard remapping and gamepad functionality." De game zal op veel PC's goed draaien, is grafisch verbeterd op gebied van resolutie en detail, en je eigen toetsen instellen of met een gangbare gamepad spelen is geïmplementeerd in de game. Een uitspraak die vertrouwen moet geven. Een overzicht met de systeem-eisen vindt je hieronder.

De prijs voor L.A.Noire - Complete Edition zal voor ons €49,99 bedragen. We krijgen hier in Europa de game zoals vaak het geval is een paar dagen later, Noord-Amerika kan op de achtste november al inloggen op Steam en soortgelijke sites voor hun download.

Systeem-eisen voor L.A.Noire - Complete Edition
[table=border]OS | Windows 7 / Windows Vista Service Pack 1 / Windows XP Service Pack 3 / OnLive for PC or Mac
Processor | Intel Dual Core 2.2GHz tot Quad Core 3.2GHz / AMD Dual Core 2.4Ghz tot Quad Core 3.2Ghz
RAM | 2GB to 8GB
Harde schijfruimte | 16GB
Videokaart | NVIDIA GeForce 8600 GT 512MB tot NVIDIA GeForce GTX 580 1536MB / Radeon HD 3000 512MB tot Radeon HD 6850 1024MB
Geluidskaart | 100% DirectX 9 Compatible
| DVD-ROM[/table]

11.11.11

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuk dat hij ook voor de PC uitkomt maar heb hem nog niet voor de PS3 uitgespeeld :puh: nog maar eens een keer gaan doen.

Ik raad je aan dit toch eens te doen, topverhaal!

Oki, het probleem was LA Noire haperde telkens op mijn ps3 ik had wel een slim versie toen werd het happeren zo erg dat hij gereepareerd moest werden, net voordat ik op vakantie ging werd die gemaakt maar ik heb er nog maar 2 keer weer op gespeeld :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Woehoe :D. Binnenkort heb ik weer eens een nieuwe game van Rockstar Games. Kijk er wel naar uit :), en leuk dat het een 'Complete Edition' is. Dat is het wachten wel waard, want via internet zou ik de DLC's nooit kopen :puh:. (doe ik quasi nooit, via internet iets kopen).

En idd, ik denk dat nog veel pc's op maar 4 GB of zo draaien, dus 8 GB is wel veel. Verder vind ik de specs wat vergelijkbaar met die van Battlefield 3 of zo.

Bewerkt: door vice

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...