Jump to content

[LA] Ga jij L.A. Noire voor de PC kopen?


BoerTijger

Recommended Posts

Ja, ik ga hem sowieso kopen, het is eens iets anders, en ik ben wel benieuwd hoe het zal spelen. Jammer dat het zonder Multiplayer is, maar langs de andere kant is een multiplayer ook moeilijk voor een detectivespel denk ik. Heb ook al een tijdje geen nieuwe R* game meer op m'n pc gehad, dus LA Noire is eens een leuke 'vernieuwing' hoop ik.

Weet alleen nog niet of ik hem (bijna) meteen na de release ga kopen, of nog even ga wachten. Dat zie ik nog wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem kopen.

Als die een beetje betaalbaar is. :7

Het schijnt dat die mooiere graphics gaat krijgen als op de ps3 en Xbox.

Als ik jou was.

1. Zou ik een paar video's kijken(over de gameplay,eventueel een paar missies).

2. Op internet lezen waar het over gaat.

3. Aan andere vragen wat ze ervan vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit mij aan bij Flokkert en Guardian1980, heb hem namelijk al voor de 360. Het is zeker een aanrader, verwacht geen GTA elementen want het is en blijft nog altijd een ware detective game, met een spannend en vooral boeiend verhaal. En naar verwachting zal het er op de PC ook een stuk mooier uitzien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga jij hem kopen voor de PC? Vertel ook waarom!

Ik zelf zit nog beetje te twijfelen maar verwacht het wel. Het spel is gewoon heerlijk om te zien :)

Het lijkt me wel een tof speel maar ik wacht persoonlijk liever af tot hij uit is om te weten hoe goed de port zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...