Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption: Game of the Year Edition vanaf vrijdag in de winkel


GTAGames.nl afbeelding
Rockstar Games heeft zojuist in een persbericht bekend gemaakt dat Red Dead Redemption: Game of the Year Edition vanaf vandaag in Noord Amerika te koop is voor de PlayStation®3 en de Xbox 360. De Game of the Year editie zal vanaf aanstaande vrijdag ook in de Nederlandse en Belgische (game)winkels liggen.
Natuurlijk zit in de Game of the Year editie het originele spel waarbij je als hoofdpersoon John Marston, in het wilde westen van begin twintigste eeuw, weer enige regels en wetgeving probeert terug brengen in dit droge, zanderige en ook criminele gebied van Amerika.

Naast het originele spel zit ook de volgende content kosteloos inbegrepen:
  • Undead Nightmare singleplayer verhaal waarbij John Marston een remedie dient te vinden tegen een zombie plaag die door het hele wilde westen verspreid.
  • Alle Undead Nightmare multiplayer* modes.
  • Legends and Killers Pack*, inclusief de bijbehordende multiplayer map lokaties, multiplayer personages, and het Tomahawk wapen.
  • Liars and Cheats Pack*, inclusief de bijbehordende Stronghold multiplayer competitive mode, Free Roam gokspellen, multiplayer paardenraces en de Explosive Rifle.
  • Hunting and Trading Outfits Pack, inclusief de twee outfits en challenges voor John Marston
  • Outlaws To The End Co-Op Mission Pack*, inclusief de zes co-op missies voor vier spelers.
  • Alle originele pre-order bonusmateriaal inclusief het Deadly Assassin Outfit, War Horse, en Golden Guns Weapon Pack
  • Solomon’s Folly singleplayer gang hideout en challenges.
  • Myths and Mavericks Bonus Pack, inclusief de bijbehorende favoriete multiplayer characters en nieuwe locaties


* Helaas is voor gamers met een Xbox 360 voor deze online modes tevens een Xbox LIVE Gold lidmaatschap nodig.

Red Dead Redemption: Game of the Year Edition is vanaf 14 oktober beschikbaar voor Playstation 3 en XboX 360 voor een adviesprijs van € 39.99. Mocht je Red Dead Redemption en alle uitbreidingen nog niet hebben dan is dit dus de kans om alles in een keer voor een betaalbare prijs te kopen. Mocht je hulp nodig hebben bij het spelen van het spel dan kan je natuurlijk terecht in onze Red Dead Redemption Forum-sectie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Jammer dat ik zo nodig overal het volle pond voor moest betalen.. Heb denk ik wel zowat €90 uitgegeven aan de game en de DLC... Ach ja, je bent fan, en je wil wat.. :7

Anyway, inderdaad tof dat deze versie ook uitkomt voor RDR. GTA had er ook al één, en ik vind het prettig te weten dat wanneer de mijne versleten / gesneuveld zijn, ik in de winkel gewoon een nieuwe kan aanschaffen. Tof ook voor alle SinterKerstmanlijstjes. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb alle 2 de spellen. RDR en Undead Nightmare en ik ben echt een speler die vooral singleplayer speelt en niet multiplayer.

Dus, mijn vraag is. Zal ik deze edition nodig hebben? Zal mijn singleplayer erg veel veranderen of niet?? Wat veranderd er allemaal met Singleplayer?

Graag even beantwoorden smile3.gif

Bewerkt: door android

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb alle 2 de spellen. RDR en Undead Nightmare en ik ben echt een speler die vooral singleplayer speelt en niet multiplayer.

Dus, mijn vraag is. Zal ik deze edition nodig hebben? Zal mijn singleplayer erg veel veranderen of niet?? Wat veranderd er allemaal met Singleplayer?

Graag even beantwoorden smile3.gif

Heel veel zal er niet veranderen. Je krijg alleen nieuwe toevoegingen die in de post van Joriz vermeld staan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je het originele spel inclusief alle downloadbare content al hebt is er niet echt reden om Red Dead Redemption: Game of the Year Edition te kopen. Je moet de Game of the Year Edition ook meer als verzameleditie zien van alle content tot nu toe.

Dit is dus ideaal voor mensen die het spel nog nooit hebben gespeeld, maar wel betaalbaar alles in een keer willen hebben. Of bijvoorbeeld voor mensen die hun originele schijfje stuk hebben gemaakt.

Ben wel benieuwd of de XBox 360 versie op één of twee DVD's zit. Het is namelijk knap als ze alle content allemaal op één schijfje weten te proppen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer dat ik zo nodig overal het volle pond voor moest betalen.. Heb denk ik wel zowat €90 uitgegeven aan de game en de DLC... Ach ja, je bent fan, en je wil wat.. :7

Daarom heb ik met mijzelf afgesproken dat ik maar één keer per jaar een game koop op of rond de release-datum. Vorig jaar dus RDR, afgelopen jaar LA Noire en komend jaar Max Payne 3. Allemaal van Rockstar, maar dat is niet toevallig (ik ben gewoon een fan)

Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet alle DLC's heb binnengesleept. Maar dat komt vooral omdat ik er elke keer weer niet van overtuigd ben dat ze allemaal zo'n fantastische uitbreiding zijn die ik niet mag missen. Ik zie bij een DLC liever een complete game zoals bij GTA IV.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...