Jump to content

tommy bellic, of niko vercettie


UnitedLibertyPaperHacker

Recommended Posts

oke voor de draad ermee, ik had in de pauze vanmiddag zo'n verhitte discussie, dat als je er naast stond, je huid zou smelten, het ging over dit,: ik had het over hoe cool gta iv was, etc, en met de verhaal lijn rond niko bellic, toen zij steven: dat niko bellic, eigenlijk tommy vercettie is, en dan tommy vercettie ooit de egte niko bellic had vermoord, en zijn identietijd aannam, om niet door de politie gepakt te worden, hij zei ook dat er in IV aanwijzing was, HELPPPP!!!!!! is dit waar, leg me alles uit alsjeblieft, ik moet het weten

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik heb hier maar een woord voor : ONZIN.

Het toeval wil dat R* de gta serie zo realistisch mogelijk wil maken,daar past het verhaal van steven echt niet bij. :$

Daar zijn ze pas bij deel 4 mee begonnen. De voorgaande delen zijn niet zo realistisch. Bij GTA SA bijvoorbeeld draait het meer om lol hebben, iets wat in Saints Row van Volition doorgezet wordt.

Bovendien krijg ik het een beetje heen en weer van de term realistisch bij spellen. Een spel is per definitie niet realistisch. De wereld om je heen, daar waar ook je computer staat, dat is realistisch. Niet datgene wat op je monitor geprojecteerd wordt.

oke voor de draad ermee, ik had in de pauze vanmiddag zo'n verhitte discussie, dat als je er naast stond, je huid zou smelten, het ging over dit,: ik had het over hoe cool gta iv was, etc, en met de verhaal lijn rond niko bellic, toen zij steven: dat niko bellic, eigenlijk tommy vercettie is, en dan tommy vercettie ooit de egte niko bellic had vermoord, en zijn identietijd aannam, om niet door de politie gepakt te worden, hij zei ook dat er in IV aanwijzing was, HELPPPP!!!!!! is dit waar, leg me alles uit alsjeblieft, ik moet het weten

Je moet niet alles geloven wat men zegt en zeker van je klasgenoten niet. 't is meer een vorm van opschepperij. Er worden wel vaker sterke verhalen de ronde in geslingerd op scholen en zeker op voortgezet onderwijs.

Dit is ook een voorbeeld van een sterk verhaal vertellen. Er is niks van waar. Tommy Vercetti en Niko Belic zijn aparte hoofdpersonages en hebben niets met elkaar te maken. Daarbij komt tommy voor in de III era, terwijl niko zijn opwachting pas bij IV maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Haha, ik moest wel even lachen toen ik dit las :bonk:

Voor zover ik weet is Niko Bellic van Russische afkomst en Tommy Vercetti ziet er niet echt uit als een Rus, toch ? :7

Bewerkt: door Winchester_6
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Tommy Vercetti had net een celstraf van 15 jaar erop zitten, dus waarom zou hij dan nog op de vlucht zijn voor de politie? Hij had zijn straf immers al erop zittten.. bovendien speelt gta 4 zich af in 2010, waarin Niko +- 30 jaar oud is. in de tijd van Vercetti was Niko Bellic dus nog een kind.

Link to comment
Delen op andere websites

bovendien speelt gta 4 zich af in 2010, waarin Niko +- 30 jaar oud is. in de tijd van Vercetti was Niko Bellic dus nog een kind.

En bovendien speelt dit topic zich in 2011 af.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...