Jump to content
Kai-ShockWave

Grand Theft Auto III gaat mobiel vanwege 10-jarig bestaan


10 jaar geleden konden we met Grand Theft Auto III voor het eerst genieten van een echte 3D wereld. En vanwege dit 10-jarig bestaan lanceert Rockstar Games nu de Grand Theft Auto III: Anniversary Edition voor verschillende mobielen apparaten die worden ondersteund door iOS of Android. Naast de gewone editie zal er ook een speciale Limited Edition Claude Action Figure Pack in de verkoop gaan. Dit actie-figuurtje (1:6) is volledig gekleed als het hoofdpersonage Claude uit GTA III. Verder beschikt Claude nog over verschillende klassieke GTA wapens en een echte gevangenis-outfit (zie foto hieronder). De Limited Edition is tot zover alleen te verkrijgen in het Rockstar Warehouse voor $149,99. Indien je een Social Club account hebt kan je ook meedoen aan de prijsvraag. Meedoen kan t/m 16 oktober 2011.

med_gallery_80436_62_66188.jpg

De Grand Theft Auto III Limited Edition Claude Action Figure pack

Rockstar Games verwacht eind dit jaar de game uit te brengen. De prijs is nog onbekend. Grand Theft Auto III: Anniversary Edition komt sowieso beschikbaar op onderstaande platformen, later komen er waarschijnlijk nog andere mobiele platformen bij:

Apple iOS: iPad 2 en iPhone 4S

Android Telefoons: Droid X2, HTC Evo 2, LG Optimus 2X, Motorola Atrix en Samsung Galaxy S2

Android Tablets: Acer Iconia, Asus Eee Pad, Motorola Xoom en Samsung Galaxy Tab 10.1

Ga je toevallig nog deze week naar New York, bezoek dan de New York Comic Con. Daar is Grand Theft Auto III op dit moment speelbaar op verschillende mobielen apparaten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nee jongens, GTA: 3 zal het niet doen op gewone iPod Touchen en iPhones. De iPad2 en de iPhone 4S hebben dezelfde processor(een dualcore trouwens), daarom dat enkel de iPad2 en de iPhone 4S deze game zullen kunnen draaien.

De vraag of het spel niet ook gewoon op oude iPhones uitkwam werd ook al op Rockstar Games Newswire gesteld. Daar antwoorde Rockstar dat GTA3 ieder geval voor de bevestigde bovenstaande mobieleapparaten die genoemd zijn uitkomen, maar dat het ook nog zeker naar ander apparaten komt.

Kortom het lijkt me sterk als GTA3 niet ook gewoon werkt op de iPhone 4, want die is daar zeker krachtig genoeg voor. Ik denk echter wel dat na 2 uur gamen je accu leeg is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

in euro's iets van 80,- :o

in Amerika $122,- Dollar.

hopelijk maken ze ook een poppetje van Niko Bellic.

150 dollar. Maar dan heb je de game plus de action figure en allerlei attributen volgens mij..

De app zal zelf niet zo duur zijn.. 20 euro wellicht?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Had het gelezen op iPhoneclub. Zo gaaf. :D

Maar is het echt zeker dat het, richting de iOS devices, alleen op de iPhone 4S en iPad 2 speelbaar zal zijn? Of ook gewoon de iPhone 4, iPod touch 4G en iPad? Dan zou ik hem namelijk absoluut kopen. :puh:

Ik zou het dan heel mischien kopen tenzij die ook voor de 3G komt dan koop ik dat spel zekker

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee jongens, GTA: 3 zal het niet doen op gewone iPod Touchen en iPhones. De iPad2 en de iPhone 4S hebben dezelfde processor(een dualcore trouwens), daarom dat enkel de iPad2 en de iPhone 4S deze game zullen kunnen draaien.

De vraag of het spel niet ook gewoon op oude iPhones uitkwam werd ook al op Rockstar Games Newswire gesteld. Daar antwoorde Rockstar dat GTA3 ieder geval voor de bevestigde bovenstaande mobieleapparaten die genoemd zijn uitkomen, maar dat het ook nog zeker naar ander apparaten komt.

Kortom het lijkt me sterk als GTA3 niet ook gewoon werkt op de iPhone 4, want die is daar zeker krachtig genoeg voor. Ik denk echter wel dat na 2 uur gamen je accu leeg is.

De processor van de iPhone 4 is toch dezelfde als die van de iPod Touch 4 hé? :$ Het lijkt me gewoon logisch dat enkel dual cores deze game kunnen draaien, want eerlijk gezegd heb ik nog geen spel zoals GTA: 3 gezien op de iPhone 4/iPod Touch 4th Generation, denk niet dat ze het zullen aankunnen..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Had het gelezen op iPhoneclub. Zo gaaf. :D

Maar is het echt zeker dat het, richting de iOS devices, alleen op de iPhone 4S en iPad 2 speelbaar zal zijn? Of ook gewoon de iPhone 4, iPod touch 4G en iPad? Dan zou ik hem namelijk absoluut kopen. :puh:

Ik zou het dan heel mischien kopen tenzij die ook voor de 3G komt dan koop ik dat spel zekker

Sowieso is het al vrij zeker dat de iPhone 3G veel te traag is voor dergelijke games. Dus ik schat de kans klein dat hij zal werken. Kopen en installeren zal wel gaan, maar reken maar dat je iPhone binnen de kortste keren crasht. :clown:

Zelf denk ik overigens dat de game heel veel ruimte in gaat nemen, dus twijfel ik of ik hem ook daadwerkelijk ga kopen. Het geld zou ik er zeker voor overhebben, maar ik weet zeker dat de game veel meer ruimte inneemt dan bijvoorbeeld Xplane 9, welke zo'n 400MB ruimte capaciteit gebruikt. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iemand enig idee of hij ook zou werken op de Samsung Galaxy Ace? Aangezien dat toch een vrij nieuwe telefoon is(geloof ik), vraag ik me een beetje af of hij qua game-kwaliteit in de richting komt van de Galaxy S2...

Heb overigens de 'prijsvraag' ook ingevuld, zou zoiets wel vet vinden! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iemand enig idee of hij ook zou werken op de Samsung Galaxy Ace? Aangezien dat toch een vrij nieuwe telefoon is(geloof ik), vraag ik me een beetje af of hij qua game-kwaliteit in de richting komt van de Galaxy S2...

Heb overigens de 'prijsvraag' ook ingevuld, zou zoiets wel vet vinden! :)

denk het niet :*D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...