Jump to content

[RDR] Amerikaanse Burgeroorlog


GTAKevin023

Leuk idee??   

21 leden hebben gestemd

  1. 1. Leuk idee??

    • Ja, best vet!
      17
    • Nee, want.....
      2
    • anders.
      2


Recommended Posts

Hey,

Tja het onderwerp lijkt niet echt over Red Dead Redemption te gaan maar ik wil het daar graag wel over hebben.

Lijkt het jullie leuk dat als Rockstargames nog een Red Dead Redemption maakt, net als undead nightmare, maar

dan in de Amerikaanse burgeroorlog?

Maar dan heel wat vroeger in de tijd dan de tijd van John Marston, namelijk in 1861 tot 1865.

De oorlog gaat tussen de Verenigde Staten van Amerika en de Geconfedereerde Staten van Amerika. Noord tegen

zuid. Ik weet niet echt goed waar die oorlog overging want als ik naar de geschiedenis ervan kijkt is het best ingewikkeld. Maar het is het idee.

Verhaal

Als soldaat in 1861 vecht je in de burgeroorlog van Amerika. Je staat aan de kant van de Verenigde Staten van Amerika.

Je bent verplicht om te vechten omdat je een dienstplicht hebt en er bijna geen werk meer is en het leger is het enigste betaalde werk in die tijd, en je moest je gezin onderhouden. Je vecht door de jaren heen om de strijd voor je kameraden te winnen en terug te kunnen gaan naar je gezin. Nadat je het spel hebt uitgespeeld is er vrijheid in het hele spel en kan je gewoon rijden door Amerika.

Hoe vindt ik in mijn fantasie deze Red Dead Redemption eruit zien?

Vrijheid is er nog steeds, maar dan binnen het oorlogs kamp, want buiten is het gevaarlijk al vindt ik wel dat je daar heen moet kunnen als je maar niet aangevallen wordt door vijanden. Je kan gewoon op je eigen tempo de missies beginnen en je hebt geen zeikende partner of team bij je lopen net als in L.A Noire. Gewoon, in je vrije tijd ben je een vrije soldaat en als je missies doet werk je gewoon voor het leger van je land en op die manier speel je het spel uit. Natuurlijk kan je dan nog steeds van paard veranderen door er een te vinden of te stelen, je kan pas safehouses vrijkopen als het gebied door jou leger is veroverd en je kan rangen verdienen. Gebieden veroveren met je leger gaat langzaam. Je zal zeker heel wat missies moeten doen voor je een nieuwe safehouse, of eigenlijk legerbasis met safehouse hebt vrijgespeeld. Je begint als soldaat. En de rangen zijn de bekende rangen in het Amerikaanse leger, al weet ik niet hoe dat eruit zag vroeger. Dat moet Rockstargames dan regelen. Je kan natuurlijk ook challenges doen. Via missies neem je automatisch gebieden over en via strangermissies in het leger zelf van je legerkamaraden kan je wapens vrij spelen door bijvoorbeeld de vijand te veroveren, ergens in die richting. Als het spel uitgespeeld is kan je natuurlijk jagen, vissen (Nieuw! icon_mrgreen.gif), in stadjes pokeren of blackjack doen. Z'n beetje als in de echte Red Dead Redemption maar dan in een hele andere map en verhaal. Maar Rockstargames is z'n goede gamemaker dat ze dat wel zelf kunnen regelen. Dit is maar een beetje een idee.

Ik hoop dat jullie er wat van vinden. icon_mrgreen.gif

Mzzl.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 year later...
  • 2 weken later...

Achja, ik denk niet dat het nu nog tijd is voor een nieuwe DLC, dat spel ligt binnenkort 3 jaar in de rekken.

Dat ze zich maar wat meer focussen op de volgende Red Dead, in de plaats van kutdlc.

Het gaat ook over een nieuwe red dead... :7

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 8 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...