Jump to content

Battlefield 3 VS Call of Duty: MW3


Svenie

Recommended Posts

Maar tot zolang mensen het spel leuk vinden en blijven kopen, betekent het dat de COD-spelers nog niet echt aan vervanging toe zijn. Ik begrijp dat BF fans niet met COD zouden kunnen leven omdat zij gewoon gewend zijn geworden aan al die verbeteringen per game, maar COD gamers weten ook wat ze kunnen verwachten, en dat kan sommige spelers ook wel aanspreken. Zoals Need For Speed, als ik dat spel zie zie ik nog altijd een goede game (dat lijkt mij toch), en hetzelfde is met COD. Alleen heeft COD een stevige concurrent: BF3, en ik begrijp de spelers die BF3 spelen en zeggen dat COD minder is... Maar tegelijk vind ik dat het ook nog wel meevalt.

ALS COD écht een nood had aan grote 'drastische' updates dan verkochten ze waarschijnlijk niet iedere keer zoveel Call of Duty's op zo'n korte tijd. Zo verbrak Black Ops vorig jaar nog het record met een engine die voor de laatste keer is gewijzigd een paar cods daarvoor. Maar blijkbaar vinden veel mensen dat niet erg omdat ze dan weten wat ze kunnen verwachten. En de extra's die erbij komen zijn leuk meegenomen, en maken de game gewoon ieder jaar weer waard om het te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    14

  • GolfG60

    13

  • Sjaakswabber

    9

  • Wooods

    9

Maar tot zolang mensen het spel leuk vinden en blijven kopen, betekent het dat de COD-spelers nog niet echt aan vervanging toe zijn. Ik begrijp dat BF fans niet met COD zouden kunnen leven omdat zij gewoon gewend zijn geworden aan al die verbeteringen per game, maar COD gamers weten ook wat ze kunnen verwachten, en dat kan sommige spelers ook wel aanspreken. Zoals Need For Speed, als ik dat spel zie zie ik nog altijd een goede game (dat lijkt mij toch), en hetzelfde is met COD. Alleen heeft COD een stevige concurrent: BF3, en ik begrijp de spelers die BF3 spelen en zeggen dat COD minder is... Maar tegelijk vind ik dat het ook nog wel meevalt.

ALS COD écht een nood had aan grote 'drastische' updates dan verkochten ze waarschijnlijk niet iedere keer zoveel Call of Duty's op zo'n korte tijd. Zo verbrak Black Ops vorig jaar nog het record met een engine die voor de laatste keer is gewijzigd een paar cods daarvoor. Maar blijkbaar vinden veel mensen dat niet erg omdat ze dan weten wat ze kunnen verwachten. En de extra's die erbij komen zijn leuk meegenomen, en maken de game gewoon ieder jaar weer waard om het te kopen.

[Puber]OMG, HEB JIJ NIET DE NIEUWE CALL OF DUTY?????[/puber]

Call of Duty wordt voor 80% zeker gekocht vanwege de hype die erom zit.

Zoals al gezegd, CoD is hetzelfde als je hond voor dierendag een kluif te geven, en het jaar daarop koop je hem weer dezelfde kluif maar dan in een ander inpakpapier, en dat is wat er met CoD gebeurd.

Jasje is anders, maar de rest is hetzelfde.

Maar waarom zouden ze veranderen, als het toch verkocht wordt omdat 80% van alle pubers die game gewoon moeten hebben omdat hun vrienden die ook hebben?

Heb je dan BO of MW2, tja, die twee games zijn oud en dus lame(dat waren ze dan al...) dus die spelen ze niet meer, want MW3 is de shit.

Ik speel Battlefield vanaf BF2 fanatiek, heb BF2, BF2 expansion packs, BF:BC1, BF:BC2, BF1943, BF3 en ik kan je een hoop dingen vertellen die van ieder deel verschillen qua engines en opties.

Ik heb ook CoD gespeeld, waarvan dik 100 uur MW2 :-( , maar de verschillen tussen deel MW2, BO, MW3 niet, want die zijn minimaal.

Vertel me niet dat 5 extra prestiges een ernstige natte plek in je onderbroek achter laten(bij wijze van spreken) ofwel?

Dat mappen die op de voorgangers lijken, dat die een plek achterlaten?

Of 10 über overpowered extra wapens dat doen?

In mijn ogen, heeft CoD zich ernstig verkracht door hun succes, zelfde als bv. NFS dat heeft gedaan.

Ik zal het even op een andere manier aan het licht brengen, namelijk met dubstep.

Ik luister het al dik drie jaar(dus voordat het 'in' was), toen mensen dat hoorde vertelde ze me 'wat een kut muziek'.

Diezelfde mensen lopen nu met Skrillex op hun mobieltje, want ze vinden het ineens goeie muziek.

Ik vraag me af hoeveel mensen CoD/Dubstep echt echt echt vet vinden en hoeveel het spelen/luisteren omdat het populair is.

Maar ik vind het niet erg, des te minderen 12 jarige er zijn die in een microfoon liggen te tetteren waardoor je verliest of geïrriteerd raakt.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

@ GolfG60

Als mensen het leuk vinden, laat ze het spelen. En ik luister als CoD fan geen dubsteb, de CoD Community op U-Tube is maar 20% van het totale aantal gamers waarvan op youtube tegen woordig 90% commentary is. En omdat de stap naar CoD zo makkelijk is is de game ook zo geliefd. Geen irritante quests of wat dan ook, gewoon schieten! Daarom vinden mensen CoD leuk, de mensen hier op het forum zijn de echte fans, wil je ons voor hypers uitmaken? Ga dan op Xbox Live maar kijken! Of PSNetwork!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom koop ik CoD. Omdat ik een hekel heb aan voertuigen. Ik BF2 voor de PC. 1 dag gespeeld, en ligt nu onder het stof. Ik heb gewoon niks met voertuigen in Shooter Games. Het is een Shooter game, niet een game voor voertuigen. Gewoon knallen en niet dom in een tank gaan rijden. Als je graag met voertuigen wil rijden koop BF, wil je lekker knallen koop CoD. Zo simpel is het of niet? Wat ik juist wel leuk vond dat BO helemaal nieuw was. Gewoon een compleet nieuwe game. Iedereen houdt van MW2 lijkt het wel. Ik denk dat ze daarom bij MW3 dezelfde Engine gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de release van MW3 hebben we besloten jullie een laatste kans te geven om een fatsoenlijke discussie te voeren. Ik heb het topic opgeschoond, en ik hoop dat jullie zelf hebben ingezien waar het de vorige keer is fout gelopen. Gelieve ook geen filmpjes meer te posten die weinig of niets tot het onderwerp toevoegen, of uitdagend bedoeld zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar tot zolang mensen het spel leuk vinden en blijven kopen, betekent het dat de COD-spelers nog niet echt aan vervanging toe zijn. Ik begrijp dat BF fans niet met COD zouden kunnen leven omdat zij gewoon gewend zijn geworden aan al die verbeteringen per game, maar COD gamers weten ook wat ze kunnen verwachten, en dat kan sommige spelers ook wel aanspreken. Zoals Need For Speed, als ik dat spel zie zie ik nog altijd een goede game (dat lijkt mij toch), en hetzelfde is met COD. Alleen heeft COD een stevige concurrent: BF3, en ik begrijp de spelers die BF3 spelen en zeggen dat COD minder is... Maar tegelijk vind ik dat het ook nog wel meevalt.

ALS COD écht een nood had aan grote 'drastische' updates dan verkochten ze waarschijnlijk niet iedere keer zoveel Call of Duty's op zo'n korte tijd. Zo verbrak Black Ops vorig jaar nog het record met een engine die voor de laatste keer is gewijzigd een paar cods daarvoor. Maar blijkbaar vinden veel mensen dat niet erg omdat ze dan weten wat ze kunnen verwachten. En de extra's die erbij komen zijn leuk meegenomen, en maken de game gewoon ieder jaar weer waard om het te kopen.

[Puber]OMG, HEB JIJ NIET DE NIEUWE CALL OF DUTY?????[/puber]

Call of Duty wordt voor 80% zeker gekocht vanwege de hype die erom zit.

_O_ Ik sluit me daar bij aan, in vind COD MW2,BO, en MW3 gewoon dezelfde COD's alleen dat een andere campagne en nieuwe mapjes en wat nieuwe wapens... Verder vind ik het bij BF3 meer draaien om de gamemode zelf, bij COD lijkt het wel in elke gamemode Deathmatch :S

Maar goed, er zijn ook goede dingen aan de COD serie zoals de Campagne's , die waren niet slecht. COD is gewoon een of ander Rage op dit moment , maar niet iedereen die er niet aan mee doet, hoeft opeens slechte games te spelen, integendeel.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening staat nog perfect hetzelfde, ook na de release. De graphics zijn geen haar veranderd, evenals de gameplay. Het enige nieuwe zijn wat dingetjes met de killstreaks, wat nieuwe maps met exact dezelfde items uit MW2 en wat nieuwe wapentjes. Jammer dat zo een leuke serie zo erg verpest is en ik hoop dat ze er nu eindelijk mee stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

COD is voor mij leuk geweest maar nadat ik een paar dagen heb gespeeld ken ik het ook weer... Het is gewoon aleen maps die het anders maken en de game zelf is een uitgemolken koe.

BF(3): Verbaast me iedere keer hoe ze het nog leuker, mooier, etc kunnen maken. Het houd me geintresseerd inplaats van het trucje overdoen die zo goed geld in het laadje brengt.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen irritante quests of wat dan ook, gewoon schieten!

Want in FPS zitten ook echt quests :schater:

Waarom koop ik CoD. Omdat ik een hekel heb aan voertuigen. Ik BF2 voor de PC. 1 dag gespeeld, en ligt nu onder het stof. Ik heb gewoon niks met voertuigen in Shooter Games. Het is een Shooter game, niet een game voor voertuigen. Gewoon knallen en niet dom in een tank gaan rijden. Als je graag met voertuigen wil rijden koop BF, wil je lekker knallen koop CoD. Zo simpel is het of niet? Wat ik juist wel leuk vond dat BO helemaal nieuw was. Gewoon een compleet nieuwe game. Iedereen houdt van MW2 lijkt het wel. Ik denk dat ze daarom bij MW3 dezelfde Engine gebruiken.

Zoals Shotyoudie al zegt, BF3 ondersteund ook instellingen zodat er geen voertuigen inzitten, en ook close combat mappen.

En het enigste echte vernieuwing was de manier van unlocken, voor de rest was het ook copy-paste.

Daarnaast, is mijn mening hetzelfde gebleven, ik heb filmpjes gezien waarvan ik denk dat MW3 ook net zo goed een DLC had kunnen zijn.

Ik hoor ook dat er weer ge-noobtubed wordt en ook in filmpjes zag ik veel campen weer terug, nah, ik ben blij dat ik deze game oversla :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Welke admin heeft dit topic geopend? Want wij mogen wel concluderen dat het een eindloze discussie is. Het is meer een betoog dan een discussie.

Jongen, als je het niet wilt lezen of niet met een discussie mee wilt doen, dan blijf je toch weg?

Niemand verplicht je dit te lezen, en als je er niet tegen kunt dat CoD onder vuur ligt, dan ga je toch lekker naar buttfucker El Presador kijken? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Welke admin heeft dit topic geopend? Want wij mogen wel concluderen dat het een eindloze discussie is. Het is meer een betoog dan een discussie.

Jongen, als je het niet wilt lezen of niet met een discussie mee wilt doen, dan blijf je toch weg?

Niemand verplicht je dit te lezen, en als je er niet tegen kunt dat CoD onder vuur ligt, dan ga je toch lekker naar buttfucker El Presador kijken? schater.gif

Kijk het is heel simpel, jullie anti-CoD Fans grijpen naar Battlefield om te trollen, gewoon simpel omdat jij dat als humor ziet. Het feit is, is dat zolang jullie niet onze mening accepteren wij dat ook niet doen! En El Presador is gewoon briljant, want door deze war krijgt hij meer views > dus meer $$$ , dat is zaken doen! En zodra 1 iemand zegt waarom CoD voor HUN beter is, komen er 3 man, waaronder jij (GolfG65+ en DjMADdox en die andere gozer) om hem gelijk koud te maken. Alsof vrijheids van meningsuiting niet bestaat.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies Modern Warfare 3, ik heb beide games in bezit. Alleen ik heb liever een game met een mindere engine zonder bugs, dan een game met een goede engine met bugs.

Enige wat me in Battlefield 3 trekt is de mode Rush in de multiplayermodus, singleplayer disk kun je net zo goed als bierfiltje gebruiken. Modern Warfare 3 ownt Battlefield 3 dik met de singleplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk het is heel simpel, jullie anti-CoD Fans grijpen naar Battlefield om te trollen, gewoon simpel omdat jij dat als humor ziet. Het feit is, is dat zolang jullie niet onze mening accepteren wij dat ook niet doen! En El Presador is gewoon briljant, want door deze war krijgt hij meer views > dus meer $$$ , dat is zaken doen! En zodra 1 iemand zegt waarom CoD voor HUN beter is, komen er 3 man, waaronder jij (GolfG65+ en DjMADdox en die andere gozer) om hem gelijk koud te maken. Alsof vrijheids van meningsuiting niet bestaat.

Ik grijp naar BF3 om CoD te kleineren? HAHA, ik speel al jaren Battlefield(vanaf 2005), en CoD4 vanaf 2007.

Daaruit kan ik zien wat Dice ontwikkeld in 6 jaar tijd, ik begon serieus CoD4 te spelen vanaf de release en eigenlijk heb ik in die 4 jaar tijd erg weinig ontwikkeling gezien, grootste ontwikkeling blijft BO met de unlocksysteem maar meer is het eigenlijk niet.

Daarnaast accepteren jullie onze mening niet, wij zeggen simpel dat de laatste CoD kort door de bocht net zo goed een DLC had kunnen zijn.

Want daar zit eigenlijk het enige verandering in, behalve BO kwam met de nieuwe unlock systeem(welke best wel geniaal en balanced is), maar IW doet weer de copy-paste methode waardoor de nieuwe mappen net zo goed in DLC vorm had kunnen komen voor BO.

En El Presador briljant, tja, ik vind MENSEN DIE ENKEL SCHELDEN EN SCHREEUWEN DOOR EEN MICROFOON EN AMPER KUNNEN SPELEN niet echt briljant, evenals mensen die tegen een muur schreeuwen en doen alsof ze iemand de huid volblaffen, evenals mensen die eerst die hard PS3 fan zijn en uiteindelijk op de Xbox spelen, sorry, maar zoiets kan ik gewoon niet serieus nemen, of ie nou voor CoD of voor BF3 zou zijn, subscriben en al zijn filmpjes kijken zou ik niet doen.

Ik zag zijn filmpje met kill confirmed/dogtag mode en hij schoot meer mis dan raak, dus sorry dat ik het zeg, ik vind El Presador meer lulkoek dan spectaculair.

En dat ie geld ermee verdiend, mij maakt het niks uit, ik wens hem veel plezier met filmpjes zoals 'YALL THINK IM FAT', en jullie trouwens ook ;)

Btw, wat boeit jou het dat hij er geld mee verdiend, krijg jij er een percentage van, nee, natuurlijk niet, dus ik snap je punt sowieso niet.

Maargoed, ik kijk dan sowieso geen game filmpjes tenzij ik bepaalde truucjes wil leren of een game wil kopen, snap er sowieso de lol er niet van, ik speel liever zelf de game ;)

Enne, als iedereen blijft denken 'dit is goed genoeg' zaten we nog met de zwart-wit tv's, want ook toen vonden mensen kleuren tv onzin omdat de zwart-wit ook beeld gaf.

Want als er geen vraag voor ontwikkelingen is, zullen die niet komen want dat is dan verspilde moeite.

En daarom is het goed dat er een ontwikkelaar(EA/Dice) ertussen zit die wel ontwikkelingen geeft, beter voor beide, want de ene wordt gemotiveerd om ook te ontwikkelen en de andere heeft voordelen voor de verkoop.

En wat je uiteindelijk zult zien bij CoD als ze zo doorgaan, dat mensen het beu worden, ik denk dat als je iedere dag aardappels eet ook wel denkt dat je even iets anders wilt, al is het voor de verandering.

Om heel eerlijk te zijn he, ik ben echt geen CoD hater, want ik hoop echt dat Activision even logisch gaat denken en tegen IW of Treyarch zegt dat ze bv. ipv. de 1 jaar er 3 hebben om een nieuwe engine te maken met serieuze nieuwe opties.

Als ze dat mogen en kunnen doen, zal er een goeie CoD uitkomen, maar zolang ze iedere keer een nieuwe jus voor de CoD aardappel maken zal ik hem iig niet meer kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...