Jump to content

Battlefield 3 VS Call of Duty: MW3


Svenie

Recommended Posts

Volgens mij komt CoD steeds met dezelfde engine omdat Activision IW en Treyarch achter de vodden aanzitten. Hierdoor hebben IW en Treyarch nog geeneens de tijd om een nieuwe engine te ontwikkelen!

Dat klopt, maar is het een smoes?

Ja, we hebben geen tijd, dus doe maar wat aankloten met deze mappack die we verkopen als volledige game.

IW en Treyarch zijn er net zo schuldig aan, ook zij hebben inspraak, maar ze willen net zo hard geld verdienen voor zo min mogelijk werk.

Idd, snap het nut van dit topic niet :puh:

Omdat niet alles om graphics gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    14

  • GolfG60

    13

  • Sjaakswabber

    9

  • Wooods

    9

IW en Treyarch moeten gewoon zelfstandig worden.

Maar ik denk niet dat ze dan nog met een Call of Duty komen. Want als ik het goed heb staat de COD serie onder naam van Activision.

Dan halen ze gewoon de naam Call of Duty Weg en gebruiken ze alleen de titel (Bijv. Modern Warfare 4) net als bij MW2

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ook bedenken dat beide makers eigenlijk toch wel zeker 2 jaar hebben om aan de game te werken (mogelijk zelfs 3 aangezien er mogelijk een nieuw 'team' bijkomt had ik gehoord), en ze werken dan ook nog eens met misschien wel 100 man bij 1 bedrijf.

Ik vermoed dat BO II alleen nog maar wat kleine aanpassingen nodig heeft, dus ze hebben misschien wel 2.5 jaar om een nieuwe game te maken. Op zich is dat soms nog weinig, maar dat is toch wel een hele periode lijkt me. Daarbij heeft Treyarch duidelijk ook véél meer werk besteed aan hun BO II in vergelijking met Infinity Ward aan MW3, Treyarch heeft (zoals ze zelf aangaven) iedere functie bekeken en gekeken hoe ze die nog leuker konden maken, en dat hebben ze ook daadwerkelijk gedaan. Anders zouden dingen zoals Create-A-Class na al die cod's nog altijd exact hethzelfde verlopen. Ook zombies hebben ze over een andere boeg gegooit (grotere maps, meer spelers, ...), én ze hebben ook nog geprobeert om het uiterste uit hun huidige engine te halen qua graphics.

Dat MW3 een (kleine) flop is geworden kan ik geloven, maar Treyarch heeft nog altijd mijn respect. Ik heb ook veel meer BO MP gespeeld dan MW MP.

Het is waar dat de engine veroudert is, maar de reden dat CoD zo veel verkoopt is omdat CoD doet wat mensen ervan verwachten: de vijand neerknallen. BF3 is meer objective based, en blijkbaar zijn er daar minder mensen in geïnteresseerd. Daarbij denk ik dat ze wachten tot de nieuwe consoles er zijn alvorens ze met een nieuwe engine komen, want waarom zouden ze nu nog een nieuwe maken wanneer deze vanaf eind volgend jaar (of 2014) weer veel verbeteringen zou KUNNEN hebben.

(ik weet trouwens dat ik die laatste alinea volgens mij al eens heb gezegd, maar ja, opfrissen kan nooit kwaad :puh: ).

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

IW en Treyarch moeten gewoon zelfstandig worden.

Als dat gebeurt kan IW wat mij betreft alvast zijn koffers in pakken, wat treyard verrast de laatste jaren altijd de boel weer wat IW niet wilt lukken. Ik vond de singleplayer in Modern Warfare 3 vet, maar in de multiplayer zat veel te veel in de lucht. Je word soms gedwongen om een potje te verlaten omdat je 5 keer dood bent gegaan door een luchtaanval als je net het potje in bent wezen rennen.

Link to comment
Delen op andere websites

IW en Treyarch moeten gewoon zelfstandig worden.

Als dat gebeurt kan IW wat mij betreft alvast zijn koffers in pakken, wat treyard verrast de laatste jaren altijd de boel weer wat IW niet wilt lukken. Ik vond de singleplayer in Modern Warfare 3 vet, maar in de multiplayer zat veel te veel in de lucht. Je word soms gedwongen om een potje te verlaten omdat je 5 keer dood bent gegaan door een luchtaanval als je net het potje in bent wezen rennen.

Ik vind MW2 nog wel leuk. MW3 is gewoon een slechte game...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...