Jump to content

[Wens] Wapens, drugs e.d.


BoerTijger

Recommended Posts

meer sluipschuttersgeweren dat deed ik altijd graag mensen sniperen (en in gta 5 misschien ook dieren)

en dat je bijvoorbeeld een drilboor kan afpakken van een bouwvakker en ze dan in iemands hoofd zetten.

en traangasgranaten

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    13

  • Tommie59

    12

  • Maarten11

    8

  • thebig

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niet meer snipers. 1 daarvan is genoeg. 't is geen shooter a la Call of Duty.

Gewoon van elk wapen 1 soort. Van mij mag trouwens de katana wel weer komen. Niks leukers dan het hoofd afhakken van je tegenstander.

Molotovcocktails zou ook leuk zijn. Fijn kereltjes in de brand zetten en ze dan horen gillen, zoals in SA.

Beetje andere dingen mag ook wel. Iets als een koevoet bijvoorbeeld of een moker of een fietspaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je van elke soort maar 1 wapen willen? krijg je in het begin bv een klein pistooltje kan je daarna niet met een desert eagle of grote revolver mensen omver knallen. Het kiezen van en zoeken of kopen van wapens is ook een deel van GTA. Daarbuiten denk ik dat de verschillende personages allemaal toegang hebben tot vershillende soorten wapens: Michael heeft bv een desert eagle, Franklin een gewoon pistool en Trevor een revolver in de la liggen.

Oh ja ik hoop op een Bladblazer, beetje raar wapen mischien, maar dan kan je hem als michael van je tuinman afpakken en random voorbijgangers letterlijk omverblazen.

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je van elke soort maar 1 wapen willen? krijg je in het begin bv een klein pistooltje kan je daarna niet met een desert eagle of grote revolver mensen omver knallen. Het kiezen van en zoeken of kopen van wapens is ook een deel van GTA. Daarbuiten denk ik dat de verschillende personages allemaal toegang hebben tot vershillende soorten wapens: Michael heeft bv een desert eagle, Franklin een gewoon pistool en Trevor een revolver in de la liggen.

Oh ja ik hoop op een Bladblazer, beetje raar wapen mischien, maar dan kan je hem als michael van je tuinman afpakken en random voorbijgangers letterlijk omverblazen.

Ik heb liever dat elk personage alle wapens kan gebruiken, al zou het wel leuk zijn als de een beter is met een bepaald wapen dan de ander. Ik heb ook liever meerdere wapens van één soort, dat zorgt voor wat meer variatie tijdens de vuurgevechten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde ook niet dat je als 1 personage niet alle wapens kan krijgen. Maar bv als Franklin in zuid LS heb je sneller toegang tot een pistool, smg of pump shotgun. Terwijl Trevor in Blain County sneller aan een revolver, ak 47 en sawed off shotgun komt. Gewoon een kwestie van de connecties die iemand heeft, dan kan je als Franklin wel de hele map overrijden om in BC wapens te halen maar, hij kan ook bij zijn buurt dealer andere wapens halen.

Alsnog hoop ik dat er gewoon veel wapens in komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja ik hoop op een Bladblazer, beetje raar wapen mischien, maar dan kan je hem als michael van je tuinman afpakken en random voorbijgangers letterlijk omverblazen.

en dan komt er een minigame blaas alle slechteriken weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja ik hoop op een Bladblazer, beetje raar wapen mischien, maar dan kan je hem als michael van je tuinman afpakken en random voorbijgangers letterlijk omverblazen.

Feel my wrath! *Voooooohm*

Naja, toegegeven wel een origineel wapen. Maar ik denk niet dat een wapen als dat snel gaat toegevoegd worden, zo cool als het ook moge zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja ik hoop op een Bladblazer, beetje raar wapen mischien, maar dan kan je hem als michael van je tuinman afpakken en random voorbijgangers letterlijk omverblazen.

Feel my wrath! *Voooooohm*

Naja, toegegeven wel een origineel wapen. Maar ik denk niet dat een wapen als dat snel gaat toegevoegd worden, zo cool als het ook moge zijn puh2.gif

Het lijkt me eerlijk gezegd ook nogal sterk dat een volwassen persoon word omgeblazen door een bladblazer... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds een tijdje ben ik in de ban van Far Cry 3. Je kan daar heel veel wapens customizen met sound suppressor, extended mag en red dot sight enzo. Dat vind ik wel een hele coole feature in die game. Ik hoop dat zoiets ook in GTA zal komen. Zou me wel leuk lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het customizen van wapens zou inderdaad leuk zijn. Op één screen is overigens al te zien dat er gebruik wordt gemaakt van een laser, dit zou erop kunnen duiden dat het customizen van wapens mogelijk zal zijn.

med_gallery_33831_147_216089.jpg

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil echt alle wapens van elke GTA game in GTA V zien, en meer. Ik wil echt veel verschillende leuke melee wapens hebben. Alleen een knuppel en een mesje vind ik niks. GTA SA had al meer, zoals golfclubs, knife, baseball bat, brass knuckles, schep, katana, nightstick, chainsaw en een pool cue! En zelfs Vice City had een paar leuke zoals een meat cleaver, hamer en schroevendraaier.

Ook hebben alle GTA's andere wapenarsenalen, en in de ene meer als de andere (zoals lichte geweren, heavy geweren, snipers, throwing weapons en andere spullen zoals verrekijker, brandblussers, dildo's, bloemen, spray cans, detonators, wandelstok en cameras)

Dusja, ik hoop alle wapens van de vorige GTA games terug te zien (en definitely de flamethrower) in GTA V, en nog veel meer! :)

En ik hoop ook dat er veel soorten drugs in zit ja, met elk hun eigen bijwerking. Zoiets als wanneer je dronken bent als je teveel drank had gedronken. Dat is echt lachen!

Gelukkig heeft Rockstar gezegd dat GTA V een van de grootste wapenarsenaal heeft, en daar ben ik erg blij om! ^_^

Dus kom maar op met al die leuke (en hopelijk vet veel) wapens van van alles en nog wat! :eten:

Bewerkt: door H1TMaN
Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja ik hoop op een Bladblazer, beetje raar wapen mischien, maar dan kan je hem als michael van je tuinman afpakken en random voorbijgangers letterlijk omverblazen.

Feel my wrath! *Voooooohm*

Naja, toegegeven wel een origineel wapen. Maar ik denk niet dat een wapen als dat snel gaat toegevoegd worden, zo cool als het ook moge zijn puh2.gif

Het lijkt me eerlijk gezegd ook nogal sterk dat een volwassen persoon word omgeblazen door een bladblazer... :7

Haha! Een bladblazer zou echt geweldig zijn! En misschien kan een opgevoerde bladblazer wel auto's omver krijgen. En een drilboor klinkt ook erg leuk om te gebruiken! Er zijn fantastisch veel leuke melee wapens te bedenken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het customizen van wapens zou inderdaad leuk zijn. Op één screen is overigens al te zien dat er gebruik wordt gemaakt van een laser, dit zou erop kunnen duiden dat het customizen van wapens mogelijk zal zijn.

med_gallery_33831_147_216089.jpg

Ja daar lijkt het inderdaad wel op. En op deze artwork zie je ook een sound suppressor op de AK-47. Dus de kans is best aanwezig dat je wapens kunt customizen.

EDIT: Wow, beetje groot plaatje zie ik nu. Sorry daarvoor.

post-107680-0-34477600-1360001915_thumb.jpg

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan trouwens ook een spoiler gebruiken als je plaatje nogal groot is.

On topic: Wat meer melee wapens zou inderdaad leuk zijn, vond het jammer dat ze er in Grand Theft Auto IV niet zo veel hadden, het zou de melee combat toch weer een stukje leuker maken.

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...