Jump to content

[Wens] Wapens, drugs e.d.


BoerTijger

Recommended Posts

De Marstons konden het trouwens ook in RDR.

Dit was ik inderdaad vergeten (even geleden dat ik RDR speelde :$ ) maar het bezopen zijn in RDR heeft wel iets minder gevolgen dan in IV. Aangereden door een koets of een vrachtwagen lijkt hetzelfde maar er is een klein verschil :puh:

Ik zie graag veel wereldopties maar het moet normaal blijven. Als het de Saint Row-tour opgaat haak ik af, dat is er voor mij net iets te veel aan =3

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    13

  • Tommie59

    12

  • Maarten11

    8

  • thebig

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wapens, maakt mij opzich niet veel uit behalve die rocket launchers etc. vind ik een beetje overdreven :7 verder ligt het ook een beetje aan de locatie van de game. Speelt het zich af in oost europa(hoop t niet :schater: ) dan zou je moeten beschikken over AK-47's en een aantal oudere wapens. Speel je in L.S. dan gewoon de pistol en micro smg, zoals die echte gangs daar ook gebruiken. Ik heb nog nooit op het nieuws in amerika gezien dat er een bende lid is gearresteerd wegens het bezit van een raket werper :schater: . Drugs etc. vind ik dat de speler daar zelf de keuze over zou moeten kunnen maken, zoals je in San Andreas zelf kon kiezen tussen wel tattoeages of geen tattoeages. ZOu wel een leuke toevoeging zijn. Hoop dat zeer meer van zulke dingen instoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

In de trailer kon je een man zien die zijn huis te koop zette. Dit zal vermoedelijk wel een stukje zijn van een cutscene zijn van de een of andere missie. Ik hoop dat je op deze manier een hele boel huizen kan kopen, dat er telkens andere huizen te koop staan en dat je eerst je eigen huis moet zien te verkopen voordat je een andere kan kopen. Of een constructie dat je 3/4 of meer huizen kan bezitten maar dat je wel vaste lasten moet betalen, afhankelijk van de locatie en de grootte van het huis. Dit zou dus betekenen dat je daadwerkelijk rekening moet houden met geld wat je uitgeeft. Dit zou wel een leuke toevoeging zijn vind ik. Ik miste het huizen kopen sowieso al in gta 4.

Link to comment
Delen op andere websites

Naast de standaard wapens zou ik wel iets nieuws willen zien, bijvoorbeeld een geweer met granaatwerper ineen. En verder gewoon alle wapens uit GTA IV, TBOGT, TLAD en San Andreas. Dan heb je al een leuke uitrusting. En natuurlijk gevechtsvoertuigen. Ik zeg het maar zo anders werd me lijstje wel erg lang :schater:

Dat geweer met granaatwerper, samen met gevechtsvoertuigen deden me heel erg denken aan Call of Duty. Ik hoop dus heel erg dat we die shit niet in het spel gaan aantreffen. Ik hoop wel dat we de diverse wapens uit IV, TLaD en TBoGT gaan terugzien, maar niet dat het de sfeer gaat beinvloeden. De Sawn Off werd in TLaD alleen door bikers gebruikt, het wapen was er dus gewoon alleen voor de sfeer. Ik zie wel veel wapens uit TBoGT wel terugkomen, mede doordat er aardig wat High End life in LA is, en de kleuren aardig matchen.

Of een constructie dat je 3/4 of meer huizen kan bezitten maar dat je wel vaste lasten moet betalen, afhankelijk van de locatie en de grootte van het huis. Dit zou dus betekenen dat je daadwerkelijk rekening moet houden met geld wat je uitgeeft. Dit zou wel een leuke toevoeging zijn vind ik. Ik miste het huizen kopen sowieso al in gta 4.

Dude GTA is geen Sim City :duh: . Als je huizen wil kopen en verbouwen moet je Sims oid gaan spelen :7. Huizen kopen zat sowieso alleen in SA, waar het grote aantal aan huizen me eigenlijk best wel irriteerde. Je had letterlijk op iedere hoek van elke straat een huis, dat is toch gewoon onrealistisch?

Link to comment
Delen op andere websites

Je had letterlijk op iedere hoek van elke straat een huis, dat is toch gewoon onrealistisch?

Dat is inderdaad iets waar ik me vooral in Vice City aan irriteerde, daar bezat je letterlijk tegen het einde aan 1/3 van de stad o.O

Veel huizen is leuk, maar dan omdat het een grote map is, ze mogen niet overdrijven... In SA waren het inderdaad net iets té veel...

Link to comment
Delen op andere websites

Je had letterlijk op iedere hoek van elke straat een huis, dat is toch gewoon onrealistisch?

Dat is inderdaad iets waar ik me vooral in Vice City aan irriteerde, daar bezat je letterlijk tegen het einde aan 1/3 van de stad o.O

Veel huizen is leuk, maar dan omdat het een grote map is, ze mogen niet overdrijven... In SA waren het inderdaad net iets té veel...

Correct. In VC was het nog mogelijk geweest om de businesses wat verder uit elkaar te plaatsen, maar uiteindelijk had je gewoon een ketting van businesses. Kaufman Cabs en de Print Works lagen een steenworp van elkaar af. Ik hoop dat R* dit niet gaat doen in de nieuwe GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Naast de standaard wapens zou ik wel iets nieuws willen zien, bijvoorbeeld een geweer met granaatwerper ineen. En verder gewoon alle wapens uit GTA IV, TBOGT, TLAD en San Andreas. Dan heb je al een leuke uitrusting. En natuurlijk gevechtsvoertuigen. Ik zeg het maar zo anders werd me lijstje wel erg lang :schater:

Dat geweer met granaatwerper, samen met gevechtsvoertuigen deden me heel erg denken aan Call of Duty. Ik hoop dus heel erg dat we die shit niet in het spel gaan aantreffen. Ik hoop wel dat we de diverse wapens uit IV, TLaD en TBoGT gaan terugzien, maar niet dat het de sfeer gaat beinvloeden. De Sawn Off werd in TLaD alleen door bikers gebruikt, het wapen was er dus gewoon alleen voor de sfeer. Ik zie wel veel wapens uit TBoGT wel terugkomen, mede doordat er aardig wat High End life in LA is, en de kleuren aardig matchen.

Of een constructie dat je 3/4 of meer huizen kan bezitten maar dat je wel vaste lasten moet betalen, afhankelijk van de locatie en de grootte van het huis. Dit zou dus betekenen dat je daadwerkelijk rekening moet houden met geld wat je uitgeeft. Dit zou wel een leuke toevoeging zijn vind ik. Ik miste het huizen kopen sowieso al in gta 4.

Dude GTA is geen Sim City :duh: . Als je huizen wil kopen en verbouwen moet je Sims oid gaan spelen :7. Huizen kopen zat sowieso alleen in SA, waar het grote aantal aan huizen me eigenlijk best wel irriteerde. Je had letterlijk op iedere hoek van elke straat een huis, dat is toch gewoon onrealistisch?

Ik heb niks gezegd over verbouwen.. ik zei huizen kopen en verkopen zodat je wat aan je geld hebt in tegenstelling tot gta 4, waar je precies niks aan je geld had. En wat betreft dat het jou irriteerde dat er veel huizen waren in SA dat is jouw mening, maar er zijn ook veel mensen die het juist wel leuk vonden.Je hebt wel gelijk dat het onrealistisch is om in elke straat een huis te hebben, vandaar dat ik zei kopen & VERKOPEN

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel leuk zijn als ze nieuwe wapens toevoegden.

Ik denk aan een teaser...

Inderdaad, dat zou een leuke toevoeging zijn!

Ook een silenced pistol is een goeie. Dan kun je weer in stealth-modus even lekker je gang gaan zonder opgemerkt te worden

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel ontzettend grappig zijn als je je personage flink van de kaart kon laten gaan. :clown:

Maar in de GTA serie heeft de hoofdpersoon eigenlijk nooit echt drugs gebruikt, denk ook niet dat Rockstar dit erin gaat doen.

Qua wapens zijn shotguns met hagel eigenlijk onmisbaar. En molotov cocktails, die leiden vaak tot amusante taferelen. :puh:

Een leuke nieuwe toevoeging (Of eigenlijk: Blast from the past) zouden mijnen zijn, zoals je ze in GTA 2 op de weg kon leggen.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel graag een uitgebried wapenarsenaal, iets uitgebrieder dan dat van IV misschien.

Liefst ook meer keuzes binnen 1 slot - momenteel zijn er hoogstens 3 wapens voor 1 slot en dat vind ik niet zo veel, variety for the win!

In verband met drugs... ik zou wel graag de mogelijkheid zien om buiten missie-gerelateerde of vriend-gerelateerde activiteiten eens een bar binnen te stappen en je volledig kapot te drinken. Luis kon het, Johnny en Niko niet (terwijl zij wel redenen genoeg hadden lijkt me) - ik ben het wel beu om elke keer Packie mee te nemen op me Faggio wanneer ik ga drinken, dat moet ook alleen kunnen ;P

Niko kon ook gewoon gaan zuipen met z'n vrienden hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...