Jump to content

[Wens] Wapens, drugs e.d.


BoerTijger

Recommended Posts

Ik zou voor de verandering eens een openschuifbare gummiknuppel willen. Kan je makkelijk wegsteken en terug bovenhalen, stel dat de 'invisible pocket' eens uit GTA verdwijnt, wat ik toch wel een goede toevoeging aan het spel zou vinden.

Dan niet dat je als Max Payne maar 2 soorten wapens kunt dragen, je kan nog alles doen. Alleen is het in je nadeel als je teveel op zak hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    13

  • Tommie59

    12

  • Maarten11

    8

  • thebig

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zou voor de verandering eens een openschuifbare gummiknuppel willen. Kan je makkelijk wegsteken en terug bovenhalen, stel dat de 'invisible pocket' eens uit GTA verdwijnt, wat ik toch wel een goede toevoeging aan het spel zou vinden.

Dan niet dat je als Max Payne maar 2 soorten wapens kunt dragen, je kan nog alles doen. Alleen is het in je nadeel als je teveel op zak hebt.

Opzich geen verkeerd idee idd. Ik vroeg me altijd al af waar Niko die RPG laat als hij hem niet vasthoudt xD Ik vond het wel mooi gedaan dat Niko kleinere wapens uit z'n binnenzak van z'n jas haalt. Ik hoop dat ze ook voor grotere wapens iets bedenken om het weg te stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er aan de grotere wapens een band hangt, zou hij hem rond zijn nek kunnen hangen, en eventueel onder zijn jas wegstoppen als niemand het mag zien. Het zou dan wel leuk zijn dat je kan beslissen of het personage het wapen in zijn hand houdt of onder zijn jas steekt. Het duurt namelijk eventjes voordat je het wapen weer tevoorschijn kunt halen.

Als ze dit inderdaad zouden doen, ben ik benieuwd hoe R* het oplost.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je een laser willen? Daar heb je de kleine "bol" in het midden van je scherm toch voor? 0_0

Ik weet niet wat ik moet denken van wapen-customizen... een demper zou ik anders wel nog zien zitten (nou ja, niet op alles uiteraard)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat ik moet denken van wapen-customizen... een demper zou ik anders wel nog zien zitten (nou ja, niet op alles uiteraard)

Dempers zijn idd wel leuk, verder customizen hoeft van mij niet. Ik hoop dat je gewoon voor bijna alle wapens een silencer kunt kopen, en dat je dan met (een) bepaalde knop(pen) die silencer erop of -af kunt halen. Niet dat als je door je wapens scrollt dat je dan eerst 3 verschillende silencers te zien krijgt waar je ook nog goed bij moet kijken waarvoor die silencer is, maar dat je als het ware net als je telefoon je silencers tevoorschijn kunt halen en kunt selecteren op welk wapen je een silencer wilt hebben. Uiteraard kan dat niet op alle wapens, zoals heavy artillary, maar wel voor de pistols, machine guns en assault rifles.

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel graag wat silencers willen. Zowel op een 9mm, een Machine-rifle en Sniper.

In plaats van een jointje roken met je personage kan hij beter een lijntje coke nemen. Dan word je karakter sterker, doeltreffender en gevaarlijker dan ooit.

Bewerkt: door Radiohead
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Welke wapens er allemaal inkopen maakt mij weinig uit maar welke er zeker in moeten komen zijn:

  • Brass knuckles
  • Baseball bat
  • Silenced pistol
  • Desert Eagle
  • (Sawn-off) shotgun
  • Automatic shotgun
  • SMG
  • M4
  • Advanced Sniper
  • Minigun
  • Satchel charge
  • Pistol.44
  • Advanced MG
  • Grenade launcher
  • Automatic 9mm
  • Assault shotgun

Nogal een groot lijstje maar ze zouden het perfect maken. worshippy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dat je gewoon je wapen kan aanpassen. Silencer erop zetten of niet, laser sight lijkt me ook wel vet maar niet een toegevoegde waarde. Qua drugs zou je een sigaret of een jointje kunnen opsteken waar de persoon dan meer actief van word. Maar hoe meer sigaretten je rookt, hoe langzamer en minder conditie je krijgt.

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

even over de wapens.

als je de mannen uit het bugs busje ziet stappen hebben ze allemaal een AK47 vast met een demper?

het enige wapen tot noch toe met een demper was de silenced pistol in GTA:sa.

het zou wel errug vet zijn als je zelf een demper op je wapen kan zetten dit geeft wel een stealth effect als je bijv. in een steegje een hoertje vermoord zonder dat je wil dat iemand het merkt en meteen alarm slaat :dans:

In GTA Vice City Stories zat een Silenced MG

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik hoop dat er weer hittezoekende raketten in zitten, net als in gta sa. Met een straaljager andere vliegtuigen neerhalen :) En ik hoop dat je die raketten ook van de grond kan schieten zoals de bazooka in SA met warmtegeleide raketten. Maar dan in de vorm van een SA-18 Igla of helemaal mooi, een FGM-148 Javalin. Natuurlijk moeten er ook SAM-installaties op legerbasissen(als die er zijn, zoals Area-51) komen als die er inzitten. Altijd leuk om proberen af te schudden, al dan niet met behulp van flares.

RPG's moeten er sowieso in komen. Qua vuurwapens heb ik genoeg aan de AK-47 en de Dersert Eagle en een willekeurig sniper-rifle.

Is er al wat bekend over de wapens?

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...