Jump to content

[Wens] Wapens, drugs e.d.


BoerTijger

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    13

  • Tommie59

    12

  • Maarten11

    8

  • thebig

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoop dat je wapens kan customizen, zoals bijvoorbeeld een red dot er op zetten.

Daarnaast zie ik graag wapens zoals de MP5 en de AUG Harbor in het spel.

Wat drugs betreft zou ik graag specifiekere soorten drugs zien, zoals bijvoorbeeld xtc,speed ect.

Dat is trouwens niet heel waarschijnlijk omdat R* dan wel weer een één of andere organisatie achter zich aan krijgt, omdat het spel zou aan zetten to drugsgebruik.

Link to comment
Delen op andere websites

een machinegeweer zoiets als de m60 uit tbogt :)

Er zit geen M60 in TBoGT, die zit in Vice City en LCS :puh: (er is natuurlijk wel de M249)

Zelf hoop ik gewoon op de terugkeer van de AA-12, die was zeer overpowered, maar het plezier dat het wapen boodt buiten de missie's om was gewoonweg geweldig hoog!

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Zolang er maar wat absurds, wat legubers en een boel high tech realistische weaponry te vinden is in de game. smile3.gif

ja inderdaad. Ook hoop ik dat ze de physics iets laten verschillen qua wapen ( dat je door een shotgunschot bijvoorbeeld helemaal naar achter valt. maar dat een bb-gun je nauwelijks laat bewegen ).

Nu ik het toch erover heb: een BB- Gun lijkt me gaaf :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, op zich is de minigun niets nieuws voor GTA. Achterop op een auto heeft hij wel nog niet gezeten, maar dan moet je sowieso iemand hebben die rijdt. Dat gaat dus alleen in missies gebeuren. Hij heeft wel al op (of vanop) een heli gezeten in SA.

Dit wapen mag zeker terugkomen, maar in uiterst beperkte mate voor de missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, op zich is de minigun niets nieuws voor GTA.

Ik vind de Minigun niet echt meer passen binnen de huidige GTA's, in een sfeer van realisme vind ik het nogal ongepast om dan head first een groep vijanden in te lopen met een Minigun waarna je ze allemaal neerlegt. Maar ik kan me best wel vinden in een scenario waar het enkel in een missie wordt gebruikt (het gaat ten slotte over overvallen, dus wat extra vuurkracht kan ergens wel van pas komen) Daarbij lijkt het me ook nog wel interessant voor op een legervoertuig, geeft het leger toch dat klein beetje extra slagkracht (en voordeel) dat ze nodig zullen hebben om ons tegen te houden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Drugs, drugs.. Het zou op zich wel een leuke toevoeging zijn voor V, maar ik vind alcohol (ook als drugs beschouwd) wel genoeg om eerlijk te zijn. Echter zou het wel leuk zijn om weer met drugs om te gaan, zoals de drug delivery/sommige missies van Little Jacob of de heroïne in TLAD.

Wat de minigun betreft, het is inderdaad een erg leuk wapen, maar zoals Phoenyxar hierboven al meldt is niet het altijd even realistisch (en ook wordt alles erg makkelijk). Al zou het wel leuk zijn dat er bij de nieuwe versie van de Anhillator/Hunter of een andere (leger)helikopter een minigun komt, dat zou in een eventuele multiplayer ook wel leuk zijn (refererend naar IV) :puh:

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Al zou het wel leuk zijn dat er bij de nieuwe versie van de Anhillator/Hunter of een andere (leger)helikopter een minigun komt, dat zou in een eventuele multiplayer ook wel leuk zijn (refererend naar IV) :puh:

Je refereert naar de Annihilator en de Buzzard? Ik verwacht eigenlijk dat beide een terugkeer gaan maken, maar dat je er erg veel moeite in moet steken om ze te bemachtigen (wie laat er nou een zwaarbewapende helikopter zomaar ergens rondslingeren). De miniguns op zowel de Annihilator en de Buzzard hadden allebei een (veel) lagere vuursnelheid dan hun real life versies, omdat het anders veel te overpowered zou zijn, en omdat je console/computer het niet bepaald aankan. Voor de PC spelers hier, verander in de gamefiles de vuursnelheid maar eens, en ga dan ingame kijken hoe hard je videokaart eraan gaat :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...