Jump to content

[Wens] Muziek, radiostations e.d.


BelgiumRedDevils

  

155 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke genre/radiostation...

    • Flash FM & Co (Pop and Wave 70s & 80s)
      59
    • L.A Noire muziek (Oldies)
      20
    • Electroshock & Co (Electro)
      47
    • Vibe 98.8 & Co (R&B and Soul)
      22
    • V-Rock & Co (Classic Rock, Pop Rock and Metal)
      67
    • Vladivostok (House/Eurodance)
      39
    • Massive B & Co (Reggae)
      22
    • IF99 (Funk)
      10
    • The Journey (Ambient/Chillout)
      14
    • Jazz Nation Radio (Jazz)
      14
    • Fusion (Jazz Fusion/Jazz-funk/Easy Listening)
      12
    • PLR & WKKT (Talkshows)
      20
    • Lazlow show
      21
    • Eigen muziek
      69
    • San Juan (Spanish/Reggaeton)
      17
    • Allemaal / maakt mij niet uit
      30


Recommended Posts

Veel GTA-gamers hebben wel hun eigen genre van muziek de ze graag horen, vaak van GTA zelf.

Ik koos voor het 1ste, waarom? Omdat ik opgegroeid ben met Vice City,gekend door de soundtrack die verbluffend goed is! Ook al is die niet meer van deze tijd :ch:

Welke genre of zenders zou je graag zien in de next stop van GTA V?

>>> Door Jacky-2007: Keuze "Allemaal / maakt mij niet uit" nog even toegevoegd. :Y <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    24

  • thebig

    13

  • Forumrunner

    7

  • Nissan

    6

Rockstar moet gewoon doen wat ze altijd doen: zorgen voor een mooie mix qua genres, maar die wel prima passen bij de sfeer die in de stad hangt. Neem bijvoorbeeld Vice City. Daar vond ik Radio Espantoso en V-Rock, twee totaal verschillende genres, beiden uitstekend in de stad passen. Het Spaanse strandgevoel van Espantoso voor het oostelijke eiland, en de harde rocknummers van V-Rock die je heerlijk kon luisteren op het westelijke eiland. Zoiets moeten ze in V gewoon weer doen: voor ieder wat wils, maar wél passend bij de setting.

Link to comment
Delen op andere websites

Metal/hardrock zender. dat is het beste. ook mogen er wel meer nummers in zitten maar dit geldt voor alle zenders wel.

Doe gewoon lekker soorten muziek erin. het verschil tussen muziek van mensen is te groot we hebben allemaal ons eigen muziek style.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gekozen voor: Lazlow show,die is altijd hilarisch. :schater:

Eigen muziek,Kun je lekker je eigen muziek luisteren.

En voor Vladivostok,omdat die ook wel leuke muziek heeft.

Ik denk sowieso al dat ze Lazlow hebben,die heeft in elke GTA meegedaan aan de radiozenders.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd voor allemaal, dan is er veel keus en heeft iedereen tenminste één zender waar ze van houden. Maar het moet zoals NandroDavids zegt wel een beetje bij de stad horen, want bijvoorbeeld country muziek in een stad gaat moeilijk samen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favo GTA radiozenders in de verschillende GTA's waren Flashback FM (III), Radio Espantoso (VC), SFUR (SA) en Electro Choc (IV). Ik heb dus wel lichte voorkeur voor dance, maar iets anders wat er perfect bij past luister ik ook wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn jouw verlangens wat betreft de muziek/soundtracks in GTA V?

GTA: IV had vooral veel onbekende en gevarieerde muziek maar naar mijn mening was het niet al te bijzonder. Er zaten enkele leuke nummers tussen en dat was het, als je kijkt naar de muziek uit GTA: Vice City en San Andreas genoot ik ervan om een rondje te rijden met een bepaald (bekend) nummer die ik dan absoluut wilde afluisteren. Ook hadden de verschillende radiozenders een bepaalde sfeer gecreëerd waar ik erg van kon genieten, (wat ik eigenlijk vrijwel nog steeds doe). Bij GTA: IV heb ik dat veel minder, en dat is toch wel erg jammer.

Nu hoop ik dat ze met GTA: V een soort van mix maken met bekende hits en onbekende nummers, en natuurlijk veel uitgebreider en gevarieerder dan dat bij GTA: IV het geval was. Wat hoop jij op de radio te horen en waarom? Het hangt natuurlijk een beetje van de setting af maar speculeren kan altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie graag weer eens een gangsta rap zender zoals Radio Los Santos verschijnen. Een radiozender dat echt totaal bij achterbuurten past, waar over gespeculeerd wordt. Hedendaagse rap kan ik niet uitstaan met hun 'swag' en hun danspasjes, dat past totaal niet bij het rappen. Geef mij maar artiesten zoals Eazy-E, Biggie Smalls en Tupac en niet van die waardeloze rappers zoals Lil Wayne en Young Jeezy.

:sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...