Jump to content

[Wens] Muziek, radiostations e.d.


BelgiumRedDevils

  

155 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke genre/radiostation...

    • Flash FM & Co (Pop and Wave 70s & 80s)
      59
    • L.A Noire muziek (Oldies)
      20
    • Electroshock & Co (Electro)
      47
    • Vibe 98.8 & Co (R&B and Soul)
      22
    • V-Rock & Co (Classic Rock, Pop Rock and Metal)
      67
    • Vladivostok (House/Eurodance)
      39
    • Massive B & Co (Reggae)
      22
    • IF99 (Funk)
      10
    • The Journey (Ambient/Chillout)
      14
    • Jazz Nation Radio (Jazz)
      14
    • Fusion (Jazz Fusion/Jazz-funk/Easy Listening)
      12
    • PLR & WKKT (Talkshows)
      20
    • Lazlow show
      21
    • Eigen muziek
      69
    • San Juan (Spanish/Reggaeton)
      17
    • Allemaal / maakt mij niet uit
      30


Recommended Posts

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    24

  • thebig

    13

  • Forumrunner

    7

  • Nissan

    6

De muziek van SF-UR zal waarschijnlijk wel terug komen in een algemene radiozender, nu het bekend is dat het waarschijnlijk alleen Los Santos bevat. Radio Los Santos komt inderdaad wel terug met de Gangsta Rap. De country misschien niet, maar dat zal wel bij de omgeving van Los Santos horen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vooral hoop, is dat, nadat je een bepaalde missie hebt gedaan die wel verdiend om in het nieuws te komen, de radiopresentators dingen vermelden die jij hebt gedaan in Los Santos. In GTA:SA hoorde ik van die dingen altijd op WCTR

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, dat is een goede. Maar dat zal waarschijnlijk wel terug komen, je had dat ook in IV. Toen je bijvoorbeeld de bank had overvallen in Three Leaf Clover, kon je later op de radio horen dat Michael Keane bij de overval was omgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze er muziek inzetten aan de omgeving en de mensen die er zijn, als je dus op het platteland rijd en je ziet van die boerenkinkels op tractors dat er een country radiozender is en als je midden in de stad bent weer andere muziek :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

De muziek van SF-UR zal waarschijnlijk wel terug komen in een algemene radiozender, nu het bekend is dat het waarschijnlijk alleen Los Santos bevat. Radio Los Santos komt inderdaad wel terug met de Gangsta Rap. De country misschien niet, maar dat zal wel bij de omgeving van Los Santos horen. :puh:

Het is volgens mij in heel San Andreas hoor. Het is in ieder geval in Los Santos, Desert, Mount Chiliad en de Badlands.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft mogen ze de zenders met talkshows schrappen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar wanneer ik in m'n wagen door de stad cruise concentreer ik me vooral op waar ik mee bezig ben. Dan ga ik niet naar dat eindeloze gezever van de host zitten luisteren. Ik heb er sowieso weinig naar geluisterd in voorgaande delen, maar in IV was het aantal shows ook veel te beperkt. Ik heb ik weet niet hoe vaak de uitslag van Americas Next Top Hooker gehoord. Is leuk voor een keertje, maar daarna heb je het allemaal wel weer gehoord.

En ja, op de consoles ook graag een User Tracks kanaal. Vond ik in San Andreas op de PC geweldig, maar aangezien ik IV voor de PS3 heb was dat wel een beetje een gemis. Er zijn wel alternatieven, maar ik heb het gewoon liever geïntegreerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft mogen ze de zenders met talkshows schrappen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar wanneer ik in m'n wagen door de stad cruise concentreer ik me vooral op waar ik mee bezig ben. Dan ga ik niet naar dat eindeloze gezever van de host zitten luisteren. Ik heb er sowieso weinig naar geluisterd in voorgaande delen, maar in IV was het aantal shows ook veel te beperkt. Ik heb ik weet niet hoe vaak de uitslag van Americas Next Top Hooker gehoord. Is leuk voor een keertje, maar daarna heb je het allemaal wel weer gehoord.

En ja, op de consoles ook graag een User Tracks kanaal. Vond ik in San Andreas op de PC geweldig, maar aangezien ik IV voor de PS3 heb was dat wel een beetje een gemis. Er zijn wel alternatieven, maar ik heb het gewoon liever geïntegreerd.

In het begin was die Americas Next Top Hooker wel lachen, maar erna wist je wie het was...

Maar zoals Lazlow daar blijf je toch een kriek mee lachen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...