Jump to content

De Toekomst van het Verkeer in LC


Phoenyxar

Recommended Posts

Persoonlijk ben ik meer van de bus. Met buslijnen heb je veel meer vrijheid. Zelf ben ik zeker fan van deze kaart.

Tja, het is hem dat er nergens een echte buslijn in de games zit dat het voor mij wat minder doet.

Jij hebt zeker niks te doen? :7

Natuurlijk wel, ik maak interessante posts over GTA's, zie je dat dan niet? :o

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    13

  • Guardian1980

    3

  • Jacky-2007

    2

  • Nissan

    2

Persoonlijk ben ik meer van de bus. Met buslijnen heb je veel meer vrijheid. Zelf ben ik zeker fan van deze kaart.

Tja, het is hem dat er nergens een echte buslijn in de games zit dat het voor mij wat minder doet.

Juist vanwege het feit dat er geen echte buslijnen in het spel zitten, wat overigens erg spijtig is, heb je een hoop vrijheid. Doordat de lijn van de Subway er al ligt, heb je daarin voor mijn gevoel minder vrijheid, omdat je al gauw gaat voortborduren op wat er is.

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger ging ik altijd een bus stelen en de bushaltes langs in Liberty City. Ik vond dat altijd wel leuk, maar het verbaasde me dat je niet gewoon de bus kan nemen en naar een bepaalde halte kan gaan. Ik geloof dat ik het een keer had meegemaakt met een missie die verkeerd was gegaan bij Roman zijn bedrijf, maar daar houdt het ook wel mee op.. Interessant topic. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...