Jump to content

[Wens] Multiplayer


AeroCool (gast)

Recommended Posts

AeroCool (gast)

hey allemaal

ik was een beetje aan het rond kijken op gtaforum..com en ik vond dit http://www.gtaforums.com/index.php?act=ST&f=239&t=490297

en ik vond deze website www.gtav-mp.com

als je naar die website gaat zie je de V logo maar dan met de tekst mutiplayer

zou het voor de standaard V multiplayer zijn of voor een mod zijn

wat denken jullie?


omdat de topic is samengevoegd

Wat zijn jullie wensen voor de Multiplayer van GTA V? Wat zijn jullie ideeën, wat moet er allemaal in de Multiplayer komen van GTAV!? ^_^

Zelf heb ik al wat kleine ideetjes voor de Multiplayer.

Survival Overrun

Deze Game Mode is afgeleid van de Game Mode Undead Overrun uit Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Je moet waves van vijandelijke Gangs overleven. Je begint bij Level 1 en bij elke 20 kills ga je één level omhoog.

Ook zullen de Gangs zich aanpassen aan het Level waarin je zit. Bij Level 1 is het een makkie, maar bij Level 6 is het al een stuk moeilijker. In Level 1 heb je alleen je vuisten om de vijanden tegen te houden. Maar bij elk Level krijg je één nieuw wapen. Voorbeeld:

  1. Vuisten
  2. Mes
  3. Pistool
  4. Mini-Uzi
  5. M16
  6. Etc...

De Gangs zullen afhankelijke zijn van in welk gebied je een Survival Overrun start. Als je hem bijvoorbeeld in Hove Beach start zullen er allemaal Russen op je afkomen.

Killstreaks

Killstreaks zou ikzelf een leuke toevoeging vinden aan GTA V. Je moet niet denken aan de Killstreaks zoals je ze kent uit de Call of Duty Serie. Ze zijn helemaal voor GTA aangepast, dus verwacht niet dat als je op een mooie motor aan het rondrijden bent er ineens een AC-130 boven je vliegt. Een voorbeeld van Killstreaks in GTA V zouden kunnen zijn:

3 Kills - Recon (Alleen beschikbaar in Games waarbij de Blips op Off, Near of Shooting staan!)

5 Kills - Armor

7 Kills - Ammo voor al je wapens

10 Kills - *$10000

*Geld

Geld zou een leuke toevoeging zijn in de Multiplayer. Je kan er wapens, ammo en voertuigen van kopen. Deze voertuigen kan je dan wanneer je geld overhebt modden in een van de Garages. Wanneer je een stoere auto hebt gepimpt moet je niet bang zijn dat je hem nooit meer terug ziet als hij kapot gaat. Je kan er namelijk voor kiezen dat je je mooie auto opslaat in de Multiplayer Save Slots. Wanneer je auto kapot gaat kan je hem opnieuw laden, je zal dan samen met je auto op de dichtstbijzijnde parkeerplaats komen te staan.

Outfitter

Deze optie komt geheel uit de Multiplayer van Red Dead Redemption. Je karakter kan jezelf uitkiezen. Zo zijn er verschillende categorieën (bijvoorbeeld):

  • Russian Maffia
  • FBI
  • Brandweer
  • Politie
  • Etc...

Je speelt karakters vrij door te levelen. Je kan levelen door Gang Hideouts te spelen, andere spelers te vermoorden, geld oprapen van voetgangers en winkels te beroven.

Mini Games

Zoals je in de DLC's van RDR kon Pokeren met vrienden, kan je dat nu ook in GTAV. Je kan verschillende mini games verzinnen.

Forge

Dit komt geheel uit de Halo Serie. Je kan je eigen stukje map bouwen. Dat is wat ik altijd al wou zien in GTA. Een Game Mode waarin je met vrienden je eigen basis kan maken.


Wat zijn jullie ideeën, wat moet er allemaal in de Multiplayer komen van GTAV!?

Bewerkt: door VWO-er
tags geüpdatet
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    9

  • TalkingPear

    6

  • Davedavy

    5

  • PrioX

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat zijn jullie wensen voor de Multiplayer van GTA V? Wat zijn jullie ideeën, wat moet er allemaal in de Multiplayer komen van GTAV!? ^_^

Zelf heb ik al wat kleine ideetjes voor de Multiplayer.

Survival Overrun

Deze Game Mode is afgeleid van de Game Mode Undead Overrun uit Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Je moet waves van vijandelijke Gangs overleven. Je begint bij Level 1 en bij elke 20 kills ga je één level omhoog.

Ook zullen de Gangs zich aanpassen aan het Level waarin je zit. Bij Level 1 is het een makkie, maar bij Level 6 is het al een stuk moeilijker. In Level 1 heb je alleen je vuisten om de vijanden tegen te houden. Maar bij elk Level krijg je één nieuw wapen. Voorbeeld:

  1. Vuisten
  2. Mes
  3. Pistool
  4. Mini-Uzi
  5. M16
  6. Etc...

De Gangs zullen afhankelijke zijn van in welk gebied je een Survival Overrun start. Als je hem bijvoorbeeld in Hove Beach start zullen er allemaal Russen op je afkomen.

Killstreaks

Killstreaks zou ikzelf een leuke toevoeging vinden aan GTA V. Je moet niet denken aan de Killstreaks zoals je ze kent uit de Call of Duty Serie. Ze zijn helemaal voor GTA aangepast, dus verwacht niet dat als je op een mooie motor aan het rondrijden bent er ineens een AC-130 boven je vliegt. Een voorbeeld van Killstreaks in GTA V zouden kunnen zijn:

3 Kills - Recon (Alleen beschikbaar in Games waarbij de Blips op Off, Near of Shooting staan!)

5 Kills - Armor

7 Kills - Ammo voor al je wapens

10 Kills - *$10000

*Geld

Geld zou een leuke toevoeging zijn in de Multiplayer. Je kan er wapens, ammo en voertuigen van kopen. Deze voertuigen kan je dan wanneer je geld overhebt modden in een van de Garages. Wanneer je een stoere auto hebt gepimpt moet je niet bang zijn dat je hem nooit meer terug ziet als hij kapot gaat. Je kan er namelijk voor kiezen dat je je mooie auto opslaat in de Multiplayer Save Slots. Wanneer je auto kapot gaat kan je hem opnieuw laden, je zal dan samen met je auto op de dichtstbijzijnde parkeerplaats komen te staan.

Outfitter

Deze optie komt geheel uit de Multiplayer van Red Dead Redemption. Je karakter kan jezelf uitkiezen. Zo zijn er verschillende categorieën (bijvoorbeeld):

  • Russian Maffia
  • FBI
  • Brandweer
  • Politie
  • Etc...

Je speelt karakters vrij door te levelen. Je kan levelen door Gang Hideouts te spelen, andere spelers te vermoorden, geld oprapen van voetgangers en winkels te beroven.

Mini Games

Zoals je in de DLC's van RDR kon Pokeren met vrienden, kan je dat nu ook in GTAV. Je kan verschillende mini games verzinnen.

Forge

Dit komt geheel uit de Halo Serie. Je kan je eigen stukje map bouwen. Dat is wat ik altijd al wou zien in GTA. Een Game Mode waarin je met vrienden je eigen basis kan maken.


Wat zijn jullie ideeën, wat moet er allemaal in de Multiplayer komen van GTAV!?

Bewerkt: door VWO-er
Samengevoegd met het andere multiplayer topic
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is dus 1 grote troll.

post-128688-1320079343,64.gif

dat kan maar het kan ook zo iets zijn als sa-mp mta sa en IV-mp

we weten het niet

Hoe kunnen ze dan een mod 'aankondigen' zonder dat er enige solid info van de game beschikbaar is.. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

...

@dennis ik zou het niet weten ik denk het wel, als het er van komt weet ik niet. :N

Die ideeën zijn echt zo geweldig :tu: waarvan ik eigenlijk nog een toevoeging heb namelijk

Your own group

Je server inrichtten naar je gewenste instelling van groephuis, auto's en dat je andere groups kan aanvallen in een server zonder dat er gecheat kan worden etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Even naar de Moderators van dit forum, was het niet beter dat mijn topic apart bleef? In plaats van hem samen te voegen met het topic van ? Het zijn eigenlijk twee verschillende onderwerpen. ^_^

>>> Door Jacky-2007: Neuj, dennis313's topic was geen topic waard. Dat past hier prima bij in.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind maar twee dingen voor de MP heel belangrijk

  1. Het moet een Freemode hebben zoals in IV, en dus niet die crap die we in RDR kregen. Dat was geen Freeroam, dat was gewoon een heel irritante map vol vervelende NPC's die je freeroam liepen te vergallen.. Wat een regelrechte aanfluiting voor clans. :erm:
  2. De mogelijkheid om, net als in SP, een volledig schoon beeld te hebben zonder serverberichten, wapenslots, H.U.D. of what so ever in beeld. We willen kunnen filmen, ja! Dat was zelfs in IV, TLAD en TBOGT gewoon slecht uitgewerkt. :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

ze hadden dan beter als ze de mijne geen waard vinden (waar ik eigelijk niet mee eens ben maar goed) kunnen sluiten

want anders gaat hier alles door elkaar lopen

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat er toch al duidelijkheid was gegeven over gtav-mp.com, dennis313? Het is gewoon het vastleggen van een url, niet door Rockstar Games zelf. Bevestiging is hier te vinden, het domein is gereserveerd door een Belg, waarschijnlijk met als doel voor V een mod als IV:MP en SA:MP te gaan maken. ;)

Verder kunnen we het in dit topic hebben over wat we willen in de multiplayer, wat we verwachten etc. @ Pwned: Lijkt me duidelijk, niet zo'n punt van maken, hè.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ikzelf ook nog graag terug zie in de Multiplayer van GTA V, is het Posse Systeem uit Red Dead Redemption. Alleen moeten ze het een andere naam geven, bijvoorbeeld: Gang of simpel weg Party. Het was erg leuk om met een groep in dezelfde Posse te zitten en het wilde westen op z'n kop te zetten. Hopelijk mogen we dit ook doen in GTA V! :)

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

ik kan me hoofd post wel veranderen voor je :puh:

ik zal graag willen

freemode

deadmatch

tDM

bank overvall missie

dan je met je vrienden een bank kan laten overvallen

en voor de rest laat ik me verassen

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Dan moeten ze wel groter kunnen zijn dan 8 personen...

Inderdaad, soms was je met een grote groep en had je twee Posses nodig. Als ze het uitbreiden naar een stuk of 15 zou het perfect zijn. Ik vind dat je ook meer moet kunnen met het Posse Systeem. Ehmm, bijvoorbeeld het uitwisselen van wapens en ammo etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...