Jump to content

[Wens] Multiplayer


AeroCool (gast)

Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    9

  • TalkingPear

    6

  • Davedavy

    5

  • PrioX

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

komt er wel een Multiplayer? Wat denken jullie?

A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California.

Bron: klik

Lijkt me duidelijk. Maar om even op je vraag terug te komen, ik denk dat we een aantal nieuwe modussen krijgen en natuurlijk de standaard zoals Deathmatch etc. Veel kan ik er nog niet over zeggen aangezien we nog helemaal niks weten over de gameplay mogelijkheden.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Dezelfde Multiplayer als bij GTA San Andreas op de PS2 XBOX 360 en PC.

Alleen dan veel moderner en veel meer opties...

SA heeft geen Multiplayer op de consoles, enkel Splitscreen dat je met z'n tweeën kunt doen. Op de PC heb je enkel SA-MP en MTA: SA als Multiplayer mods.

Link to comment
Delen op andere websites

SA heeft geen Multiplayer op de consoles, enkel Splitscreen dat je met z'n tweeën kunt doen.

Echt?

Naar wat ik herinner is het geen splitscreen maar één gemeenschappelijk screen waar een limitatie op zat op de afstand tussen beide personages.

Ik hoop wel dat er een goede multiplayer in V zit, gewoon op IV afgaande moet dat al in orde zijn, maar alles wat verbeteren mag wel :3

Link to comment
Delen op andere websites

SA heeft geen Multiplayer op de consoles, enkel Splitscreen dat je met z'n tweeën kunt doen.

Echt?

Naar wat ik herinner is het geen splitscreen maar één gemeenschappelijk screen waar een limitatie op zat op de afstand tussen beide personages.

Ik hoop wel dat er een goede multiplayer in V zit, gewoon op IV afgaande moet dat al in orde zijn, maar alles wat verbeteren mag wel :3

Je hebt gelijk, het is een 2 player mode waar je inderdaad één gemeenschappelijk beeld hebt. Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit heb gespeeld, vandaar de vergissing. :puh:

Edit: Zo ziet dat er dus uit:

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

SA heeft geen Multiplayer op de consoles, enkel Splitscreen dat je met z'n tweeën kunt doen.

Echt?

Naar wat ik herinner is het geen splitscreen maar één gemeenschappelijk screen waar een limitatie op zat op de afstand tussen beide personages.

Ik hoop wel dat er een goede multiplayer in V zit, gewoon op IV afgaande moet dat al in orde zijn, maar alles wat verbeteren mag wel :3

Nu was GTA IV ook niet echt spannend als je kijkt wat MTA/SAMP deed met SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat een verschil zeg tussen het optreden van de politie in GTA SA en IV! De politie agent doet bijna niks. Het wordt toch weer eens een keer tijd om SA uit te kast te pakken. Ik heb nog nooit de multiplayer gespeeld van GTA SA,ziet er wel leuk uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, al schijnt Rockstar wel ondersteuning te geven aan het MTA team (en toch slagen ze er niet in om meer spelers aan te trekken, oh de ironie). Ik hoop op dedicated servers voor GTA V, niet die slappe multiplayer van IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik in iedergeval hoop is dat het een multi-player word die ondersteunt om bijv. de ps3 spelers en pc-spelers met elkaar kunnen spelen.

Ik heb IV nog nooit online gespeeld (Ik kan dat op een een of andere manier niet.) en kan ik daar niet over mee praten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dezelfde Multiplayer als bij GTA San Andreas op de PS2 XBOX 360 en PC.

Alleen dan veel moderner en veel meer opties...

SA heeft geen Multiplayer op de consoles, enkel Splitscreen dat je met z'n tweeën kunt doen. Op de PC heb je enkel SA-MP en MTA: SA als Multiplayer mods.

SA heeft geen Multiplayer op de consoles, enkel Splitscreen dat je met z'n tweeën kunt doen.

Echt?

Naar wat ik herinner is het geen splitscreen maar één gemeenschappelijk screen waar een limitatie op zat op de afstand tussen beide personages.

Ik hoop wel dat er een goede multiplayer in V zit, gewoon op IV afgaande moet dat al in orde zijn, maar alles wat verbeteren mag wel :3

Phoenyxar weet 't dus nog goed van ''8 jarige game'' :D

Ik dacht al op GTA SA heeft toch geen splitscreen? maar zoals Phoenyxar al zei: ''één gemeenschappelijk screen''

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...