Jump to content

[Wens] Multiplayer


AeroCool (gast)

Recommended Posts

Vermits GTA V hun grootste game ooit zouden worden, vermoed ik dus ook dat ze meer werk dan ooit in de multiplayer hebben gestopt. De Single Player begint namelijk langzaamaan toch een beetje uit te sterven, en voor veel mensen begint de multiplayer zowat 'alles' te worden, dus het zou me eigenlijk ook niet verbazen moesten er ook echte challenges in zitten die je online zou moeten completen om de 100% te behalen, maar misschien dat dat ook wel optioneel zou worden dan.

Iig, ik heb de MP van IV nooit gespeeld, maar ik denk niet dat het mogelijk was om zelf servers te maken en eventueel wat aan te passen? Ik hoop eerlijk gezegd dat R* dat wel gaat doen. SA:MP is tenslotte erg succesvol geworden daardoor, en het zou het plezier-gehalte gewoon nog meer omhoog kunnen krikken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    9

  • TalkingPear

    6

  • Davedavy

    5

  • PrioX

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er was geen online multiplayer op de Playstation 2 en xbox versie van San Andreas.

Je had wel dat 2 spelers op één scherm gedoe, maar dat was heel irritant omdat je dan heel de tijd bij elkaar moest blijven. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang het maar is dat je ze met twee kunt doen dunkt het mij goed, want als 2 spelers een vereiste zijn dan zie ik mij niet geholpen door mijn vriendenkring van niet GTA-spelende kneuzen.

Maar hebben we het dan over nevenmissie's zoals in San Andreas of daadwerkelijk over verhaallijnmissie's? Want dat lijkt me inderdaad wel een leuke offline-toevoeging voor de multiplayer ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het meer als nevenmissie doen, juist omdat als je niemand hebt die samen met je speelt, het redelijk frustrerend moet zijn. Ofwel kunnen ze een verhaallijn online maken. Dat doen ze geloof ik ook bij de COD's, waar je in online co-op met 2 missies moet uitspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Of... er is een offline multiplayer waar je met 2(-4) een willekeurige missie kunt herspelen die je al hebt uitgespeelt in de verhaallijn. Sommige missie's zijn daar gewoon perfect voor, anderen wat minder... Maar het verhoogt het plezier wel. Nevenmissie's zijn natuurlijk ook welkom, maar het "herspelen" van de verhaallijn (of een willekeurige missie) met 2 lijkt me fijn ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik hoop ook op een soort SA:MP voor GTA V, ik vond de RPG servers wel tof in SA:MP. Ik ben niet zo voor deathmatch in GTA, dan speel ik wel een shooter.

Free Roam was wel tof maar ik heb liever een RPG :puh:

Ik weet niet of een RPG wel makkelijk is voor Console, dus ik denk dat het gewoon zoals GTA IV wordt en dat mensen een mod gaan maken voor PC zoals SA:MP.

Bewerkt: door kevinarens
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je met gta V op de xbox 360 met 4 vrienden in je kamer kunt spelen met een concole. 1/4 consoles multiplayer.

Dan wil ik wel dat je ver uit elkaars buurt kan, appart in een auto kan rijden en veel meer skins dan in gta 2 players mode kan spelen.Dit wil ik omdat een paar vrienden van mij geen xbox 360 hebben en ik vond het heel jammer dat ik niet met ze in gta IV kon spelen.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Multiplayer komt WEL in het spel.

Details

De volgende details zijn te zien in de trailer:

De trailer speelt zich af in een nieuwe versie van Los Santos. Op nummerborden is te zien dat de stad nog steeds in de staat San Andreas ligt, maar dat de steden San Fierro en Las Venturas ook aanwezig zijn is gezien de huidige informatie niet waarschijnlijk. In de officiële aankondiging van het spel en in interviews en andere berichten spreekt Rockstar Games consequent over "de stad Los Santos en de omringende bergen, het platteland en de stranden." [Ref]

Behalve een stedelijke omgeving zijn er ook natuurgebieden, waarvan in de trailer een bergketen te zien is.

Het dak van convertibles kan open en dicht gedaan worden.

Vliegtuigen en helikopters zijn aanwezig.

Honden zijn aanwezig.

Rockstar Games noemt GTA V het "grootste, meest ambitieuze spel dat ze tot dusver gemaakt hebben".

Multiplayer is weer mogelijk.

Het is onwaarschijnlijk dat Grand Theft Auto V voor april 2013 zal verschijnen. Het spel staat niet op Take Two Interactives planning van het boekjaar tot eind maart 2013

(BRON: WikiGTA)

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig, nu wordt onze eigen informatie als bron bij onszelf gebruikt, vicieuze cirkel in de maak :puh:

-Net las Redfire zegt, ik geloof ook niet dat 4 Player co-op zal worden opgenomen in het spel, daar gaan ze hun tijd niet insteken denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Multiplayer komt WEL in het spel.

(BRON: WikiGTA)

Dat was al bekend toen het officiële persbericht van GTA V op het internet verscheen.

A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California.

Verder is er dus tot op heden niets bekend welke modes er zullen zijn in de multiplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...