Jump to content

[Wens] Multiplayer


AeroCool (gast)

Recommended Posts

4 Player co-op komt er zeker niet. Als ze al co-op gaan doen word het waarschijnlijk gewoon splitscreen. Want 4 player co-op met die graphics lijkt me moeilijk haalbaar voor de xbox/graphics engine.

Mag ook, maar ik heb liever 4. Heb alleen maar 2 extra dure controllers gekocht voor Call of Duty en verder is er niks wat ik leuk vindt of m'n vrienden wat we met z'n vieren kunnen doen. Ik heb nog steeds m'n playstation 2 staan waarbij ik nog met 2 spelers San Andreas doe. Dan doen we het om de beurt. Wil het gewoon weer terug hebben voor mij en m'n maten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    9

  • TalkingPear

    6

  • Davedavy

    5

  • PrioX

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

SA heeft geen Multiplayer op de consoles, enkel Splitscreen dat je met z'n tweeën kunt doen.

Echt?

Naar wat ik herinner is het geen splitscreen maar één gemeenschappelijk screen waar een limitatie op zat op de afstand tussen beide personages.

Ik hoop wel dat er een goede multiplayer in V zit, gewoon op IV afgaande moet dat al in orde zijn, maar alles wat verbeteren mag wel :3

Je hebt gelijk, het is een 2 player mode waar je inderdaad één gemeenschappelijk beeld hebt. Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit heb gespeeld, vandaar de vergissing. :puh:

Edit: Zo ziet dat er dus uit:

dat is juist niet handig doe dan een 2 screen beeld als je een ruime tv hebt gaat dat wel.

en wat ik zou willen in multyplayer. is eigenlijk hetzelfe als gta iv maar dan meer voertuigen en dat je wel samen in een vliegtuig kan. wat heel irritant in gta is (was) dat op sommige plekken soms het vliegveld geen auto te vinden is daar moeten ze wel wat aan doen. en dat als je door iemand word vermoord, je niet binnen 1 minuut weer door diegene kan worden neergeschoten want, het was in gta iv irritant dat ik steeds vermoord word (of het kwam door mij) verder heb ik niks te willen in gta v muliplayer

(srry voor de drukke tekst)

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Dan ligt dat hoofdzakelijk aan jou eigen connectie, ik heb nooit problemen met zowel de Xbox als de PC.

Voor mij is het nogal voor de hand liggend dat er in plaats van Bomb da Base, we nu een mode krijgen waarin we iets moeten overvallen. Waardetransporten, etc. Cops 'n Crooks maar dan wat meer uitgebreid. Ik vraag me ook wel af wat ze nu gaan doen met de Storymode straks, wellicht is het mogelijk dat je het verhaal met 3 man kan spelen, of Rockstar houd het bij 1 persoon die kan switchen van personages (wat me realistischer lijkt, jammer genoeg).

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ligt dat hoofdzakelijk aan jou eigen connectie, ik heb nooit problemen met zowel de Xbox als de PC.

Voor mij is het nogal voor de hand liggend dat er in plaats van Bomb da Base, we nu een mode krijgen waarin we iets moeten overvallen. Waardetransporten, etc. Cops 'n Crooks maar dan wat meer uitgebreid. Ik vraag me ook wel af wat ze nu gaan doen met de Storymode straks, wellicht is het mogelijk dat je het verhaal met 3 man kan spelen, of Rockstar houd het bij 1 persoon die kan switchen van personages (wat me realistischer lijkt, jammer genoeg).

Ik heb een PS3 dus dat kan verschillen, en ik ken meerdere mensen (best veel) die ook altijd alleen met deze game connectie problemen hebben. Dus dat ligt misschien deels aan mij, maar toch ook deels aan Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

@TP: Dat zal ontstaan zijn dan door de Sony servers. Evhter, voor de pc heeft men ook aardig wat patches nodig gehad door de integratie van GFWL.

@ harry1985: Niet met je eens. De mp van IV was gezien rockstars ervaring met multiplayer games, wat gering was ten tijde van IV, zeker niet slecht. Daarbij is het ook wat je er zelf van maakt. Ik kan me er nu bijna vijf jaar verder nog steeds prima mee vermaken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Of zelf maps kunnen editen en toevoegen aan een server, vergelijkbaar met MTA.

Als het iets is zoals in IV vind ik het ook prima; net als Jacky kan ik mij nog steeds erg vermaken met de inmiddels 5 (!) jaar oude game,

Link to comment
Delen op andere websites

Role-playing vond ik altijd zo leuk in SA, net als Cops 'n Robbers. Hoop zeker dat ze dat erin stoppen ;) Wat mij betreft zelfde systeem als SA:MP/MTA:SA, met dus ook de mogelijkheid van het bewerken van de map etc. Zal dan wel alleen mogelijk zijn voor een pc-versie, als die er komt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...