Jump to content

Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    32

  • Phoenyxar

    10

  • EazyEvert

    10

  • KenRosenburg

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb Mythbuster's reactie even gelezen en vervolgens nogmaals de foto's erbij genomen en ik denk dat we een winnaar hebben :puh: Lijkt me nu plots ook wel het meest logische. Goed gespot van die broek trouwens. Ik herkende een look-alike en was meteen weer in zo'n OMG fase die je krijgt als je iets verdachts opmerkt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb Mythbuster's reactie even gelezen en vervolgens nogmaals de foto's erbij genomen en ik denk dat we een winnaar hebben :puh: Lijkt me nu plots ook wel het meest logische. Goed gespot van die broek trouwens. Ik herkende een look-alike en was meteen weer in zo'n OMG fase die je krijgt als je iets verdachts opmerkt :puh:

Haha kan gebeuren ja. Ik heb het zelf ook wel eens hoor. Die scene waarin die hispanic wegrent voor een getinte agent en een blanke agent... Eerste wat ik riep was 'OMFG DAT ZIJN CJ EN TENPENNY EN PULASKI,' ook al leken ze geen van beiden erop(CJ een hispanic, ja tuurlijk!)

Ik zou graag willen overigens hoor, dat het b.v. CJ is, of wat anders. Maar ik denk dat het gewoon een toevallig matchende ped is :/

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het persoonlijk echt leuk vinden moesten er personages terugkomen. Dat heb ik altijd het leuke aan GTA gevonden eigenlijk, dat de storyline verder bouwt. Vond het namelijk geweldig toen ik Claude in GTA San Andreas zag. Je krijgt zo één grote ketting eigenlijk. Geld ook zo voor de omgeving, een San Andreas exact hetzelfde als dat van 1992 had ik geweldig gevonden. Wel met nieuwe gebouwen, gangs, ... die (logisch) in deze 20 jaar sterk veranderd zijn natuurlijk. Maar nu lijkt het gewoon zo onlogisch dat San Andreas in zowel de originele Grand Theft Auto, San Andreas als nu in V zo 'geografisch' verschillend zijn. Achja, het ziet er gewoon vet uit, of het nu op het originele San Andreas lijkt of niet! Kan niet wachten om hem te spelen. :)

Aan de andere kant, het kan wel eens waar zijn dat we oude gezichten terugzien. Heel wat hints (de ene al wat duidelijker dan de andere) naar oude trailers. Die rode en blauwe auto naar Vice City, dat laatste shot met Vinewood naar San Andreas en die brandende auto naar III. Het is eveneens ook GTA 5. Mooi getal om eens terug te kijken op het verleden vind ik :puh: En GTA 5 wordt tevens ook de 10e GTA in third person view. + het is 10 jaar geleden dat Rockstar GTA III heeft uitgebracht. Al is dat tegen de tijd dat de nieuwe GTA is uitgebracht waarschijnlijk al 11 jaar geleden..

Let's wait and see!

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe zitten we nog met 2 waarschijnlijke hoofdpersonages, toch? Die Afro-Amerikaan die werent voor de politie en die je meerdere malen in een auto ziet zitten, en die oudere man. Ik denk dat de hoofdpersoon is gevonden:

gta-5-trailer-1-characters-connected.jpg

Zoals je ziet zit die Afro-Amerikaanse achter het stuur. En in GTA bestuurdt de spelers vaak auto's of busjes in missies. En hier zie je duidelijk dat deze man achter het stuur zit. Maar de stem klinkt niet als die van een Afro-Amerikaanse man, maar meer als de stem van een oudere blanke/latino. En de narrator heeft het ook over 'retire'. Dus hij moet wel van rond de 40-50 zijn. Bevestigt dit misschien meerdere speelbare personages? Of sluit dit de blanke man uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe zitten we nog met 2 waarschijnlijke hoofdpersonages, toch? Die Afro-Amerikaan die werent voor de politie en die je meerdere malen in een auto ziet zitten, en die oudere man. Ik denk dat de hoofdpersoon is gevonden:

gta-5-trailer-1-characters-connected.jpg

Zoals je ziet zit die Afro-Amerikaanse achter het stuur. En in GTA bestuurdt de spelers vaak auto's of busjes in missies. En hier zie je duidelijk dat deze man achter het stuur zit. Maar de stem klinkt niet als die van een Afro-Amerikaanse man, maar meer als de stem van een oudere blanke/latino. En de narrator heeft het ook over 'retire'. Dus hij moet wel van rond de 40-50 zijn. Bevestigt dit misschien meerdere speelbare personages? Of sluit dit de blanke man uit?

Zoals je in de trailer ziet is dit een overval op een juwelier/bank. Je kan dus wel stellen dat dit zeer waarschijnlijk uit een missie komt, en het lijkt me niet dat R* de game zo maakt dat jij rustig achter het stuur van je busje blijft zitten terwijl je maten de overval plegen. Het lijkt me logischer dat je een leidende functie hebt bij de overval, of op zijn minst meehelpt. Je zal tijdens de missie waarschijnlijk wel naar binnen stormen. Aangezien we de wat oudere man met het zwarte haar vaker tegenkomen in de trailer (de sketch waar ik mijn signature vandaan heb en de scene met de blauwe Feltzer look-a-like, daar lijkt hij degene te zijn die de auto bestuurt) en hij hier de leidende functie op zich heeft door als eerste de bank/juwelier binnen te vallen, zou ik eerder mijn geld op hem als protagonist zetten. Daarnaast wil ik ook nog even kwijt dat ik de stem die je in de trailer hoort wel heel erg bij hem vind passen, en hij tevens de leeftijd heeft om een betere vader te willen worden en zijn leven op te pakken. Niks is natuurlijk zeker, maar ik vermoed wel dat er een kans is dat hij het is. :)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Wow, die gast had ik echt niet gezien.

Respect voor wie hem opgemerkt heeft.

Die hard: Misschien kan je wel aan het stuur blijven zitten, maar dat er dan opeens iets totaal onverwacht gebeurt.

Zoals: de politie komt opeens opdagen en staat op het punt je te omsingelen. De enige uitweg is naar binnen stormen, je makkers achterna. Daarna moet je proberen om buiten te geraken zonder in de handen van de politie te vallen.

Dit is vast niet waar, maar het is om duidelijk te maken: alles kan gebeuren, je moet er nooit van uitgaan dat ze iets niet zullen doen, kunnen doen is nog iets anders.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Jep, de bestuurder daar is waarschijnlijk het hoofdpersonage.

Heb ook even dit gemaakt:

Let op, alle vermelde informatie hieronder is gebaseerd op roddels! Ik hou voor mezelf een overzicht bij in een Excel bestandje en wilde het even met jullie delen.

>>> Door Jacky-2007: MAAR bevat mogelijk wel enorme spoilers, mochten de roddels WAAR zijn. Niet openen dus als je niet het risico wil lopen de verhaallijn (inclusief het einde!!) voor jezelf verpest wil zien!<<<

venustrailer1wmv1280007.jpg

(komt ook voor in de scene met de overval)

- Hoofdpersonage

- Adrian

- Latino

- Sterft aan het einde van het spel, hierna speel je als zijn broer verder.

- Broer van Adrian

Miguel Gonzalez 25 Young Mexican American FBI agent, caught between a few mob bosses. Very clean cut.

Harut Vartanyan 42-52 years old – Armenian car dealer, moneylender, would be Fagin and would be bully. Heavily connected to the underworld, but irritates people so much no one likes him.

venustrailer1wmv1280012.jpg

(komt ook voor in de scene met de overval)

- Hoofdpersonage

- Lijkt op een Tommy Vercetti van circa. 60 jaar.

- Persoon die spreekt in de trailer.

Mitch Hayes 38 – Annoying, wise cracking, highly successful FBI agent. In great shape. Does triathlons, drinks low cal beer, but still has a sense of humor.

venustrailer1wmv1280006.jpg

Meisje links

- Dochter van 2 personen naast haar

Man in het midden

- Hoofdpersonage.

- Man van vrouw rechts naast hem.

- Vader van meisje links naast hem.

- Persoon die spreekt in de trailer.

- Zelfde persoon als in de yoga scene.

Vrouw rechts

- Vrouw van man links van haar.

- Moeder van meisje links van haar.

- Zelfde persoon als in de yoga scene.

venustrailer1wmv1280009.jpg

Vrouw links:

- Vrouw van de persoon aan haar rechterzijde.

Mrs Avery Neurotic soccer mom, home maker, 48, anxious and addled on pain killers. Very angry at neighbor MRS Bell.

Scarlet 45-52 years old – unshaven female spiritualist and hippy with a love of exploring the wilderness. Very into journeys.

Man rechts:

- Lijkt op Donald Love

Brother Adam Welsh monk / cult leader / yoga teacher – 50, very lithe, very into exploring your personal tension through gripping massage. Needs Welsh accent.

venustrailer1wmv1280011.jpg

Man links:

- drugsdealer

Man in het midden met geruite trui:

Calvin North 55 – clapped out FBI agent who now mostly works offering advice on TV shows – whose only claim to fame turns out to be entirely false – but a decent guy in other ways. Badly dressed. Divorced. Putting on weight.

Man achter de man in het midden:

Chad 29 – pretty boy misogynist Beverly Hills party boy. Made money, but not as cool as he thinks he is.

venustrailer1wmv1280017k.jpg

(komt ook voor in de scene met de overval)

- Lijkt op Jerry Kapowitz

venustrailer1wmv1280018.jpg

Chad 29 – pretty boy misogynist Beverly Hills party boy. Made money, but not as cool as he thinks he is.

venustrailer1wmv1280019.jpg

(komt ook voor in de scene met de overval)

- Hoofdpersonage

- Latino

- Adrian

- Broer van Adrian

Verder zijn er nog de mannen in de golf scene. Van hun is tot dusver niets bekend. Merk daar de man rechts op het bankje wel op. Een oudere man die geinteresseerd het spel volgt. Een opdrachtgever? Een baas? Een vader?

Ben er zeker van dat ik nog hopen roddels vergeten ben hoor, maar deze zijn al diegene die ik nog onthouden heb. Oh btw, ik heb de 'hij lijkt op CJ' en 'hij lijkt op Nico' roddels niet toegevoegd, omdat ik de gelijkenissen gewoon zelf totaal niet zie. Bij Donald Love nog wel, omdat hij toch wel grootendeels overeenstemt met wat ik van hem op dat screenshot zie.

Link to comment
Delen op andere websites

In de afgelopen weken zijn er veel geruchten geweest over meerdere speelbare protagonisten (hoofdpersonen). Je zou dus niet met één protagonist spelen, maar afwisselen tussen bepaalde protagonisten. Ook in de trailer was nog niet overduidelijk te bepalen wie nou de absolute hoofdpersoon is, en om het nog vager te maken deelde R* ook nog is mee dat er een nieuwe weg werd ingeslagen qua verhaalvertelling. Maar het blijven uiteraard allemaal geruchten en ik ben er zelf ook niet echt van overtuigd. De vraag die ik jullie graag wilde stellen was: stel nou dat er tóch zo'n systeem zou komen, wat zouden jullie ervan vinden?

Naar mijn mening zou dit helemaal geen goede zet van R* worden. De kracht van Grand Theft Auto was altijd dat je je enorm goed kon inleven in de protagonisten. Meerdere protagonisten in één spel zou betekenen dat je verschillende achtergronden krijgt en niet echt meer met 'jezelf' speelt. Tommy Vercetti was zo'n protagonist waarbij ik me enorm goed kon inleven, bij Carl Johnson en Niko Bellic had ik dit dan weer minder. Ik hoop er juist op dat R* weer net zo'n sterke protagonist als Tommy kan neerzetten, meerdere protagonisten vind ik helemaal niets..

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

In de afgelopen weken zijn er veel geruchten geweest over meerdere speelbare protagonisten (hoofdpersonen). Je zou dus niet met één protagonist spelen, maar afwisselen tussen bepaalde protagonisten. Ook in de trailer was nog niet overduidelijk te bepalen wie nou de absolute hoofdpersoon is, en om het nog vager te maken deelde R* ook nog is mee dat er een nieuwe weg werd ingeslagen qua verhaalvertelling. Maar het blijven uiteraard allemaal geruchten en ik ben er zelf ook niet echt van overtuigd. De vraag die ik jullie graag wilde stellen was: stel nou dat er tóch zo'n systeem zou komen, wat zouden jullie ervan vinden?

Naar mijn mening zou dit helemaal geen goede zet van R* worden. De kracht van Grand Theft Auto was altijd dat je je enorm goed kon inleven in de protagonisten. Meerdere protagonisten in één spel zou betekenen dat je verschillende achtergronden krijgt en niet echt meer met 'jezelf' speelt. Tommy Vercetti was zo'n protagonist waarbij ik me enorm goed kon inleven, bij Carl Johnson en Niko Bellic had ik dit dan weer minder. Ik hoop er juist op dat R* weer net zo'n sterke protagonist als Tommy kan neerzetten, meerdere protagonisten vind ik helemaal niets..

Nja, inderdaad. Two Player Missions zou wel leuk zijn, dit kon in SA.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet is de narrator wel de kerel die met pensioen wilde. De narrator hoeft echt niet altijd de hoofdpersoon te zijn, wellicht is het juist een belangrijk iemand in de storyline, zoals Gay Tony in TBoGT.

:tu: dat denk ik ook, ja.

En het hoofdpersonage is dan waarschiijnlijk:

1) de man in de rode auto en in het bestelbusje.

2) de man die wegloopt voor de politie en meedoet met de overval.

3) nog niet getoond.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...