Jump to content

Jacky-2007

Recommended Posts

Bij de livestream van IGN werd gezegd dat de onderstaande man héél veel op een oudere Tommy Vercetti leek, en eerlijk gezegd ben ik het helemaal met ze eens. Ik zou het geweldig vinden... Wat zeggen jullie?

TommyVercetti.jpg

Ik denk het ook :D

Zou zeer mooi zijn.

Alleen personen uit de gta3 era reeks komen toch niet meer voor in de gta 4 era ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    32

  • Phoenyxar

    10

  • EazyEvert

    10

  • KenRosenburg

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vermoed de protagonist/pratende man te hebben gevonden, maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit.. Deze man maakt een bergbeklimming met zijn vrouw of vriendin (ze houden handen vast) en een jonger meisje, waarschijnlijk hun dochter. De pratende man in de trailer heeft het over verhuizen, een betere vader zijn en een 'family-man' worden, waaruit je kan opvatten dat hij een kind/kinderen heeft. Lijkt deze persoon niet heel erg op een uitgebreider personage, al helemaal als je opmerkt dat hij een bergbeklimming maakt met zijn vriendin en een kind?

Hoofdpersoon2.jpg

Edit: Je kan 't stukje vinden vanaf 0:20 in de trailer.

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor sommige zeggen dat de stem van de voice-over verdacht veel lijkt op die van Tommy en je ziet dat die oudere zakenman veel lijkt op hem. Misschien kunnen we daaruit opmaken dat Tommy dan de hoofdpersoon is? Ik weet niet zeker hoor, gewoon een gokje.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij lijkt op tommy. Zou vet zijn als hij de hoofdpersonage is, maar ik vind het erg onwaarschijnlijk.

1. Hij is al eens Hoofdpersonage geweest.

2. Als hij 15 Jaar in de gevangenis heeft gezeten in 1986, dan is hij rond de 35/40 jaar. laten we zeggen dan V rond nu afspeeld. 2011-1986 = 25 jaar.

35+25= 60 jaar. 40+25=65 jaar. Lijkt me te oud.

De op tommy lijkende zou ik wel rond die leeftijd schatten.

Ik denk eerder dat als die persoon tommy is, dan is het een opdrachtgever, geen hoofdrol speler. OF, Zoals het gerucht er al is zijn er meerdere Hoofdpersonages waaruit je kan kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mwha, ik denk niet dat het Tommy is. Daarvoor heb ik twee redenen:

- Het lijkt me niet waarschijnlijk dat er überhaupt personages uit vorige GTA's terugkomen in V. Dat was met IV ook, en dat had R* zelfs al aangekondigd daarbij.

- Persoonlijk vind ik de stem totaal niet op die van Tommy lijken. Plus, de stem klinkt als die van een jong persoon. Misschien rond de 30, maar veel ouder niet. Tommy zou in 2011 zoals hierboven vermeld al bijna bejaard zijn, waarmee hij een heel andere stem zou hebben.

- En dit viel me eigenlijk nog het meeste op: de stem vertelt aan het begin dat hij waarschijnlijk vanwege het weer naar San Andreas is verhuisd. Tommy Vercetti woonde in Vice City. De vraag: is het weer in San Andreas zó veel beter dan dat in Vice City? Volgens mij is het eerder andersom..

Link to comment
Delen op andere websites

Mwha, ik denk niet dat het Tommy is. Daarvoor heb ik twee redenen:

- Het lijkt me niet waarschijnlijk dat er überhaupt personages uit vorige GTA's terugkomen in V. Dat was met IV ook, en dat had R* zelfs al aangekondigd daarbij.

Goed punt, maar dit hoeft niet zo te zijn voor alle toekomstige GTA's. En in GTA San Andreas kwamen 'Tommy Vercetti', 'Kent Paul', en andere personages voor.

- Persoonlijk vind ik de stem totaal niet op die van Tommy lijken. Plus, de stem klinkt als die van een jong persoon. Misschien rond de 30, maar veel ouder niet. Tommy zou in 2011 zoals hierboven vermeld al bijna bejaard zijn, waarmee hij een heel andere stem zou hebben.

Tommy is inmiddels wel wat verouderd, maar ik kan nergens vinden dat hij lang in de gevangenis heeft moeten zitten. En de stemacteur van Tommy (Ray Liotta) is inmiddels ook wel wat verouderd. Als je zijn stem nu met Vice City vergelijkt, dan lijkt hij totaal niet op Tommy. Zijn stem heeft nu wel veel weg van de persoon die in de trailer aan het woord is.

- En dit viel me eigenlijk nog het meeste op: de stem vertelt aan het begin dat hij waarschijnlijk vanwege het weer naar San Andreas is verhuisd. Tommy Vercetti woonde in Vice City. De vraag: is het weer in San Andreas zó veel beter dan dat in Vice City? Volgens mij is het eerder andersom..

Ik denk niet dat het veel verschilt van elkaar, en in Vice City waren de bruggen in het begin van het spel zelfs gesloten door een storm. Maar ik denk ook niet dat je hebt echt zo letterlijk moet opvatten.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het CJ, of iemand met net zo'n geschiedenis is, zou het best kunnen dat hij met retire bedoeld een nieuw leven beginnen, weg van z'n criminele verleden, eigenlijk net als wat Niko wou in IV..

Ja, maar dan ga je toch niet naar San Andreas als je wil stoppen met crimineel gedoe?

Had op de radio gehoord dat een van de personages in de trailer leek uit iemand uit Vice City, weet wel niet wie.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...