Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Die gozer die dat 'for sale' bord in die tuin zet he? Dat huis... Doet niemand dat nou denken aan de huisjes van Big Smoke en Ryder?

Denk eens na... Zou het niet kunnen dat dat het huis is van Smoke, en dat die man die dat bord in de tuin zet gewoon een sterk verouderde CJ is, die zijn leven is gaan beteren? Big Smoke is dood. Ryder is dood. Die huizen moeten uiteindelijk verkocht worden. als GTA 5 zich b.v. richting 2005 zou afspelen ipv 2011, zou het best kunnen dat CJ nu pas Smoke z`n huis gaat verkopen, omdat hij eerder de moed er niet voor kon opbrengen vanwege alles wat er gebeurd is!

Zou dat niet heel erg vet zijn? (...)

De voice-over vertelt dat hij verhuisd is naar Los Santos "to retire from what I was doing", met andere woorden: Wilde stoppen met wat hij deed, en proberen om in Los Santos een nieuw leven op te bouwen. Dat lijkt me dan geen CJ, want die woonde daar al aan het begin en het einde van SA. (Aan het einde woonde hij daar in een huisje of zes, zeven. :D )

Ik zeg ook niet dat de voiceover of de main character CJ is(dat WIL ik niet eens), maar dat 't vet zou zijn als die man inderdaad CJ moet voorstellen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    12

  • Jacky-2007

    7

  • Mythbuster

    4

  • Nissan

    4

Het lijkt me best aannemelijk dat dit een huis in Grove Street is. Bekijk onderstaande screen eens. Ik heb met een rode cirkel de betreffende huizen aangegeven:

HJX9q.jpg

Op de eerder geplaatste screencap uit de trailer zie je niet direct iets achter het huis liggen, en dat zie je ook niet als je op die plek in de richting van de rood omcirkelde huizen in de spoiler kijkt. In werkelijkheid ligt er een snelweg. Verder hangt er een schaduw over de huizen heen, en die kan afkomstig zijn van de 'brug' die over de wijk heen loopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt gelijk, het lijkt er goed op. Alleen: er staat bij de trailer ook een huis links van het huis, wat bij jouw huis niet het geval is.

Of ze zouden een huis onder de brug gebouwd hebben of de brug gesloopt hebben

Ow, ik heb me fout georiënteerd. Je kan gelijk hebben, inderdaad

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit me aan bij Sylverbyte dat het mogelijk een huis is in het nieuwe Grove Street, maar dan enkel omdat het ene bouwvallig typisch ghetto-huisje is.

Je moet het echt niet gaan vergelijken met huizen uit San Andreas, want dat is echt wel verloren moeite... :3

Link to comment
Delen op andere websites

In een wijk als Grove Street wordt er waarschijnlijk heel wat verkocht, verbouwd en gesloopt. Daarnaast zou het kunnen kloppen, als het om het meest rechtse huis (dus het huis dat vrijwel onder de brug ligt) gaat. Screenshot is trouwens gemod (Ik heb 'm ook maar van Google geplukt), maar dat verandert in dit geval niets aan de ligging van die huizen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor een groot deel plausibel wat betreft de leegte achter het huis in GTA:SA en het huis gezien in de trailer. De schaduw echter die in de trailer op het huis valt, is duidelijk van vegetatie (een boom o.i.d.) kijk maar eens goed naar de vorm ervan.

Wat natuurlijk kan is dat de snelweg er iets verderop overheen gaat, dan lijkt je gedachte alsnog wel in de goede richting te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik ben ook nog niet overtuigd van mijn eigen theorie, maar ik kreeg bij het zien van de trailer wel direct het gevoel van: hee, dat lijkt Grove Street wel. Daarnaast zie je rechts achter het huis een gebergte (of in ieder geval een flinke heuvel), wat betekent dat we in de richting van Vinewood (het Noorden dus) kijken. In het zuiden ligt namelijk alleen de zee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht precies hetzelfde, vooral vanwege die vegetatie achter het huis, dan meteen een snelweg en op de achtergrond zien we volgens mij het ziekenhuis wat ook aan de snelweg lag in San Andreas, lijkt me in ieder geval de wijk Ganton, Idlewood

20ij5fb.jpg

Bewerkt: door KenRosenburg
Link to comment
Delen op andere websites

Jup, maar het huis in SA zelf lijkt er niet echt op. Daar liggen de parkinglanen links van het huis, en niet rechts.

Bovendien hebben de huizen een rechte voorkant en staat de voorkant niet een deel naar voor, zoals het huis in de trailer.

Maar zoals je zei: er is 20 jaar tussen de twee GTA's, er zal veel gesloopt en gebouwd zijn geweest, ook in Grove Street.

Even iets totaal anders: Kan iemand lezen wat er op de vuilbakken staat op die foto? De letters RSG kan ik ontwarren (Rockstar Games?) en voor de rest ben ik niet zeker. En wat dat raar pakketje is voor de deur, boven de groene vuilbak?

Het teken dat erop staat doet me aan dit denken:

19773.png

Wow ik heb net ineens een raar idee... Een heel raar idee.

Die gozer die dat 'for sale' bord in die tuin zet he? Dat huis... Doet niemand dat nou denken aan de huisjes van Big Smoke en Ryder?

Denk eens na... Zou het niet kunnen dat dat het huis is van Smoke, en dat die man die dat bord in de tuin zet gewoon een sterk verouderde CJ is, die zijn leven is gaan beteren? Big Smoke is dood. Ryder is dood. Die huizen moeten uiteindelijk verkocht worden. als GTA 5 zich b.v. richting 2005 zou afspelen ipv 2011, zou het best kunnen dat CJ nu pas Smoke z`n huis gaat verkopen, omdat hij eerder de moed er niet voor kon opbrengen vanwege alles wat er gebeurd is!

Zou dat niet heel erg vet zijn?

Waarschijnlijk klets ik maar wat hoor, maar stel nou dat het dit is. Dat zou echt heel gaaf zijn of niet!

Sowieso, het lijkt me echt heel stom als ze in GTA 5 doen alsof heel San Andreas nooit is gebeurd, dat Grove Street ineens niet meer bestaat en dat van alles wat CJ heeft gedaan(legers achter zich aan gehad, crackhuis heeft vernield, enz) helemaal niet meer wordt gesproken.

(Net als in GTA IV, was ook al zo lomp. Daar had ook best een verwijzing in gemogen naar de bom die de brug in GTA 3 vernielde....)

Ik heb net ontdekt dat de man zijn huis niet te koop zet, maar dat van iemand anders. Dus het kan CJ niet zijn.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Waar zie jij RSG op die vuilbakken? Daarnaast vind ik het teken op die zak meer op een boom lijken (Thet teken van The Liberty Tree ongeveer)

Zouden de teksten op de vuilbakken niet staan voor wat er in de vuilbakken moet? Want de tekst lijkt licht anders voor beide...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat ze verder gaan met Grove Street families, sowieso niet met het gang gebeuren, zie je ook nauwelijks iets van in de trailer. Denk eerder dat we meer te zien krijgen van Beverly Hills e.d. gebieden die met SA een beetje afgeraffeld waren in de bergen. Maar zou het wel leuk vinden als we CJ, Sweet of Cesar nog terug zien _O_

die zak waar jullie het trouwens over hebben is van Burger Shot

Bewerkt: door KenRosenburg
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...