Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    34

  • thebig

    12

  • Mythbuster

    11

  • bugatti

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gewoon een nieuwe Feltzer, denk ik.

Even terugkomend op die straaljager, hier even een close-up:

28ukyhl.jpg

Vrij duidelijk is te zien dat hij twee verticale staartvinnen heeft. Harriers, en óók de Hydra in GTASA, hebben standaard maar één verticale staartvin. Google maar even op "Harrier" and find out yourself.

Rockstar is echter koning als het aankomt op mash-ups, dus het kan zomaar zijn dat ze doodleuk een Harrier hebben gemaakt met een dubbele verticale vin op de staart, maar dat zou wel in strijd zijn met 'de echte'.

Aan de zijkanten van de kop zie je duidelijk een soort van uitlaten of buizen. Misschien dat dit toch de 'blazers' zijn, die het voor een Harrier mogelijk maken om verticaal te kunnen opstijgen? Zie screenshot.

xbecsx.jpg

Als je het aan mij vraagt, zijn dit dezelfde soort 'blazers' als bij de Hydra:

Hydra_(SA).jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon een nieuwe Feltzer, denk ik.

De Feltzer wordt niet door Übermacht geproduceerd.

@Hydra: Heb jij nu even voor de leut even een Hydra nagetekent naar de hand van een pixelige foto, ik wist dat je goed kon modellen, maar... _O_

Anycase: het is heel goed mogelijk de Hydra weer dergelijk systeem zou gebruiken, er is nu eenmaal niet overal plaats genoeg om op te stijgen met een Fighter, dus is dit een tamelijk goede oplossing voor dat probleem.

Goede foto-analyse trouwens, had ik er niet uitgehaald.

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

(@ Myth en Hearv, geven beide een reactie op deze post)

Zeker geen Schafter, daarvoor is de auto veel te hoog (kijk naar de daklijn, vooral bij de achterportieren) volgens mij.

.. maar hij doet me sterk denken aan de grote lijnen van een Oracle of TBOGT Schafter...

..

Mijn stem gaat voor een licht aangepaste Oracle of een Schafter.

Zullen we het dan houden op een opgesoepte Oracle? Dat was namelijk het eerste wat mij te binnen schoot toen ik die screen voor het eerst bekeek. Jullie typen ook allebei Oracle als eerste om je vermoedens uit te spreken, en ze zeggen altijd dat je eerste ingeving meestal juist is.. drie keer dezelfde eerste ingeving, dat lijkt me wel plausibel. :D

@Nummerplaten: Ik ben er vrijwel zeker van dat we hetzelfde nummerplaat systeem als in San Andreas terugvinden. Daarbij had elke auto in SA gewoon een andere nummerplaat. Een Huntley kon b.v. meerdere platen hebben, niet zoals jij zegt dat elke Huntley dezelfde plaat had en alle Elegy's dezelfde, maar Elegy's en Huntleys verschillende...

De Elegy en de Huntley zijn twee verschillende modellen, dus deze hebben verschillende nummerplaten. Iedere Elegy had hetzelfde nummerbord, althans, volgens deze bron, ik kon er op WikiGTA geen pagina over vinden.

Kijk b.v. maar naar de Greenwood van Sweet, waar Grove4L op stond of zoiets. Niet alle Greenwood's hadden die nummerplaat.

De uitzondering van bijzondere wagens met een eigen uniek nummerbord heb ik niet vermeld omdat het nogal voor de hand ligt dat het voor die wagens niet opgaat.

Heel het nummerplaat systeem in SA bestaat uit random platen. Dat is ook te zien aan het model van de nummerplaten: Een plaat met de 'achtergrond' waar b.v. Los Santos op kwam te staan, en een kleinere plaat daarvoor waar alleen de letters op staan.

Dat geeft nog niet aan dat het genereren van cijfers en letters per auto of per model verschillend is natuurlijk, dat is alleen de manier waarop het modelleren is gedaan van de auto's zelf.

Verder worden die letters gegenereerd uit een font-bestand in de TXD's van San Andreas...

Het font lijkt me niet relevant, het script waarmee het wordt gegenereerd op de auto's wel lijkt me, alleen daar kan ik niets over vinden. Hier zal een Puma, Dutchy of PW uitsluitsel over moeten geven. Ik heb een tijdje gezocht, maar nergens op internet iets kunnen vinden wat de hierboven vermelde bron tegenspreekt.
Link to comment
Delen op andere websites

De Elegy en de Huntley zijn twee verschillende modellen, dus deze hebben verschillende nummerplaten. Iedere Elegy had hetzelfde nummerbord, althans, volgens deze bron, ik kon er op WikiGTA geen pagina over vinden.

Ik zei ook dat de Elegy en Huntley dan verschillende platen zouden hebben, 't is alleen een beetje moeilijk om 't duidelijk te typen :puh:

Ik kan eerlijk gezegd met enige zekerheid wel stellen dat die website het dan fout heeft. Kan me duidelijk herinneren dat 't gewoon random was. Besides, waarom zouden ze het zo maken dat alle auto's van hetzelfde type het zelfde nummerbord hadden, terwijl ze 't ook gewoon kunnen wisselen... En er staat me iets van bij dat ik ooit het bestand met mogelijke nummerplaten eens gevonden en geopend had, en dat er niets vermeld stond van b.v.: "LANDSTALK WN75 5EP", maar gewoon alleen dat "WN75 5EP" in een hele lijst...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar is echter koning als het aankomt op mash-ups, dus het kan zomaar zijn dat ze doodleuk een Harrier hebben gemaakt met een dubbele verticale vin op de staart, maar dat zou wel in strijd zijn met 'de echte'.

Ben nu echt benieuwd naar goeie foto's van dat ding, deze mash-up van Rockstar zoals jij hem beschrijft klinkt wel erg leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon een nieuwe Feltzer, denk ik.

Even terugkomend op die straaljager, hier even een close-up:

Vrij duidelijk is te zien dat hij twee verticale staartvinnen heeft. Harriers, en óók de Hydra in GTASA, hebben standaard maar één verticale staartvin. Google maar even op "Harrier" and find out yourself.

Rockstar is echter koning als het aankomt op mash-ups, dus het kan zomaar zijn dat ze doodleuk een Harrier hebben gemaakt met een dubbele verticale vin op de staart, maar dat zou wel in strijd zijn met 'de echte'.

Aan de zijkanten van de kop zie je duidelijk een soort van uitlaten of buizen. Misschien dat dit toch de 'blazers' zijn, die het voor een Harrier mogelijk maken om verticaal te kunnen opstijgen? Zie screenshot.

Als je het aan mij vraagt, zijn dit dezelfde soort 'blazers' als bij de Hydra:

Ik geloof het wel, maar ik heb 2 punten, ik zou niet weten waarom er dan op de achterkant zoon straalmotor zit als hij van die verticale dingen heeft, en ik denk ook wel weer dat het een harrier word vanwege die dunne pootjes met wieltjes eraan, denk niet dat die dingen krachtig zijn als je snel horizontaal opstijgt en land.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof het wel, maar ik heb 2 punten, ik zou niet weten waarom er dan op de achterkant zoon straalmotor zit als hij van die verticale dingen heeft, en ik denk ook wel weer dat het een harrier word vanwege die dunne pootjes met wieltjes eraan, denk niet dat die dingen krachtig zijn als je snel horizontaal opstijgt en land.

Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt. Die turbine-buizen die Puma heeft gemaakt lijken me spot-on. Qua de achterkant: Volgens mij heeft een ander VToL in real life ook zo`n dikke uitlaat, die straalbuis draaien ze dan gewoon naar beneden. Wij hebben met GLD(TC mod voor SA) ook ooit een F16 of zo gemaakt waarbij we 't zo hebben opgelost, en volgens mij hadden we dat op een echt vliegtuig gebaseerd.

De Blista is ook weer terug.. Zie foto bij 0.53... Blauwe autotje

Lijkt me eerder een Futo. Die kleurcombo van blauw met crème bumpers had je in GTA IV namelijk ook, en bij de Blista waren de bumpers bijna altijd of bodykleur of zwart, nooit lichter dan de body. De Blista Compact zal ook wel terug zijn lijkt me. Heerlijke bak was dat, en 't is ook nogal een oud model in de serie(GTA3/VC?), die laten ze niet zo maar vallen denk ik.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijke bak was dat, en 't is ook nogal een oud model in de serie(GTA3/VC?), die laten ze niet zo maar vallen denk ik.

Eerst versie in VC (III had de Blista -monovolume- )

Uiteraard mag de Blista Compact niet ontbreken, een van de beste allroundvoertuigjes in zowat elke GTA, al dan niet de beste. (Het is trouwens inderdaad ook een blauwe Futo op de achtergrond)

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijke bak was dat, en 't is ook nogal een oud model in de serie(GTA3/VC?), die laten ze niet zo maar vallen denk ik.

Eerst versie in VC (III had de Blista -monovolume- )

Uiteraard mag de Blista Compact niet ontbreken, een van de beste allroundvoertuigjes in zowat elke GTA, al dan niet de beste. (Het is trouwens inderdaad ook een blauwe Futo op de achtergrond)

Als 'ie net zo snel en wendbaar is als in GTA IV dat zou 'ie van mij terug mogen komen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof het wel, maar ik heb 2 punten, ik zou niet weten waarom er dan op de achterkant zoon straalmotor zit als hij van die verticale dingen heeft, en ik denk ook wel weer dat het een harrier word vanwege die dunne pootjes met wieltjes eraan, denk niet dat die dingen krachtig zijn als je snel horizontaal opstijgt en land.

Beetje een mix van de Harrier en F-35. Die laatste heeft 1 grote uitlaat die kan verdraaien aan de achterkant. En ja de harrier had vier uitlaatjes, twee aan elke kant voor voorstuwing. Er waren genoeg prototypes van verschillende landen die meerdere motoren hadden. Mij gok is dat het dus een mix is van een Harrier en een F-35. Maar dat zien we wel als het spel er is.

Volgens mij heeft een ander VToL in real life ook zo`n dikke uitlaat

Dat is dus dat faalproject genaamd F-35 Joint Strike Fighter :puh:

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...