Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Als je naar 0:23 kijkt, zie je dat de man in de rode auto net zijn dak opplooit in zijn koffer. Zou wel leuk zijn als je dat kon doen.

dat is een ruimte tussen de kofferbak en de waar de passagiers zitten.

Ja, ok. Het punt is gewoon: het zou leuk zijn dat je je dak kon oprollen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    34

  • thebig

    12

  • Mythbuster

    11

  • bugatti

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

de blauwe auto @1:05 waar de rode tegenop knalt is een Bentley Continental Flying Star.

van deze auto zijn er in real life maar 5 geproduceerd. zal wel grappig zijn als er net zo'n foutje in zou zitten als ik GTA IV dat er ineens een hele straat vol met die auto staat.

Link to comment
Delen op andere websites

In het filmpje zag ik 2x een fiets, volgensmij zijn dit geen fietsen die je ook kunt gebruiken want bij de 1e screen is het net alsof hij daar met graffiti op de muur is gespoten en bij de 2e screen mist de fiets een voorwiel. Misschien toch aanwijzingen dat er fietsen in het spel zijn?

(tussen het stoplicht en die gast)

gallery_145_151584.jpg

(Rechts naast het bordje "for sale")

gallery_145_282890.jpg

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

De auto's zien er mooier uit als in GTA IV, de engine is opgepoetst zo te zien. Netjes hoor.

Ik ben echt blij dat er straaljagers en prive vliegtuigen in zitten, die voertuigen zijn voor langere af standen in de GTA serie. Ik verwacht daarom ook dus San Fierro en Las Venturas in deze game, hopelijk zitten er ook taxi's in net als bij GTA IV dan. Dat takke eind vliegen zit ik ook niet op te wachten van savepoint naar missie elke keer.

Link to comment
Delen op andere websites

De vliegtuigen zijn erg mooi, toch lijkt het me leuker om even te cruisen en ondertussen van de omgeving te genieten dan zo snel mogelijk naar een bestemming toe.

Ja, maar als je een paar keer dezelfde weg moet afleggen, dan heb je het na een tijd toch ook weer gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Hele mooie voertuigen gezien. Maar het mooiste vond ik toch wel de cabrio met dakje open-dakje dicht werking, ik hoop echt dat dat in de game blijft.

Stel, je rijdt met je date met het dak open. Maar dan gaat het regenen. Je moet nu het dak sluiten, anders wordt ze boos en eindigt de date niet positief voor jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Hele mooie voertuigen gezien. Maar het mooiste vond ik toch wel de cabrio met dakje open-dakje dicht werking, ik hoop echt dat dat in de game blijft.

Stel, je rijdt met je date met het dak open. Maar dan gaat het regenen. Je moet nu het dak sluiten, anders wordt ze boos en eindigt de date niet positief voor jou.

Kijk, jij begrijpt mij ;d

Link to comment
Delen op andere websites

Hele mooie voertuigen gezien. Maar het mooiste vond ik toch wel de cabrio met dakje open-dakje dicht werking, ik hoop echt dat dat in de game blijft.

Lijkt me vooral leuk om met de Feltzer (of de Banshee, maar de Feltzer is hier perfect voor) ergens aan te komen met een Hardtop omhoog en hem bij aankomst even naar beneden te klappen.

Gewoon meesterlijk ^^

Link to comment
Delen op andere websites

De vliegtuigen zijn erg mooi, toch lijkt het me leuker om even te cruisen en ondertussen van de omgeving te genieten dan zo snel mogelijk naar een bestemming toe.

Heen vliegen, terug rijden, nogmaals heen fietsen, terug lopen. Waarom? Gewoon, omdat het straks kan. :D
Link to comment
Delen op andere websites

De auto's zien er mooier uit als in GTA IV, de engine is opgepoetst zo te zien. Netjes hoor.

Ik ben echt blij dat er straaljagers en prive vliegtuigen in zitten, die voertuigen zijn voor langere af standen in de GTA serie. Ik verwacht daarom ook dus San Fierro en Las Venturas in deze game, hopelijk zitten er ook taxi's in net als bij GTA IV dan. Dat takke eind vliegen zit ik ook niet op te wachten van savepoint naar missie elke keer.

Je ziet ook hoe snel ze vliegen. Daarom denk ik dat die Gary Forman gelijk heeft met zijn 2,5x RDR anders ben je snel klaar met vliegen als het alleen LS is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...