Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ter bevestiging trouwens dat de staat weer San Andreas heet: op 0:48 zie je een kenteken met daarop 'San Andreas'.

En Los Santos is ook weer de officiële naam van de stad, staat op een busje op 0:46 :)

EDIT: Kan het niet helemaal goed lezen, maar op hetzelfde busje staat op het kenteken volgens mij 'Los Puerta'. Dat zou kunnen betekenen dat er nu twee staten zijn, San Andreas en Los Puerta! Misschien is Los Puerta een GTA equivalent van Nevada of Mexico..? Mexico zou best logisch zijn, omdat die staat dan de deur ('Puerta') tot Mexico zou zijn.

Staat Los Puerta ook niet op één van die snelwegborden? (0:32)

Link to comment
Delen op andere websites

Nummerplaat van die blauwe auto 0:50 staat SAN ANDREAS boven het echte kenteken, zoals bij veel auto's in de VS. Dus heel SA zal er waarschijnlijk in zitten.

En op die Wegwijsborden staat

1e bord(niet helemaal te lezen): SOUTH

...s Puerta Fwy(waarschijnlijk Los Puerta Fwy)

...PT LANE

Middelste bord: Downtown

Little Seoul

Rechtse bord: NORTH

Los Puerta Fwy

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

Ter bevestiging trouwens dat de staat weer San Andreas heet: op 0:48 zie je een kenteken met daarop 'San Andreas'.

En Los Santos is ook weer de officiële naam van de stad, staat op een busje op 0:46 :)

EDIT: Kan het niet helemaal goed lezen, maar op hetzelfde busje staat op het kenteken volgens mij 'Los Puerta'. Dat zou kunnen betekenen dat er nu twee staten zijn, San Andreas en Los Puerta! Misschien is Los Puerta een GTA equivalent van Nevada of Mexico..? Mexico zou best logisch zijn, omdat die staat dan de deur ('Puerta') tot Mexico zou zijn.

Heel goed gezien! Btw Las Vegas (Las Venturas) ligt in Nevada. Ik ga er vanuit dat Los Santos & San Fierro aan elkaar vastliggen via bergen en die twee San Andreas vormen. Dan is er nog Los Puerta waar Las Venturas zich bevindt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ter bevestiging trouwens dat de staat weer San Andreas heet: op 0:48 zie je een kenteken met daarop 'San Andreas'.

En Los Santos is ook weer de officiële naam van de stad, staat op een busje op 0:46 :)

EDIT: Kan het niet helemaal goed lezen, maar op hetzelfde busje staat op het kenteken volgens mij 'Los Puerta'. Dat zou kunnen betekenen dat er nu twee staten zijn, San Andreas en Los Puerta! Misschien is Los Puerta een GTA equivalent van Nevada of Mexico..? Mexico zou best logisch zijn, omdat die staat dan de deur ('Puerta') tot Mexico zou zijn.

Staat Los Puerta ook niet op één van die snelwegborden? (0:32)

Los Puerta kan ook een voorstad van Los Santos zijn. Zo heb je in Los Angeles ook de Santa Ana Freeway (Op de wegwijzers in GTA V staat er 'Los Puerta Fwy') die naar de voorstad Santa Ana leidt. Los Puerta is Spaans voor 'de poort', dus je zou het kunnen zien als een voorstad van Los Santos.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de nummerplaat rond 0:51 staat ook San Andreas. ;)

EDIT: Whoops. In het vervolg toch maar even refreshen voor ik post..

EDIT2: @Android: Die is ook duidelijk in de trailer te zien, met een achtbaan op enzo.

Bewerkt: door SebasD
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er groot en kanp uit allemaal ik zag inderdaad ook Los Puerta op de borden en op een busje. Misschien een nieuw gebied? Ook is het allemaal groot met bergen, bossen, woestijn. Iedergeval het kan alleen maar meer worden

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens: op 0:31 zie je een bord met 'Los Puerta Freeway'. Wat echter belangrijker is, is wat daarboven staat: het interstate symbool (dat blauw met rode schild) met een 5 erin, wat aangeeft dat het om interstate 5 gaat. In het echt loopt interstate 5 helemaal van de Mexicaanse grens via Los Angeles tot aan Seattle, helemaal in het noord-westen van de VS. Ik begin heel erg te vermoeden dat het spel zal draaien om grofweg dit deel van de VS:

gtav.png

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...