Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op sommige kentekenplaten staat "San Andreas". En je zag ook andere kentekenplaten, met andere landen. Waarschijnlijk is er dus een land waarin alles van San Andreas zit, en zijn er ook nog nieuwe landen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is er dus een land waarin alles van San Andreas zit, en zijn er ook nog nieuwe landen.

Hele landen lijkt me toch net iets te ver gegrepen... R* is al lang genoeg bezig aan een map van 5 op 5, als dat even groter moet...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we, van die overeenkomst uitgaande, toch wel met 95% zekerheid kunnen stellen dat de game zich in Amerika of een fictief Amerika gaat afspelen. Hmm, fictief Amerika, hebben we dat niet eerder gezien in San Andreas? Wat mij persoonlijk heel tof zou lijken, is dat ze een GTA gelijk aan San Andreas zouden maken. Dezelfde opzet met een woestijn, een groot gedeelte aan natuur, enkele grote steden, veel kleine en dergelijke.Niet letterlijk die elementen, maar wel zo'n opzet. Niet weer zo'n huge stad, zoals in GTA4.

Hoezo had ik 25 november even een helderziende ingave? Klopt gewoon keihard!:D

Link to comment
Delen op andere websites

In de eerste trailer van GTA: San Andreas is ook alleen Los Santos te zien, ik verwacht dus dat ze dit deze keer ook weer doen met V. Dus dan krijgen we hierna een trailer van Las Venturas of San Fiero, of andersom. Dit is mijn verwachting.

De eerste SA trailer:

Link to comment
Delen op andere websites

In de eerste trailer van GTA: San Andreas is ook alleen Los Santos te zien, ik verwacht dus dat ze dit deze keer ook weer doen met V. Dus dan krijgen we hierna een trailer van Las Venturas of San Fiero, of andersom. Dit is mijn verwachting.

De eerste SA trailer:

Top, goed gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat me ook opvalt bij de vergelijking tussen die twee trailers: ze eindigen allebei met het beeld van de skyline van Los Santos, gezien vanaf de heuvels. Misschien is dat het enige, maar het lijkt me in ieder geval zeker dat ze inspiratie uit die trailer hebben gehaald en dat het op een of andere manier een relatie heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we, van die overeenkomst uitgaande, toch wel met 95% zekerheid kunnen stellen dat de game zich in Amerika of een fictief Amerika gaat afspelen. Hmm, fictief Amerika, hebben we dat niet eerder gezien in San Andreas? Wat mij persoonlijk heel tof zou lijken, is dat ze een GTA gelijk aan San Andreas zouden maken. Dezelfde opzet met een woestijn, een groot gedeelte aan natuur, enkele grote steden, veel kleine en dergelijke.Niet letterlijk die elementen, maar wel zo'n opzet. Niet weer zo'n huge stad, zoals in GTA4.

Hoezo had ik 25 november even een helderziende ingave? Klopt gewoon keihard!:D

Knap van je, als het nu pas 2 november is. :D

Kan trouwens wel met GrandTheftTwano instemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind deze site: http://www.bugsrus.net/

Verwijzing?

bugrus.png

Het bedrijf ligt in Sunnyvale (WHOIS lookup :puh:) en dat ligt bij Las Vegas..

Kan toeval zijn, maar waarom liggen die plaatsen zo dicht bij elkaar?

BTW, BUG 'R staat waarschijnlijk voor Bugger, wat slang is voor anale seks... en zoals Pwnd hieronder aangeeft, let op het plaatje op de linkerdeur..

hmm dit straatje met die keikopjes (waar de bestelwagen op staat) komt mij erg bekend voor. Herinnert er zich nog iemand dat straatje met waarschijnlijk dure winkels uit GTA San Andreas? Dat straatje kwam toen ook uit op een redelijk brede baan net als hier. Het straatje dat ik bedoel was zo'n bochtig geval in de buurt van die tennisvelden in Los Santos.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...