Jump to content
Joriz

#GTAV Trailer online!


Daar is hij dan eindelijk. De eerste echte trailer van Grand Theft Auto 5 in HD. Zoals je in de trailer kan zien gaan we terug naar Los Angeles, of zoals het in GTA heet Los Santos. Onder de trailer zit de muziek van The Small Faces met het nummer Ogden's Nut Gone Flake.

Speciaal voor de mensen die elk HD detail van de trailer willen zien, zijn er ook GTA5 trailer screencaps online.

Wil je verder over de trailer doorpraten en heb je mooie details ontdekt dan ben je welkom in ons GTA5 forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

zodra ik dat huisje op het strand zag wist ik het: het is los santos!! omg!

en die graphics!

heb een hond gezien, een cabrio die dak kan veranderen. natuur (op de achtergrond iig), en de hitte vervorming achter de helikopter aan in die achtervolging. er stond voor zover ik kon zien geen LSPD of SAPD op de politieauto.

het lijkt soms ook dat de wereld groter is dan alleen los santos. 0:23 lijkt verder van los santos (weet niet zeker hoe de omgeveing van los angeles is, ben er nog noooooit geweest)

en 0:29 ook (omdat je in de verte zelfs nog bergen ziet.

heb het gevoel dat we de hoofdpersoon rond 0:48 uit het busje zien stappen. moet het dus een blanke zijn (als dat klopt)

rond 1:00 zie je een straaljager hard overvliegen en op 1:04 zie je een ja-knikker met de snelweg erlangs (gaat waarschijnlijk naar een andere stad)

kortom: ik verwacht nog trailers voor andere steden (san fierro, las venturas)

Bewerkt: door whoeveriam0iam14222

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...