Jump to content
Joriz

#GTAV nogmaals officieel bevestigd!


Rockstar Games heeft zojuist met een persbericht nogmaals de komst van Grand Theft Auto V bevestigd. Gisteren liet de eerste trailer van GTAV al zien dat dit fantastisch compleet nieuwe spel zich gaat afspelen in Los Santos.

gallery_1_5_5338.jpg

In het persbericht wordt het volgende gemeld (vertaald uit Engels):

De series maker Rockstar North kiest met Grand Theft Auto V voor de stad Los Santos en de in zijn omgeving bevindende heuvels, platteland en stranden voor het meest ambitieuze Rockstar spel tot nu toe.

"Grand Theft Auto V is een radicale heruitvinding van het Grand Theft Auto universum" zegt Sam Houser, oprichter van Rockstar Games. "We zijn enorm opgewonden om deze nieuwe visie te delen met onze fans"

Met een gedurfde nieuwe richting in een vrije open-wereld, missie gebaseerd spel met online multiplayer functionaliteit focust Grand Theft Auto V op de jacht naar het grote geld (dollars) in een op een nagemaakt modern Zuidelijk Californië verteld verhaal. Rockstar Games pionierde met open werelden in de Grand Theft Auto serie, een van de meest succesvolle entertainment merken aller tijden. De verkoop van meer dan 114 miljoen exemplaren wereldwijd heeft er mede voor gezorgd dat videogames iets is wat iedereen (mainstream) speelt. (...)

Vertel jou wensen over GTAV op het GTA Forum!

Kortom het is nu bevestigd dat Grand Theft Auto V zich duidelijk niet alleen in Los Santos (Los Angeles) afspeelt. Of er naast veel platteland en groen om de stad heen nog andere steden in het spel zitten zal uit toekomstige trailers en info moeten blijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Enkel Los Santos met wat natuurgebied en gebergte lijkt me aan de kleine kant, nu weet ik wel dat deze LS stukken groter zal zijn dan die uit San Andreas maar toch lijkt het me niet logisch. Er zitten vliegtuigen in het spel met zelfs de terugkerende Hydra (of hoe die ook nu mag heten), die dingen vliegen ongelooflijk hard gezien de trailer, nu lijkt het me wel dat je gewoon naar de andere steden kunt vliegen. Maar goed, enkel LS en wat dorpjes, natuur en gebergte zou ik ook helemaal niet erg vinden. Laat maar komen die game!

Ik verwacht dus eigenlijk heel San Andreas in de game, met name omdat we in de eerste trailer van GTA: SA ook alleen LS hebben gezien.

De eerste SA trailer:

Het zou mij dus niks verbazen als we in de volgende trailers Las Venturas en San Fiero terug zouden zien, dat zou helemaal mooi zijn. :bier:

Dat hoop ik ook, en het is niet voor de eerste keer dat R* ons doet verbazen en voor de gek houden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA V is nou een game waar ik echt naar uit kijk. Rockstar weet precies hoe ze een goed game moeten maken dus ik weet nu al dat dit een topper is. Laat maar komen die hap. En dat er eindelijk weer vliegtuigen zijn is alleen maar goed. Dat was namelijk een groot gemis in GTA IV.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop nog steeds dat r* vandaag of morgen een release datum gaat geven.

Hoop het ook want dit is nou een game waar ik echt naar uit kijk. Ik denk helaas dat het niet dit voorjaar zal worden want Max Payne 3 komt ook uit dit voorjaar en GTA V kan de verkopen van die game sterk doen beinvloeden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het maakt mij eigenlijk helemaal niet uit wanneer GTA V uitkomt.

Is het dit jaar nog: Fijn, dan hoeven we niet zo lang te wachten.

... Verdiend een Qoute van de maand :schater:

Volgens bol.com:

Maart 2013, dus wacht nog maar even :)

Bewerkt: door Davedavy

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

UITGELEKT?

Als je in de trailer kijkt zie je een heel aantal easter eggs als je het gewoon goed door kijkt.

voertuigen:

Straaljager

Die ene Areoliner ofzo van gta sa

Zappeling

En de cabriolet auto waar het dak kan in klappen en uit klappen

Plaatsen:

en bij de LA tower zag ik ook een heel klein puntje vliegen wat hoogst waarschijnlijk een helicopter kan zijn.

dan heb je ook nog de glof baan, was dat nou tog net niet die glof baan van las venturas?

Bij de eerste trailer van gta sa zag je ook alleen maar los santos, in de latere trailers zag je pas de andere steden.

Ik weet niet meer waar maar ergen als de auto bij de wind molens rijd zie je ergens op de achter grond iets ongelofelijks: MOUNT CILLIAD!

dus dat is mischien ook een reden dat er nieuwe steden komen.

ook zie je bij het begin het huisje, is dat dan niet het huisje bij het strand van gta sa?

en ik zag ook op een bord het ene keremis bij de baai.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zou wel erg gaaf zijn als je begint in Los santos dat de rest van de andere steden gebouwt ziet worden dus zeg maar hoe verder je in de 1ste stad komt hoe meer de andere 2 steden echt groeien :)

Niet in 1x een 2e stad klaar maar dat er bevoorbeeld nog maar 2a3 afgebouwde wijken zijn met kleine buurtwinkels in het begin en hoe verder je komt het steeds groter word zoals een echte stad zou groeien :)

Ook dat het niet begaanbaar is omdat er nog geen brug is gebouwt en natuurlijk als je naar de overkant vaart je opgepakt word voor iligaal betreden van verboden grondgebied enzo :)

Alleen voor bepaalde missies mag je af en toe daar komen, Dus Rockstar doe iets met dit idee :eten:

:bier: TOT GTA.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het maakt mij eigenlijk helemaal niet uit wanneer GTA V uitkomt.

Is het dit jaar nog: Fijn, dan hoeven we niet zo lang te wachten.

... Verdiend een Qoute van de maand :schater:

Volgens bol.com:

Maart 2013, dus wacht nog maar even :)

goed lezen :

Kenmerken Grand Theft Auto V

Zodra er meer bekend wordt over Grand Theft Auto V zullen we dit aan de beschrijving toevoegen.

De getoonde leveringsdatum is fictief, wanneer de officiële datum bekend wordt zullen we dit aanpassen.

Bekijk de aankondigingstrailer!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

laten we nou niet allemaal overal gaan zeuren dat er vliegtuigen in zitten,

want laten we niet vergeten dat de meeste mensen dit ook in GTA IV dachten,

en toen bleek het ineens niet waar te zijn, ook al zit de hydra en de shamal

in de trailer, dit hoeft R* kennende verder niks te betekenen he!?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...