Jump to content

OG-J

Recommended Posts

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • Phoenyxar

    26

  • Vahnstad

    24

  • Jesperkaj

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat die countryside nog best wel eens heel groot kan zijn. De map zou iets van 5x? groter zijn dan Liberty City van GTA IV, en Los Santos zou daarvan 2/3 ongeveer bedekken. Er zal een bergketen in voorkomen, en niet één berg, zoals in de trailer te zien is. Verder hoop ik op wat dorpjes en een vliegveldje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het toch niet. Als ze San Fierro en Las Venturas de moeite waard willen maken, moeten ze het ongeveer even groot en gedetailleerd doen als Los Santos. Daar kruipt een tijdje werk in. Een DLC met dezelfde map, maar andere missies lijkt me minder tijd in beslag te nemen en makkelijker te maken.

Ik weet niet, maar mischien zijn ze al klaar met GTA V met los santos, maar stellen ze de release uit tot ze bijna klaar met GTA V: San Fierro of GTA V: Las Venturas

Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoel maar van,als ze twee jaar geleden begonnen zijn, zijn ze klaar met de eigenlijke game(dan hoeven ze alleen de details nog af te werken). als ze dan uitbreiding doen met andere steden is het alleen een kwestie van remappen, world motion toevoegen, een paar bugs fixen, en (hoogstwaarschijnlijk) nieuwe voertuigen toevoegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij denkt echt te gemakkelijk over het maken van Grand Theft Auto geloof ik. :$ Zoals Rockstar Games de games uitwerkt is een stad toevoegen geen kwestie van "even dit en even dat", hoor. ;)

Als er steden toe te voegen gaan zijn op een later moment aan de game, dan zitten deze vermoedelijk bij de release al wel helemaal in de game, maar dan niet toegankelijk. Denk bijvoorbeeld aan een berg met onzichtbare muur of niet toegankelijke hoogte zoals in Red Dead Redemption die dan d.m.v. DLC wordt vrijgegeven. Enige wat wel relatief "makkelijk" toe te voegen is zijn inderdaad voertuigen of missies. Een complete verhaallijn zoals bijvoorbeeld TLAD of TBOGT is dan weer niet een kwestie van "even", ook daar zit veel werk in om het te maken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou geweldig zijn mocht -mits genoeg kracht- je auto in 2 kunnen breken. Oftewel dus dat de chasis en frame van je voertuig niet meer onvernietigbaar is zoals in IV, want daar was er toch wel een soort van basismodel dat niet "kapot" kon. Als je dan met snelheid in een Firetruck aankomt vliegt een willekeurige dwarsliggende politie-auto in 2 stukken langs je heen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er vliegverkeer komt dat je uit de lucht kan schieten :D

Dat kon in GTA SA met een enorm goed gemikt schot van een rocket launcer ook al :puh: Tis me serieus een keer gelukt om een overvliegende Rustler neer te halen op Mount Chiliad toen ik stond te wachten voor de Chiliad Challenge :puh: Maar dat zal wel leuk zijn idd :puh:

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niks uit maar wieweet maken ze wel een extra uitbreiding zoals TBOGT en lost and the dammed.

Tegen de tijd dat gta v uit komt heb ik me ps3 :D want me pc word echt te oud om gta v te kunnen draaien uiteraad kan ik gta iv zowieso op very high draaien maar denk dat ik toch me videokaart en ramgeheugen moet upgraden voordat ik gta v echt kan draaien. haha

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niks uit maar wieweet maken ze wel een extra uitbreiding zoals TBOGT en lost and the dammed.

Tegen de tijd dat gta v uit komt heb ik me ps3 :D want me pc word echt te oud om gta v te kunnen draaien uiteraad kan ik gta iv zowieso op very high draaien maar denk dat ik toch me videokaart en ramgeheugen moet upgraden voordat ik gta v echt kan draaien. haha

Als je een ps3 wilt kopen voor gta v zou ik sws ff wachten tot dat je weet op welk console gta uitkomt. Voor hetzelfde geld koop je een ps3 voor 250 euro en komt ie op de ps4. Dan hoefde je alleen nog maar 100 euro extra bij elkaar te sprokkelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...