Jump to content

OG-J

Recommended Posts

Maar kan iemand lezen wat er rechts staat, of is dit al bekend ?

Het lijkt "Financial" en "Downtown" te zijn. Nu niet de meest tot de verbeelding sprekende namen, maar wel geloofwaardig als je naar de directe omgeving kijkt.

Mij interesseert het oranje deel van het bord eigelijk, maar wellicht weet Jesper wel waar dat voor staat... (na wat wikipedia-zoekwerk zou het: "EXIT ONLY" kunnen zijn)

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • Phoenyxar

    26

  • Vahnstad

    24

  • Jesperkaj

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat lijkt mij dan de lokalere snelweg te zijn. Eventueel van de haven doorlopend tot Vinewood. Het is maar een ideetje :),

Eventueel gebaseerd op Interstate 101, wat dan ook de reden zou zijn waarom ze de naam 1 eraan geven, omdat ze de 10 weglaten.

Bewerkt: door Vahnstad
Link to comment
Delen op andere websites

De legerbasissen die jij bedoelt liggen niet in de buurt van Phoenix, maar in de buurt van Barstow, een stad ten noordoosten van Los Angeles. Daarom is dit ook een belangrijke stad in dit gebied. De stad wordt in de steden Los Angeles en Las Vegas goed aangegeven op de wegen en het verkeersknooppunt van de I-15 met de I-40 ligt middenin de stad.

Hmmm... ik ben echt wel zeker dat ik ooit een National Geographic-aflevering heb gezien waar het ging over een legerbasis vrij dicht (30km<X<80km) bij Phoenix. Aangezien missile-tests in die basis als UFO-sighting in Phoenix werden geraporteerd. Maar mogelijk heb ik het toch fout, ik zal eens even gaan rondkijken naar wat ik bedoel.

Ik heb foto's met m'n telefoon gemaakt van de desbetreffende gebieden, maar ik heb even moeite met de foto's naar m'n laptop te brengen/sturen. Ik stuur je de foto's nog wel. ;)

Een 3-vaksweg. Ik vind dat het dan zijn nut verliest, en je ziet dat Rockstar meer realisme wil qua freeways. Zag je in SA een interstate 5 ?

Tot aan GTA V zijn de wegen nooit genummerd geweest. Om nog heel miereneukerig over te komen; de Interstate 5 komt nooit in San Francisco. :clown:

Het lijkt "Financial" en "Downtown" te zijn. Nu niet de meest tot de verbeelding sprekende namen, maar wel geloofwaardig als je naar de directe omgeving kijkt.

Mij interesseert het oranje deel van het bord eigelijk, maar wellicht weet Jesper wel waar dat voor staat... (na wat wikipedia-zoekwerk zou het: "EXIT ONLY" kunnen zijn)

Klopt. Het betekend dat de desbetreffende rijbaan ook van de snelweg afslaat. Als dit signaal niet wordt gegeven, is de rijbaan gewoon voor doorgaand verkeer en zal er bij de afrit een uitvoegstrook komen voor het afslaande verkeer. Zoiets kennen wij in Nederland en België niet.

Eventueel gebaseerd op Interstate 101, wat dan ook de reden zou zijn waarom ze de naam 1 eraan geven, omdat ze de 10 weglaten.

Je bent zeker verwart met de US-101, die in Los Angeles eindigt. Een Interstate 101 bestaat namelijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat er veel te veel gespeculeerd wordt over mogelijke steden, nu is dat natuurlijk wel leuk om te lezen en al helemaal niet verkeerd, maar sommigen gaan echt belachelijk ver zoeken. Bijvoorbeeld bij die speculaties over de Los Puerta Freeway en Salt Lake City. Waarom zal er in hemelsnaam een stad komen die honderden kilometers van Los Santos afligt in GTA V komen? De enige stad die er bij zal KUNNNEN is San Diego en die kans acht ik nog erg klein.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat er veel te veel gespeculeerd wordt over mogelijke steden, nu is dat natuurlijk wel leuk om te lezen en al helemaal niet verkeerd, maar sommigen gaan echt belachelijk ver zoeken. Bijvoorbeeld bij die speculaties over de Los Puerta Freeway en Salt Lake City. Waarom zal er in hemelsnaam een stad komen die honderden kilometers van Los Santos afligt in GTA V komen? De enige stad die er bij zal KUNNNEN is San Diego en die kans acht ik nog erg klein.

Dat lijkt me dan te pessimistisch. Sorry dat ik het zeg. Maar de grootste en de meest ambitieuze game ? Ik vind Liberty City groter dan Los Santos, wat ook logisch is omdat LA kleiner is dan NYC. Met de countryside zou dit ongeveer overeenkomen.

Neen, men gaat niet zeggen dat het de grootste en de meest ambitieuze game is.

De speculaties over de LP Freeway lijken me toch niet slecht. SLC is idd te ver gezocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Het complotbreintje werkt weer op volle toeren. Ben altijd de eerste die iets ziet dat niet klopt enzo... vandaar dat ik dus op alle details let.

Iets wat in het voordeel van San Fierro speelt (en evt. Las Venturas ten gevolge)

2q9iayx.png

2ptt992.png


mounta10.jpg

125sxsi.png

Mensen, dit kan geen toeval meer zijn. Dit samengezet met mijn vorige post, de I-5 theorie, en de mogelijkheid dat er ook al een screen van Yosemite National Park verscheen. Westelijk zijn er geen bergen, want de plek moet bereikbaar zijn, en we zitten al op 250 (?) km van San Francisco, en al 400-450 km verwijderd van LS. Ik ga nog wat verder zoeken en het bewijs van de Yosemite screen (NIET DEZE SCREEN, maar een andere. Deze screen is waar het pijltje staat.) nog een beetje proberen te staven =)

Bewerkt: door Vahnstad
berichten samengevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

@ Vahnstad: goed werk. :) Geen detail gaat jou voorbij, en elke positieve hint omtrent aanwezigheid van San Fierro maakt mij enthousiaster. :)

Nu heb ik sowieso een persoonlijke obsessie met San Fransisco en haar cultuur. Al mag van mij ook San Fierro bewaard worden voor GTA VI, maar dan moet die zich wel in de jaren 60 afspelen.

Maar....ach wat lul ik ook SAN FIERRO MOET HIERINNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!

Vahnstad heeft al erg steekhoudende argumenten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt. Er zijn trouwens 3 windmolenparken, waarvan er een paar zijn die Palm Springs claimen, en ik die Bakersfield claim.

Waarom ?

De screen toont veel dirtwegetjes, en op de heuvels en bergen is er andere vegetatie (veel stijlere bergEN -en volgens 1 iemand zou die berg dan nog eens Mt Chilliad zijn, of de berg uit de trailer, wat helemaal niet klopt, en geen cliffplateau)

8xpjrp.png

http://www.gtaforum....nder-de-muziek/ Luister eens naar de trailer op 0:28 (het kan zijn dat je de autosnelweg niet op de foto ziet, maar je moet hem horen.)

rasyv4.jpg

Dit daarentegen lijkt er echter meer op door de omliggende heuvels en bergen (bergen in het N). Kan echter niet een betere foto nemen, aangezien dit de enige was.

tehachapi.png

Kijk ook eens naar de logo's (en dan naar de screen ;) )

Bewerkt: door Vahnstad
Link to comment
Delen op andere websites

Vahnstad, mijn complimenten voor je speurwerk. Klinkt allemaal heel aannemelijk. Theorie van de watertoren is ook heel goed mogelijk, hoewel er toch duidelijke verschillen te zien zijn en er waarschijnlijk nog wel meer van die dingen in de woestijn staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Vahnstad, mijn complimenten voor je speurwerk. Klinkt allemaal heel aannemelijk. Theorie van de watertoren is ook heel goed mogelijk, hoewel er toch duidelijke verschillen te zien zijn en er waarschijnlijk nog wel meer van die dingen in de woestijn staan.

Ja deels speurwerk. Eigenlijk is het voorgekauwd in GTAForums.com. En werk ik het uit.

Wordt wel een zeer grote map, een map met een enorme diameter, maar met maar 1 stad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ziet het wel zitten. Beseffen jullie hoe groot dit gaat worden? :)

Het bevalt me eigenlijk wel: een enorme, bruisende stad, en een groot stuk natuurgebied (wat waarschijnlijk rustiger zal zijn). Heerlijk, die afwisseling.

Vergis je niet: Liberty City in GTA IV was al enorm, en dat was dan nog verdeeld in eilandjes, wat de illusie wekte dat het 3 of 4 "iets kleinere steden" aan elkaar verbonden waren.

Los Santos gaat het nu in zijn eentje doen - oké, mét een natuurgebied dat de nodige ruimte in beslag zal nemen, maar dan nog. Los Santos zal denk ik wat meer eruit zien als "1 stad" in tegenstelling dus tot Liberty City, waardoor het sowieso al groter overkomt, denk ik.

Voor de duidelijkheid. De map is nu dus GROTER dan ooit, dus GROTER dan de map uit San Andreas:

gtasa_empty_map.jpg

Zie je Los Santos, rechtsonder? Straks wordt dat dus bijna net zo groot als die hele map, plus nog een flink natuurgebied.

Misschien klinkt het op papier weinig, "alleen Los Santos en een natuurgebied", maar ik weet zeker dat het in de praktijk een enorm gebied zal zijn. Probeer je maar voor te stellen hoe lang je erover deed om in GTA: SA van de ene hoek naar de andere hoek van de map te rijden - en dan nog langer. ;)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...