Jump to content

OG-J

Recommended Posts

Iemand al opgevallen dat er nog geen luchthaven is gespot op de foto's en trailer?

Want al in iedere GTA is er wel één luchthaven waar je kei snel kan rijden!

346qc5g.jpg

2lsjfc8.png

Het omcirkelde gebouw doet denken aan de Theme Building van Los Angeles (Santos) International Airport. De haven en het vliegveld liggen in Los Angeles redelijk dichtbij elkaar, dus het zou zomaar kunnen dat dit inderdaad de luchthaven is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • Phoenyxar

    26

  • Vahnstad

    24

  • Jesperkaj

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind deze screen ook zeker mooi! Moet je eens kijken hoe groot de mount chilliad wel niet wordt, en ik vind het ook zeker leuk dat we weer parachutes hebben en treinen :klap: !

Bron: gameinformerGrand-Theft-Auto-V_2012_11-12-12_011.jpg

Bewerkt: door Rockpoort
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de titel van dit topic even aangepast (van LS + SF + LV naar Locatie), aangezien het al langer hoe meer op een algemeen locatietopic is beginnen te lijken. De oude titel dekte de inhoud dus niet meer, en zo wordt 't centrale GTA V-topic ook wat ontlast.

Kortom: alles omtrent de map mag hier dan ook nu gepost worden, dus schroom niet om (gekke) gedachtegangen te plaatsen! Tot zover deze huishoudelijke mededeling ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens een website zal wereld meteen vanaf het begin in zijn geheel toegankelijk zijn (klik) .

Tsja, dan is dat officieel he :( Vind het wel leuk, omdat je word gedwongen om de missie's te spelen. Nu is die motivatie een beetje weg...

Las trouwens op gamer.nl dat het spel 50 uur gaat duren. Was in een beetje rare vorm gebracht. Maarja

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik maar van gang gaan in dit hernoemde topic:

In de screenshots zien we alvast enkele prachtige locaties. Nu pas zie je echt hoe groot de map wordt.

Gebouwen lijken mij ook onder locaties te vallen en op dat vlak worden we ook verwend. Kijk maar naar het FIB-gebouw. Daar zou ik wel eens willen binnenvallen. Verder gaan er ook sowieso banken zijn, omdat dat een belangrijk element wordt.

Op de screenshots zien we ook het Vinewood sign van wat verder, zie je pas echt hoe mooi het is. Ook een chique wijk ervoor, zoals het hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... wat suggereeer je dan? Dat Las Puerta een omliggende stad zal zijn? Het kan evengoed een boorstad zijn zoals vb. Jesperkaj hier eerder aanhaalde.

Las trouwens op gamer.nl dat het spel 50 uur gaat duren.

Ach ja, het had langer gemogen maar over 50 uur ga je mij niet horen klagen, dat is toch al een mooie brok (brokje) :D

Heb net ook gehoord dat de map ongeveer 5 keer groter zou worden dan RDR GTA IV, dat is om het heel simpel te stellen: belachelijk groot, ik ga dus de komende 3 jaar niet meer buiten komen, want ik zal bezig zijn elke vierkante centimeter van de map uit te kammen en kapot te rijden.

Edit: zou het dan toch kloppen dat Los Santos als stad groter zal worden dan RDR+IV+SA...? :cab:

Het zijn daarbij niet alleen de schitterende plaatjes, ook de schaal is op z’n zachtst gezegd indrukwekkend. Voor de kenners: het Los Santos van GTA V is groter dan de gecombineerde werelden van GTA: San Andreas, GTA IV en de westerngame Red Dead Redemption - ook uit de studios van Rockstar Games afkomstig. Voor de niet-kenners: de oppervlakte mag je gerust onder de categorie absurd gigantisch scharen.

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens een website zal wereld meteen vanaf het begin in zijn geheel toegankelijk zijn (klik) .

Heeft iemand enig idee hoe die site aan die informatie komt?? Staat dat in GameInformer? Dacht het niet toch?

EDIT: laat maar, het stukje zegt het zelf al, verkeerd gelezen xD

hieronder: ja, ik had het al gelezen :) Ik las het eerst iets te snel ;p

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...