Jump to content

OG-J

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • Phoenyxar

    26

  • Vahnstad

    24

  • Jesperkaj

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Boven de nummerborden van auto's staat duidelijk San Andreas, en niet Los Santos.

Er zijn vliegtuigen, dus zou een beetje saai zijn als je alleen over Los Santos kon vliegen.

Je ziet ook een stukje van de Dessert, en als je San Andreas al is gespeelt hebt weet je dat de Dessert bij Las Venturas hoort, en niet bij Los Santos.

Al een paar dingen waardoor mijn mening dus naar LS, SF en LV gaat.

En misschien is het met de trailer hetzelfde als bij de trailer van San Andreas.

In de 1e trailer zag je alleen Los Santos, en in de 2e trailer zag je stukken van Los Santos, San Fierro en Las Venturas.

Misschien zien we in de 2e trailer meer steden? Is er eigelijk al aangekondigd wanneer die uitkomt?

Later! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Boven de nummerborden van auto's staat duidelijk San Andreas, en niet Los Santos.

Zoals het hoort, aangezien in de VS boven de nummeborden de naam van de staat en niet de stad staat; dus San Andreas en niet Los Santos, dat is dus op zich niks dat er naar verwijst dat er andere steden zijn.

Daarbij zou ik vooral stoppen met te kijken naar San Andreas, want naast LA ligt ook een woestijn (niet direct natuurlijk maar toch), die woestijn hoeft niet bij LV te horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Boven de nummerborden van auto's staat duidelijk San Andreas, en niet Los Santos.

Zoals het hoort, aangezien in de VS boven de nummeborden de naam van de staat en niet de stad staat; dus San Andreas en niet Los Santos, dat is dus op zich niks dat er naar verwijst dat er andere steden zijn.

Daarbij zou ik vooral stoppen met te kijken naar San Andreas, want naast LA ligt ook een woestijn (niet direct natuurlijk maar toch), die woestijn hoeft niet bij LV te horen.

Hoeft niet natuurlijk, maar als ze het zo indelen als GTA SA, zou Las Venturas er dus ook in zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

-_-"

Serieus mensen....

Voor de zoveelste keer, Los Santos ligt in San Andreas, San Andreas is de staat!!!!

In Amerika heb je het vaker dat de naam van de staat boven je nummerbord staat, niks bijzonders.

Dus mensen alsjeblieft haal geen idiote gedachten in je hoofd, Rock* heeft al na de trailer bevestigd dat het enkel Los Santos zal zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

In de eerste instantie dacht ik alleen Los Santos, maar als je even goed de trailer bekijkt, zie je grote snelwegen en vliegtuigen.

Hopelijk zitten Las Venturas en San Fierro er ook in maar dat wordt dan heel erg gigantisch.

Ik denk eerlijk gezegd dat Rockstargames alleen een remake van Los Santos zal maken en dan zo gedetailleerd en groot mogelijk. Maar goed, dat zullen we wel in de next upcoming GTA trailers wel zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kan je het nog niet weten of San Fierro en Las Venturas er zijn..

Een ding is wel zeker dat Los Santos er is want daar gaat het verhaal over zoals je ziet in de trailer.

Er word duidelijk gemaakt dat de man die alles verteld een nieuwe start wilt maken in Los Santos.. er word niet verteld over San Fierro en Las Venturas. Dus voor mij is het nog steeds een raadsel ook al heb ik gestemd..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar Rockstar heeft wel gezegd dat het om Los Santos en omgeving ging. Ik weet niet of het deze woorden letterlijk waren, want SF en LV zijn natuurlijk ook een deel van de omgeving van LS. Ga ik toch nog eens opzoeken wat ze hebben gezegd.

"Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created."

Zelfs als ik het zeer breed wil interpreteren, kan ik niet zeggen dat SF en LV erin zitten. Zelf heb ik een maand geleden gestemd op Los Santos en omringende steden, al zullen dat maar kleine steden zijn naar mijn mening, en ik ben nog niet van mening veranderd ondertussen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat LV/SF erin zitten... Maar wel dorpjes als Dillimore, Blueberry en Palomino Creek. Anders is het wel heel klein ineens. Alhoewel, ze kunnen LS natuurlijk zo groot en gedetailleerd maken als ze willen :)

Alleen jammer als er geen vliegtuigen zijn... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Vliegtuigen zullen er wel inzitten hoor Dutchy, anders zou R* een beetje afdoen voor hun fans en die fout gaan ze niet maken.

Ik zie gewoon Los Santos met wat omliggende voorsteden die wel een redelijke omvang hebben, Los Santos op zichzelf 4-5 keer groter dan Liberty City... Dat zou ossum zijn ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat LV/SF erin zitten... Maar wel dorpjes als Dillimore, Blueberry en Palomino Creek. Anders is het wel heel klein ineens. Alhoewel, ze kunnen LS natuurlijk zo groot en gedetailleerd maken als ze willen :)

Alleen jammer als er geen vliegtuigen zijn... :(

Ik denk dat we wel een Los Santos van een grote omvang mogen verwachten, en ik geloof dat de omliggende dorpjes mee zullen evolueren. Dus niet dat je maar 4 blokken huizen hebt die samen een stad vormen, maar echt iets groter. Iets van de grootte van een paar wijken in SA

Link to comment
Delen op andere websites

Echte 'dorpjes' die het ook echt waard zijn om voorsteden te noemen, voorsteden ter grootte van laten we zeggen Alderney (of iets kleiner: Dukes)

Ik zie er gewoon naar uit om rond te rijden/lopen/wandelen in een enorme stad en dan wat te verdwalen om dan op plaatsen terecht te komen die ik nog nooit eerder had gezien, gewoon prachtig gevoel ;3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...