Jump to content

OG-J

Recommended Posts

Ik denk(hoop) alleen Los Santos en omgeving. Ik denk dit omdat alleen Los Santos in de trailer voorkwam. Het kan ook zijn dat ze van iedere stad een aparte trailer maken. Ik hoop alleen Los Santos omdat ik toch wel van een grote, uitgebreide stad hou die niet zo klein moet zijn als die in GTA SA :) Ik zat meer te denken aan de grote van Liberty City in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • Phoenyxar

    26

  • Vahnstad

    24

  • Jesperkaj

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voor mij is LA wel genoeg met wat boeren landschappen. Misschien net zoals SA. Want LA Noire die heeft volgens mij de grootste map van de spellen van R* en ik vond het nogal moeilijk om ergens heen te gaan. Dus het hoeft van mij niet al te groot. Zoiets al IV, RDR of SA vindt ik groot genoeg. Misschien nog een stadje erbij maar ik wil geen mega grote stad waar ik de weg kwijt raak :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit staat op de Site van R* "Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created." Je kunt het hier vinden.

Hierom weet ik dus 99% zeker dat hij alleen Los Santos is en Omgeving. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk (en hoop ook een beetje) dat het alleen een ruim uitgebreide Los Santos zal zijn, met een enorm strand (met pier), countrysides en een grote berg (zoals Mount Chiliad, met misschien een laagje sneeuw op de top), en misschien weer wat kleine dorpjes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Zou het niet kunnen dat GTA V enkel over Los Santos en omgeving gaat, maar dat de snelwegen naar het einde van de map gaan met een verwijzing naar Sf of LV. Later volgen er dan uitbreidingen zoals L&D en tBOGT na GTA IV maar dan met de stad van SF en LV die dan laden als je de map uitrijd.

Bewerkt: door Tomato
Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet kunnen dat GTA V enkel over Los Santos en omgeving gaat, maar dat de snelwegen naar het einde van de map gaan met een verwijzing naar Sf of LV. Later volgen er dan uitbreidingen zoals L&D en tBOGT na GTA IV maar dan met de stad van SF en LV die dan laden als je de map uitrijd.

Nee, want GTA V maakt gebruik van dezelfde engine als GTA IV ( Toch? ) , dus dat map laden gaat er niet inkomen :N.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wilt nog niet zozeer zeggen dat het onmogelijk is hoor, de RAGE-engine zou zo'n feature best kunnen dragen, maar in hoeverre dat Rockstar zoiets zou willen maken om het er dan via zo'n vrij "lame" laadscreentje te laten laden is echt wel zogoed als onbestaande, ze willen hier een zo goed als perfecte GTA van maken dus dit is waarschijnlijk niet haalbaar :3

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, ze hebben het bij VC ook gedaan. Als je trouwens een map maakt met die drie steden, stel je dan eens voor hoe gigantisch die wel niet moet zijn. Dan maakt het me echt niets uit dat ik af en toe eens een laadschermpje moet ondergaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het op een xbox360 past zonder dat ik steeds cdtje moet verwisselen, dus hou die map maar klein (maar groter dan gta IV) en de verhaallijn heel goed :sigaar: Liever een goed verhaal met leuke dingen te unocked en mooie graphics dan een GIGANTISCHE map.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, ze hebben het bij VC ook gedaan. Als je trouwens een map maakt met die drie steden, stel je dan eens voor hoe gigantisch die wel niet moet zijn. Dan maakt het me echt niets uit dat ik af en toe eens een laadschermpje moet ondergaan.

VC - 2002

GTA V - 2012/2013 , dat is niet meer van deze tijd he...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...