Jump to content

OG-J

Recommended Posts

Omdat "San Andreas" al sinds GTA: SA de naam is van de staat waar Los Santos zich in bevindt, in de VS is het nu éénmaal gebruikelijk om de naam van de staat boven de nummerplaat te hebben staan. Zo staat er op de nummerplaten in IV ook "Liberty State" op (wel vanonder denk ik). Enkel Los Santos dus voor V, geen reden om te denken dat er meerdere steden zullen zijn ;)

Edit: op de nummerplaten van IV staat "Liberty City State" waar de naam van de staat hoort te staan, dus niet simpelweg "Liberty State"

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • Phoenyxar

    26

  • Vahnstad

    24

  • Jesperkaj

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je hebt deze vraag al gesteld in statusupdates en daar is er al op geantwoord. Bovendien kwam bij het verschijnen van de trailer dezelfde vraag op bij veel mensen. Het antwoord is simpel:

in de Verenigde Staten staat altijd de staat op de nummerplaat. Dat zal je zien bij afbeeldingen als je 'nummerplaten Verenigde Staten' bij Google intypt. Aangezien Los Santos een stad is en in de staat San Andreas ligt, staat er SA op de nummerplaten.

Misschien stond op GTA IV wel Liberty City op de borden (dat weet ik niet precies). Aangezien LC is geïnspireerd op New York en New York naast een stad ook meteen de staat is (als ik mij niet vergis) is dat ook weer meteen verklaard.

Dit was trouwens vroeger ook de gewoonte in Frankrijk, waar je altijd het nummer van de regio zag waaruit de auto kwam.

Om even verder te gaan op kentekens in de trailer/screenshots: ik heb het nagekeken en voorlopig zijn er nog geen 2 dezelfde nummerplaten opgedoken.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Is zo'n nieuw topic nou echt nodig, aangezien je deze vraag ook al in dit topic postte en ook een statusupdate erover moest plaatsen?

Mijn post uit dat topic:

Zoals ik al in m'n statusupdate had vermeld is het in de Verenigde Staten gebruikelijk om de staten bovenaan de nummerplaten te vermelden. Als je in Los Angeles zou rondrijden zal je ook nummerplaten tegenkomen waar 'California' bovenaan vermeld staat. Aangezien Los Santos gelegen is in de staat San Andreas, wordt er dus 'San Andreas' bovenaan de nummerplaten vermeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Man. Ik hoopte echt dat er misschien nog kans was voor SF en LV. Jammer, maar jullie hebben gelijk. cool2.gif Ik dacht dat ze alleen maar steden op kentekenplaten in gta deden. Deden ze ook in San Andreas en Vice City en gta IV.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Is zo'n nieuw topic nou echt nodig, aangezien je deze vraag ook al in dit topic postte en ook een statusupdate erover moest plaatsen?

Mijn post uit dat topic:

Zoals ik al in m'n statusupdate had vermeld is het in de Verenigde Staten gebruikelijk om de staten bovenaan de nummerplaten te vermelden. Als je in Los Angeles zou rondrijden zal je ook nummerplaten tegenkomen waar 'California' bovenaan vermeld staat. Aangezien Los Santos gelegen is in de staat San Andreas, wordt er dus 'San Andreas' bovenaan de nummerplaten vermeld.

Ik plaatste deze topic omdat gta in de vorige gta's alleen de steden op kentekenplaten zetten. En omdat ik het raar vond dat je San Andreas een staat kan noemen terwijl alleen LS en SF alleen in Callifornie liggen en niet LV. Ik hoopte gewoon op antwoorden dat er een kans is voor LV en SF. smile3.gif

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Is zo'n nieuw topic nou echt nodig, aangezien je deze vraag ook al in dit topic postte en ook een statusupdate erover moest plaatsen?

Precies, topics samengevoegd. ^_^

Rockstar heeft nog steeds helemaal niets gezegd over LV en SF, anders zouden ze toch al wel een tipje van de sluier opgelicht hebben? Mij maakt het niet uit, zo lang er maar meer dan genoeg bewegingsvrijheid is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De stad is al groot genoeg voor mij, ik vind het eigenlijk niet zo erg dat SF en LV er niet bij zitten want, de stad gaat zo goed verdeeld zijn (met hun eigen karakter).

Ik zal er toch wel 2 maand overdoen alvorens ik heel de staat San Andreas heb verkend.

Link to comment
Delen op andere websites

Is zo'n nieuw topic nou echt nodig, aangezien je deze vraag ook al in dit topic postte en ook een statusupdate erover moest plaatsen?

Precies, topics samengevoegd. ^_^

Rockstar heeft nog steeds helemaal niets gezegd over LV en SF, anders zouden ze toch al wel een tipje van de sluier opgelicht hebben? Mij maakt het niet uit, zo lang er maar meer dan genoeg bewegingsvrijheid is. :puh:

Misschien houden ze het mooi verborgen. Hun doel was toch de speler te verbazen? Stel je nu eens voor dat je niet de grootte van de map krijgt die je in gedachte had, maar 3x die grootte. Dat vind ik toch wel meetellen als verrassing.

Het zou eens waar moeten zijn. Gelukkig neem ik genoegen met Los Santos om door te dwalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf er bij dat ik me niet kan voorstellen dat Rockstar vanaf de allereerste informatie onmiddelijk al z'n kaarten op tafel legt :puh: Ze brengen een trailer uit en dan maanden en maanden stilte. No way dat dan in het begin iedereen perfect weet dat het 'enkel Los Santos' gaat zijn.

En er dan gevechtsvliegtuigen in stoppen om gewoon over één gigantische stad te vliegen? Maak daar in mijn ogen maar een paar verschillende gigantische steden van.

En ik weet het Phoenyxar, ik hou nog steeds vol :D :D

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

En er dan gevechtsvliegtuigen in stoppen om gewoon over één gigantische stad te vliegen?

Dat er gevechtvliegtuigen in het spel zitten heb ik misschien wel een verklaring voor.

Zo'n 150 kilometer van Los Angeles ligt middenin de Mojave woestijn het stadje Barstow. Vlakbij dit stadje liggen er allemaal complexen van het Amerikaanse leger. Wellicht dat GTA V zijn eigen 'Area 69' krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien houden ze het mooi verborgen. Hun doel was toch de speler te verbazen? Stel je nu eens voor dat je niet de grootte van de map krijgt die je in gedachte had, maar 3x die grootte. Dat vind ik toch wel meetellen als verrassing.

Het zou eens waar moeten zijn. Gelukkig neem ik genoegen met Los Santos om door te dwalen.

Tuurlijk is dat mogelijk, maar is het niet in eerste instantie het doel om veel te verkopen? Denk dat ze dan al wel een beetje hadden laten vallen.. Maar zeg nooit nooit ^_^

En er dan gevechtsvliegtuigen in stoppen om gewoon over één gigantische stad te vliegen?

Omdat er ook veel terrein rondom de stad ligt? Wellicht Red County, Flint County en Whetstone er ook nog bij? En dan alles op grotere schaal... Kan een heel groot gebied zijn! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...