Jump to content

[LA] zal LA Noire op pc werken?


GTAIVgamer

Recommended Posts

Goeiedag Rockstar Games!!!

Ik heb hier een vraagje

Zal L.A. Noire op m'n laptop werken?

PC specs:

CPU: Intel Core i7-2630QM 2GHz with Turbo Boost up to 2,9 GHz

NVIDIA GeForce GT 540M, Up to 2741 MB TurboCache

4 GB DDR3 Memory

750 GB HDD

Met vriendelijke groeten!!!

Veel plezier verder met Rockstar games!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hi,

ik denk het wel maar ben daar eerlijk gezegt geen specalist in.

Voor de rest staat dit topic een beetje verkeerd.

Er is een speciaal sub forum helemaal gewijd aan l.a. noire dus daar kun je al je vraagen kwijt :D

Mvg

xoex23

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult hem waarschijnlijk niet kunnen spelen...

Ik heb de systeemeisen even opgezocht en die van jou zitten er net onder. Misschien dat je hem kunt spelen als je alles op het laagste niveau zet, maar ook dan weet ik het nog niet zeker.

Verder moet je de volgende keer even in het goede forum je vraag over L.A. Noire stellen. Dit is het GTA V forum, en dus het verkeerde topic ;)

Groet, Doemar

(ik doe MBO ICT4 (eerste jaar) opleiding, dus heb er wel het één en andere verstand van ;))

Bewerkt: door Doemar
Link to comment
Delen op andere websites

Houdt met laptop altijd rekening mee dat hier wat andere regels voor gelden als voor een gewone desktop computer. Bij een laptop wordt alles gedeeld.

Als ik zo naar je laptop kijk, dan denk ik dat je geen echte gaming laptop hebt, maar een huis-tuin-en keuken geval. Wat oudere spellen zul je wel kunnen draaien, maar nieuwe kun je vergeten.

L.A. Noire zul je niet kunnen draaien op je laptop, omdat de processor net te laag is en de videochip is de bottleneck. Zelfs op laag gaat niet.

Je zult hem waarschijnlijk niet kunnen spelen...

Ik heb de systeemeisen even opgezocht en die van jou zitten er net onder. Misschien dat je hem kunt spelen als je alles op het laagste niveau zet, maar ook dan weet ik het nog niet zeker.

Verder moet je de volgende keer even in het goede forum je vraag over L.A. Noire stellen. Dit is het GTA V forum, en dus het verkeerde topic ;)

Groet, Doemar

(ik doe MBO ICT4 (eerste jaar) opleiding, dus heb er wel het één en andere verstand van ;))

Niet om 1 of ander, maar is het nu nodig om te gaan pochen over je opleiding. Ik vermeld ook niet overal dat ik ict'er ben. Het doet me een beetje denken aan de mannen van groenvoorziening die zeggen dat ze verstand van tuinen hebben omdat ze bij de groenvoorziening zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm sorry dat ik hier als eerste jaars Informatica-student op de universiteit binnenval, maar een I7 processor met een GT540M (wat zowat de op één na beste specs zijn dat een huidige laptop) moet L.A. Noire toch zeker aankunnen. Zeker als je hier (en op andere sites) ziet dat de systeemeisen beginnen bij een dual core en 8600GT...

>>> Door Svenie: Wat moet ik met zo'n jongen aanvangen? Zomaar komen binnenvallen alsof het niets is.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Niet om te pochen maar ik met mijn metaalbewerking opleiding en voorgaand auto technicus opleiding weet ik toch zeker dat die laptop LA Noire gaat draaien.

Minimaal is een 8600GT, daar zit ie boven, daarnaast draait GTA IV ook op dezelfde engine en zit ook rond dezelfde specs(Recommended is 8600GT) en ook zat mensen kunnen die game draaien op een 540M en in combinatie met een i5 of i7 gaat ie zeker goed draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet om te pochen maar ik met mijn metaalbewerking opleiding en voorgaand auto technicus opleiding weet ik toch zeker dat die laptop LA Noire gaat draaien.

Minimaal is een 8600GT, daar zit ie boven, daarnaast draait GTA IV ook op dezelfde engine en zit ook rond dezelfde specs(Recommended is 8600GT) en ook zat mensen kunnen die game draaien op een 540M en in combinatie met een i5 of i7 gaat ie zeker goed draaien.

Zal het op maximum settings draaien of bijna?

Groetjes!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Niet om te pochen maar ik met mijn metaalbewerking opleiding en voorgaand auto technicus opleiding weet ik toch zeker dat die laptop LA Noire gaat draaien.

Minimaal is een 8600GT, daar zit ie boven, daarnaast draait GTA IV ook op dezelfde engine en zit ook rond dezelfde specs(Recommended is 8600GT) en ook zat mensen kunnen die game draaien op een 540M en in combinatie met een i5 of i7 gaat ie zeker goed draaien.

Zal het op maximum settings draaien of bijna?

Groetjes!!!

Maximum zal hem niet worden, medium/high zal aardig in de buurt zijn omdat je voor recommended/very high een GTX580 nodig hebt, en in je geval is de videokaart de bottleneck.

Wil je perse maximaal willen draaien zul je een desktop moeten kopen met hogere specs.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet om te pochen maar ik met mijn metaalbewerking opleiding en voorgaand auto technicus opleiding weet ik toch zeker dat die laptop LA Noire gaat draaien.

Minimaal is een 8600GT, daar zit ie boven, daarnaast draait GTA IV ook op dezelfde engine en zit ook rond dezelfde specs(Recommended is 8600GT) en ook zat mensen kunnen die game draaien op een 540M en in combinatie met een i5 of i7 gaat ie zeker goed draaien.

Zal het op maximum settings draaien of bijna?

Groetjes!!!

Maximum zal hem niet worden, medium/high zal aardig in de buurt zijn omdat je voor recommended/very high een GTX580 nodig hebt, en in je geval is de videokaart de bottleneck.

Wil je perse maximaal willen draaien zul je een desktop moeten kopen met hogere specs.

Medium/high is ook goed,

thx!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee die zal waarschijnlijk nog niet gaan werken op welke pc dan ook.

Na installatie van verplichte patch gaat het mis. Dan start de game opnieuw op, althans dat zou moeten.

Komt er wel een opstartblok dat weer verdwijnt, net zoals bij GTA, gebeurt er niets.

Mijn pc is helemaal goed en virusvrij.

Ik raad het af om de game te kopen. Zelf stuur ik 'm terug, want het werkt gewoon niet.

En ik heb alles geprobeerd, maar niets hielp. Ik heb de moed bij LA Noire dus opgegeven voor pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Die laptop kan het gemakkelijk aan. Ik heb ook een laptop en l.a. noire met het enige verschil dat ik een i5-2410 processor heb. Ik speel het spel nu al 2 dagen probleemloos (ik kreeg hem eerder binnen vandaar) maar heb hem op medium. En dat probleem van S. Knoop heb ik gelukkig niet. Mag ik vragen (aan S. Knoop) wat voor computer/laptop het is?

Link to comment
Delen op andere websites

Die laptop kan het gemakkelijk aan. Ik heb ook een laptop en l.a. noire met het enige verschil dat ik een i5-2410 processor heb. Ik speel het spel nu al 2 dagen probleemloos (ik kreeg hem eerder binnen vandaar) maar heb hem op medium. En dat probleem van S. Knoop heb ik gelukkig niet. Mag ik vragen (aan S. Knoop) wat voor computer/laptop het is?

acer aspire 5750G

Link to comment
Delen op andere websites

Houdt met laptop altijd rekening mee dat hier wat andere regels voor gelden als voor een gewone desktop computer. Bij een laptop wordt alles gedeeld.

Als ik zo naar je laptop kijk, dan denk ik dat je geen echte gaming laptop hebt, maar een huis-tuin-en keuken geval. Wat oudere spellen zul je wel kunnen draaien, maar nieuwe kun je vergeten.

L.A. Noire zul je niet kunnen draaien op je laptop, omdat de processor net te laag is en de videochip is de bottleneck. Zelfs op laag gaat niet.

Je zult hem waarschijnlijk niet kunnen spelen...

Ik heb de systeemeisen even opgezocht en die van jou zitten er net onder. Misschien dat je hem kunt spelen als je alles op het laagste niveau zet, maar ook dan weet ik het nog niet zeker.

Verder moet je de volgende keer even in het goede forum je vraag over L.A. Noire stellen. Dit is het GTA V forum, en dus het verkeerde topic ;)

Groet, Doemar

(ik doe MBO ICT4 (eerste jaar) opleiding, dus heb er wel het één en andere verstand van ;))

Niet om 1 of ander, maar is het nu nodig om te gaan pochen over je opleiding. Ik vermeld ook niet overal dat ik ict'er ben. Het doet me een beetje denken aan de mannen van groenvoorziening die zeggen dat ze verstand van tuinen hebben omdat ze bij de groenvoorziening zitten.

Het was ook helemaal niet mijn intentie om op te scheppen over mijn opleiding. Wilde alleen even laten weten dat ik ICT doe, en er dus niet iemand reageert die totaal geen verstand van pc's heeft.

Daarnaast heb ik even de specs er opnieuw bijgepakt:

Mijn conclusie;

Deze pc zal LA Noire inderdaad wel aankunnen, ik heb te haastig vergeleken.

Nu ik lees van GolfG60 dat LA Noire op dezelfde engine draait als GTA IV, dan zal hij hem ook zeker moeten kunnen draaien, omdat ik GTA IV net kan draaien met een Intel Core i3 processor en een ATI Mobility Radeon HD 5470 grafische kaart. Dit is lager dan de specs van de topicopener.

Nogmaals mijn excuses voor m'n fout ;)

Bewerkt: door Doemar
Link to comment
Delen op andere websites

Die laptop kan het gemakkelijk aan. Ik heb ook een laptop en l.a. noire met het enige verschil dat ik een i5-2410 processor heb. Ik speel het spel nu al 2 dagen probleemloos (ik kreeg hem eerder binnen vandaar) maar heb hem op medium. En dat probleem van S. Knoop heb ik gelukkig niet. Mag ik vragen (aan S. Knoop) wat voor computer/laptop het is?

Het zit namelijk zo; mijn PC zit in alle opzichten boven de minimale vereisten om het te kunnen spelen.

Ik heb de game geïnstalleerd gekregen na lang worstelen. En ik ga starten via snelkoppeling op scherm.

De code om te activeren ingevuld. Dat ging goed. Dan moet je een verplichte patch installeren, dus doe ik dat.

Daarna zou het spel zichzelf afsluiten en opnieuw opstarten. Staat ook in het boekje. Maar ik krijg wel een laadblock in midden van scherm.

Daarna gaat deze weg en moet het opstarten. Maar dat gebeurt niet.

Bij GTA IV heb ik dit probleem niet gehad. Daarbij had ik wat problemen met GFWL, maar dat kreeg ik na herinstallatie van datgeen wel goed.

En GTA IV heeft toch net iets meer geheugen nodig. LA Noire zou dus gewoon moeten kunnen draaien op m'n pc.

Waar kan ik terecht voor dit, want dat is me niet duidelijk. Ik heb trouwens een core i7-processor.

Alvast bedankt.

Bewerkt: door S.Knoop
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...