Jump to content

KillerZero86

Recommended Posts

Ik heb een of ander filmpje net zitten bekijken alhier:

En nou wou ik wel eens jullie mening horen: wat trekt jullie nou meer aan? Want hoewel 5 qua GFX er veel beter uitziet vind ik SA.. Beter. Het feit dat het zo onrealisitsch is trekt me enorm aan, ver boven realistisch bewegende touwen. Het hart is er een beetje uit in V, althans zo voelt het voor mij. Iemand anders die hetzelfde heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • thebig

    2

  • SpacyColours

    2

  • MisterDM

    2

Ik ben geen graphics-hoer, maar op dit moment kies ik toch voor GTA V. Ik heb wel weer zin gekregen in het realistisch besturen van auto's als in GTA IV (ik ga er tenminste vanuit dat dat zo is).

Nogmaals, als GTA V de physics van GTA IV heeft, dan zou ik racen liever in GTA: SA doen. Maar voor gewoon relaxed rijden, zou ik op GTA 5 gokken.

Link to comment
Delen op andere websites

Bepaalde onrealistische dingen in SA zijn gewoon leuker, in IV was alles heel serieus.

Echter vind ik de physics in IV gewoon top, meer van deze tijd. Heel stuk beter dan het houten klaas idee in SA :puh:

En dat het grafisch ook in orde is zie ik als een pluspunt.

Ik vind dat het "onrealistische" niet moet zitten in de mogelijkheden van de engine (o.a. graphics en physics), maar in de gameplay, dus qua mogelijkheden wat je in het spel kan doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het plezier wat je aan het spelen van GTA: San Andreas beleefd hebt, vergelijk je nu met een game die je nog nooit gespeeld hebt. Sterker nog, het is nog niet eens bekend wat je allemaal kunt gaan verwachten tijdens het spelen van deze andere game (GTA V). Het enige wat er tot nu toe bekend is, is hetgeen wat je in een kort filmpje van 1:25 minuten gezien hebt.

Oftewel: een game die je misschien wel 100 uur of meer hebt gespeeld, vergelijk je met een game die je 0 uur hebt gespeeld en waar nog nauwelijks feiten over bekend zijn. Een beetje een oneerlijke vergelijking, vind ik..

Link to comment
Delen op andere websites

Het plezier wat je aan het spelen van GTA: San Andreas beleefd hebt, vergelijk je nu met een game die je nog nooit gespeeld hebt. Sterker nog, het is nog niet eens bekend wat je allemaal kunt gaan verwachten tijdens het spelen van deze andere game (GTA V). Het enige wat er tot nu toe bekend is, is hetgeen wat je in een kort filmpje van 1:25 minuten gezien hebt.

Oftewel: een game die je misschien wel 100 uur of meer hebt gespeeld, vergelijk je met een game die je 0 uur hebt gespeeld en waar nog nauwelijks feiten over bekend zijn. Een beetje een oneerlijke vergelijking, vind ik..

Mee eens, dit topic zou pas gemaakt moeten zijn na het spelen van GTA 5. We hebben alleen nog een trailer gezien en kunnen dus niks over gameplay of realisme zeggen (buiten de graphics).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook heel raar dat je nu al zegt dat 'het hart uit de game is'. Je hebt een filmpje gezien van, ocharme, nog niet eens anderhalve minuut en dan ga je al zo'n grote uitspraken doen?

De graphics van GTA V zien er veel beter uit, het lijkt veel realistischer, er lijken meer mogelijkheden te komen, de omgeving is veel groter en gedetailleerder... Ik vond GTA SA echt een fantastische game, maar mijn voorkeur gaat, op basis van deze feiten, 100% uit naar GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt er maar net aan wat iemand het belangrijkst vindt. Ik vind gameplay het belangrijkst, er zijn zat mooiere games waar je voor GFX zou kunnen gaan. Gameplay van GTA V kan ik nog niet beoordelen, dus kan ik deze afweging nog niet maken. Anderen beoordelen op basis van andere dingen, dat zou best wel kunnen a.d.h.v. een trailer. Ondanks dat je het niet zeker weet, kan je wel een vermoeden hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een of ander filmpje net zitten bekijken alhier: *FILMPJE*

En nou wou ik wel eens jullie mening horen: wat trekt jullie nou meer aan? Want hoewel 5 qua GFX er veel beter uitziet vind ik SA.. Beter. Het feit dat het zo onrealisitsch is trekt me enorm aan, ver boven realistisch bewegende touwen. Het hart is er een beetje uit in V, althans zo voelt het voor mij. Iemand anders die hetzelfde heeft?

Maar dat wilt dus zeggen dat moest je misschien 5 jaar eerder geboren geweest zijn, dat je GTA2 de beste GTA ooit vond en dat je San Andreas te realistisch vond :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De techniek is niet stil blijven staan. Dus het is ook te verwachten dat er meer realisme in de game komt.

Ik zou zelf meer vergelijken met GTA IV. Zo vond ik het door de voorruit van auto knallen bij frontale botsing tegen bijv. een betonnen paal

een verbetering in realisme benaderen. Maar ik begrijp dat dit meer om een afspeelstad gaat.

Ik verwacht weer een game waarbij je je ogen uitkijkt in het begin.

Zelf ben ik zeer benieuwd naar wat de missies en het verhaal gaan brengen. Dat was bij SA al geweldig gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hier nog geen grote uitspraken plaatsen. Ik moet eerst GTA V maar eens spelen, en dan kan ik zeggen welke game ik het beste vind.

Maar, als de geruchten waar zouden zijn, kies ik toch op voorhand voor GTA V.

Een paar dagen geleden heb ik SA nog even geïnstalleerd gehad, maar daar had ik geen zin meer in. GTA VC blijft voor mij de beste game. Die graphics zijn bijna beter dan die van SA....

Al met al geef ik dus een mening wanneer ik GTA V heb gedpeeld, en niet nu al.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor wie heeft opgelet, deze vergelijkingsvideo staat ook hier in onze nieuwssectie over GTA V.. Al een aantal dagen. :{

Enfin, ik vind dat je deze twee sowieso niet moet vergelijken, totaal andere engines, totaal andere graphics. Het heet niet voor niets next gen sinds het niveau van de PS3, xbox360 en HD kaarten voor PC. Zo is de video ook niet bedoeld: De video laat een remake zien van de GTA V trailer in Los Santos van GTA:SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt er op dit moment nog niks over zeggen. GTA 5 is nog niet eens uit. Maar ik vrees er wel voor dat GTA 5 net zoiets wordt als deel 4 en dat is geen goed teken. 4 hebben ze de humor eruit gegooid, wat voorgaande delen juist zo leuk maakte. Met name San Andreas is hilarisch. Maar goed, ik zie wel wat 5 wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Maker van dit filmpje heeft géén leven..:7

Alleen al om de graphics kies ik GTA:V. Een game die 7 jaar oud is verliest het sowieso van een nieuwe game, tenzij GTA: V zwaar zuigt. Oja, ik speel SA:MP elke dag, dus het is nu niet dat ik SA niet leuk vindt. Maar de graphics moeten zwaar onderdoen voor V.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...