Jump to content

[LA] Technische problemen


S.Knoop

Recommended Posts

Klik 'option' in het block in beeld en kijk even hoe de resolutie staat afgesteld.

Als dat aangepast is naar hetgeen wat uw pc nodig heeft. Ook bij te lage afstelling kan dit haperen veroorzaken.

Speel je ook GTA IV, en zo ja, hoe loopt die game dan?

Ja ook dit is al compleet aangepast, GTA IV loopt heerlijk smooth, echt nooit problemen mee gehad, evenals Mafia 2

dus in dat opzicht is het wel een beetje vreemd dat LA Noire wel blijft haperen

Ik denk het geval dat je moet wachten op een patch vanuit R*, Gta IV had dit ook in het begin.

Wat je wel nog kan proberen zijn drivers vernieuwen.

weet je misschien wanneer deze Patch vanuit R* komt? ik had met GTA IV in het begin wel kleine problemen,

maar dat waren meer qua graphics enige problemen, ik hoop dat het nog wordt opgelost, anders zijn dit zure 40 euro geweest helaas

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sleepwalker

    15

  • S.Knoop

    8

  • Recruut

    7

  • Sammie_GTA

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

weet je misschien wanneer deze Patch vanuit R* komt? ik had met GTA IV in het begin wel kleine problemen,

maar dat waren meer qua graphics enige problemen, ik hoop dat het nog wordt opgelost, anders zijn dit zure 40 euro geweest helaas

Zou het niet weten helaas :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het spel vandaag gekocht.

ik heb het juist geïnstalleerd en probeerde het op te starten. werkte allemaal goed tot ik het na de patch nog eens wou proberen op te starten. Werkt niet :cry:

Heb in de post hierboven dezelfde truck geprobeerd(L.A. Noire.exe), maar het werkte bij mij niet.

Wat moet ik doen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het spel vandaag gekocht.

ik heb het juist geïnstalleerd en probeerde het op te starten. werkte allemaal goed tot ik het na de patch nog eens wou proberen op te starten. Werkt niet :cry:

Heb in de post hierboven dezelfde truck geprobeerd(L.A. Noire.exe), maar het werkte bij mij niet.

Wat moet ik doen?

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb ook de PC versie vandaag gekocht, geïnstalleerd en hij startte gewoon op, ik heb de patch meteen geïnstalleerd toen Rockstar Social daarom vroeg en toen ik het spel opnieuw moest opstarten kreeg ik het laadscherm en daarna niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer de DirectX die op cd van game staat apart en opnieuw te installeren. Ik kreeg de eerste keer een errormelsing en deed dit.

Toen was bij mij het probleem opgelost. Bij mij loopt LA noire net zo goed als GTA IV. En GTA heeft toch meer nodig dan LA Noire.

En bij LA Noire zit ook geen GFWL tussen wat bij GTA wel is. Dus ik snap eigenlijk ook niet hoe dat kan.

Ik ben al best ver en bij mij duikt er een ander probleem op. Na voltooiing van een zaak, volgens mij de 2e extra missie, gaat de game terug naar het hoofdmenu,

terwijl het verhaal nog verder gaat. Ja, heb even een walkthrough opgezocht op youtube waardoor ik weet wat erna moet volgen.

Zullen wel kinderziektes zijn die wel opgelost zullen worden door updates enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer de DirectX die op cd van game staat apart en opnieuw te installeren. Ik kreeg de eerste keer een errormelsing en deed dit.

Toen was bij mij het probleem opgelost. Bij mij loopt LA noire net zo goed als GTA IV. En GTA heeft toch meer nodig dan LA Noire.

En bij LA Noire zit ook geen GFWL tussen wat bij GTA wel is. Dus ik snap eigenlijk ook niet hoe dat kan.

Ik ben al best ver en bij mij duikt er een ander probleem op. Na voltooiing van een zaak, volgens mij de 2e extra missie, gaat de game terug naar het hoofdmenu,

terwijl het verhaal nog verder gaat. Ja, heb even een walkthrough opgezocht op youtube waardoor ik weet wat erna moet volgen.

Zullen wel kinderziektes zijn die wel opgelost zullen worden door updates enzo.

dus, even voor mezelf op een rijtje hoor haha :puh:

ik moet de DirectX die ergens tussen de bestanden staat apart en opnieuw installeren?

maar moet de game zelf verwijderd worden dan?

en dan zou die het weer moeten doen?

Ik hoop zeker dat er updates komen die mijn game smoother maken, want anders is het nogal een zure 40 euro :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

om jullie dan nog maar eens te laten zien waar het precies om gaat, heb ik hier een filmpje

van een minder erge versie wel is waar maar toch, dan zie je en begrijp je een beetje wat ik bedoel,

let vooral nit op de glitch want daar heb ik tot dusver geen last van :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook L.A. Noire op PC gekocht. Vreemd is dat het spel wel werkt op de laptop, maar niet op mijn desktop.

Wil hem graag op mijn desktop spelen, omdat de laptop niet de maximale systeemeisen heeft. Bovendien is de monitor van mijn desktop

groter en is de laptop niet van mij. Heb alles gedownload, .NET, C++, DirectX en laatste drivers van mijn ATI 5970 videocard.

Ben bang dat het spel ergens met de hardware 'botst'. Het spel geeft ook geen 'error-meldingen' aan, alleen het startscherm Wie kan

mij helpen? Heb alles al geprobeerd.

Bewerkt: door jack_the_mack_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook L.A. Noire op PC gekocht. Vreemd is dat het spel wel werkt op de laptop, maar niet op mijn desktop.

Wil hem graag op mijn desktop spelen, omdat de laptop niet de maximale systeemeisen heeft. Bovendien is de monitor van mijn desktop

groter en is de laptop niet van mij. Heb alles gedownload, .NET, C++, DirectX en laatste drivers van mijn ATI 5970 videocard.

Ben bang dat het spel ergens met de hardware 'botst'. Het spel geeft ook geen 'error-meldingen' aan, alleen het startscherm Wie kan

mij helpen? Heb alles al geprobeerd.

kan je het spel wat je gedownload hebt zo te lezen? daarvan de bestanden niet gewoon overzetten op je desktop

en opnieuw installeren daar met andere serial of zo? dan heb je toch misschien niet die problemen die je op je laptop wel hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

@Sleepwalker

Ik heb natuurlijk niet de productcode ingevoerd op de laptop. Wilde alleen maar weten of het spel opstartte en dat deed het.

Op de desktop doet het spel niks, helemaal niks.

misschien toch de legale kopen? < heb het zelf niet zo op de illegale downloads,

maarja bij legaal kopen kom je misschien wel mijn probleem tegen... dat zou dan weer

zonde van de 40 euro zijn. en ook mijn probleem is nog niet verholpen

Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt mij niet helemaal begrepen, maat. Heb je goed gelezen, kon je lezen dat ik de legale heb gekocht, maar goed.

Probleem opgelost, Zoals altijd heb ik het zelf opgelost. Onherstelbare windows-bestanden ontdekt(veel bestanden in W7 zijn geïmplementeerd)waardoor ik W7

opnieuw heb moeten installeren. Kun je het nog volgen, Sleepwalker? Korte samenvatting: Je PC defragmenteren!!!. Wel eerst je persoonlijke bestanden

'back-uppen'. De groeten!!!!

P.S. Nadat je klaar bent bij 'Configuratiescherm' moet je bij Windows-toepassingen, Framework 3.5 SP1 aanvinken.

Ja, Sleepwalker, zelf bedacht en nee, niet 'gegoogled'.

Bewerkt: door jack_the_mack_
Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt mij niet helemaal begrepen, maat. Heb je goed gelezen, kon je lezen dat ik de legale heb gekocht, maar goed.

Probleem opgelost, Zoals altijd heb ik het zelf opgelost. Onherstelbare windows-bestanden ontdekt(veel bestanden in W7 zijn geïmplementeerd)waardoor ik W7

opnieuw heb moeten installeren. Kun je het nog volgen, Sleepwalker? Korte samenvatting: Je PC defragmenteren!!!. Wel eerst je persoonlijke bestanden

'back-uppen'. De groeten!!!!

P.S. Nadat je klaar bent bij 'Configuratiescherm' moet je bij Windows-toepassingen, Framework 3.5 SP1 aanvinken.

Ja, Sleepwalker, zelf bedacht en nee, niet 'gegoogled'.

een beetje vriendelijker mag wel hoor vriend, Ik ben niet voor niets een mens he, en laten mensen nou soms niet alles goed lezen.

De helft van de mensen hier verwachten dat iedereen hier werkelijk alles van pc's weten, en dat is niet zo ;-)

Dus als ik vraag om iets van uitleg of hulp zou het fijn zijn als mensen niet gelijk denk dat ik alles van computers af weet :)

maar helaas helpt ook dit mij niet van mijn probleem af.

Link to comment
Delen op andere websites

ja, sorry, ik bedoelde dus formatteren, niet defragmenteren. Tja, ben ook maar een mens. Het zal zeker werken, daarna meerdere keren Windows-update uitvoeren en je spel doet het.

Ik heb met deze oplossing meerdere mensen op Amerikaanse websites geholpen. Succes!

Bewerkt: door jack_the_mack_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...